eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. این قالب ها هم در فروشگاه‌های لوازم قنادی به راحتی پیدا میشه . میتونین مایه ی کیکُ داخل این قالب ها بپزین ، اما دقت کنین که مدت زمان پخت خیلی کم میشه ، تقریبا بیست دقیقه کمتر. بعد از اینکه کیکو داخل این قالب ها پختین ، با یکی از ایده های بالا بسته بندیش کنین. کیک هویج آموزش های رایگان توی این قالب ها خیلی جذاب میشه . آموزشش اینجاست👇👇👇 https://eitaa.com/violetsugarr/316 .
. ایده ی بسته بندی کاپ کیک و مافین👌 این ظرف که دیگه در فروشگاه‌های ظروف یکبار مصرف فراااااااااااااووونه https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d .
. بازم ببخشید که عکس تاره اینم یه ایده ی فوق العاده ارزان قیمت ، در عین حال بسیار زیبا برای بسته بندی مافین و کاپ کیک ساده این پلاستیک های طرح دار در فروشگاه‌های ظروف یکبار مصرف موجوده 👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d .
. یا مثلاً این پلاستیکش بسیار ساده أس ، اما مرتب جمع شده از این چسب های طرح دار هم که میدونین دیگه ، باید از فروشگاههای لوازم تحریری بخرین👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d .
. اینم ببینین و برای امروز کافیه فردا ایده ی بسته بندی کوکی و میوه میدم بهتون☺️☺️☺️ این ظروف به راحتی ، همه جا پیدا میشه برای کیک خیس و کیک باقلوا عالیه آموزش کیک باقلوا اینجاست 👇👇 https://eitaa.com/violetsugarr/649 آموزش کیک خیس اینجاست 👇👇 https://eitaa.com/violetsugarr/1631 بچه ها ، برای سرو این دو تا کیک داخل این ظرف به سه روش میتونین عمل کنین : ۱) چند تا قالب گرد ۸ سانت بخرین و مایه ی کیکو مستقیم داخل اون بپزین که این کار هزینه بر هست. ( هزینه ی خرید چند قالب ) ۲) مایه کیکو داخل سینی سی در چهل بپزین ، بعد از پخت با رینگ هشت سانت کات بزنین و داخل این ظروف بذارین. در روش دوم یه ذره پرت کیک خواهید داشت ، اما هزینه ی چند تا قالب ندارین دیگه ۳) چند تا رینگ هشت سانت بخرین ، با ورق آلومینیوم کف رینگ ها رو بپوشونین و داخل سینی بذارین و مایه ی کیکو داخل رینگ بریزین. ( رینگ ها ارزان هستن و قیمتی ندارن ) حالا جهت خوشکلاسیون بیشتر یه روبانی یا یه دست نوشته روی در ظرف بچسبونین☺️ .
. خسته که نشدین که ها؟؟😉😉 در بحث بسته بندی که من چند تا ایده ی ساده که قابل اجرا باشه براتون گذاشتم و اما در بحث پخت کیک ها ، هر مشکلی یا سوالی دارین ، من اینجام 👇👇 @zahrakheirabadi1395 پخت کیک تخصصی تر از بسته بندیش هست. در این زمینه زهرا گلی تخصصشو با دل و جان براتون ریخت و پاش می کنه☺️ .
. مامانِ اقتصادی ☝️☝️😂😂 .
. حالا من بچه ها رو بهونه کردم☺️ شما به چشم ایده ی فروش بهشون نگاه کنین😉😉 .
. بچه ها بیشتر کیک ها تا ۲۴ ساعت در دمای محیط تا ۷۲ ساعت داخل یخچال و تا یک ماه داخل فریزر با حفظ کیفیت اولیه قابل نگهداری هستن. روش صحیح نگهداری کیک ها به این صورته که:👇 بعد از پخت اجازه بدین کیک در دمای محیط کاملا سرد بشه ، بعد داخل ظرف در دار بذارین حالا ✅ اگر قراره طی ۲۴ ساعت آینده مصرف بشه که هیچی دیگه ، همون‌جوری داخل ظرف بذارین در دمای محیط بمونه ، به نحوی که هوا بهش نرسه.👌 ✅ اگر قرار سه روز تو یخچال بمونه ، بهتره اول نیم ساعت با در باز ، داخل یخچال باشه تا با دمای یخچال هم دما بشه و بعد درِ ظرفُ ببندین ، اگر از ابتدا در ظرفُ ببندین عرق می‌کنه و سطحش چسبنده میشه 🤷‍♀ ✅ و اگر قراره یک ماه داخل فریزر بمونه ، بهتره اول نیم ساعت با در باز داخل یخچال بذارین تا کاملا سرد بشه ، بعد درِ ظرفو ببندین و فریز کنین که بوی فریزر نگیره ، هر زمان خواستین سرو کنین ، سه چهار ساعت زودتر از فریزر خارجش کنین و در دمای محیط بذارین تا یخ زدایی بشه. 👌👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام به روی ماهتون وقتتون بخیر و شادی عاقبتتون به خیر 💜😘💜😘 .