.
ایده ی بسته بندی کاپ کیک و مافین👌
این ظرف که دیگه در فروشگاههای ظروف یکبار مصرف فراااااااااااااووونه
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
.
.
بازم ببخشید که عکس تاره
اینم یه ایده ی فوق العاده ارزان قیمت ، در عین حال بسیار زیبا برای بسته بندی مافین و کاپ کیک ساده
این پلاستیک های طرح دار در فروشگاههای ظروف یکبار مصرف موجوده 👌👌
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
.
.
یا مثلاً این
پلاستیکش بسیار ساده أس ، اما مرتب جمع شده
از این چسب های طرح دار هم که میدونین دیگه ، باید از فروشگاههای لوازم تحریری بخرین👌👌
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
.
.
اینم ببینین و برای امروز کافیه
فردا ایده ی بسته بندی کوکی و میوه میدم بهتون☺️☺️☺️
این ظروف به راحتی ، همه جا پیدا میشه
برای کیک خیس و کیک باقلوا عالیه
آموزش کیک باقلوا اینجاست 👇👇
https://eitaa.com/violetsugarr/649
آموزش کیک خیس اینجاست 👇👇
https://eitaa.com/violetsugarr/1631
بچه ها ، برای سرو این دو تا کیک داخل این ظرف به سه روش میتونین عمل کنین :
۱) چند تا قالب گرد ۸ سانت بخرین و مایه ی کیکو مستقیم داخل اون بپزین که این کار هزینه بر هست. ( هزینه ی خرید چند قالب )
۲) مایه کیکو داخل سینی سی در چهل بپزین ، بعد از پخت با رینگ هشت سانت کات بزنین و داخل این ظروف بذارین.
در روش دوم یه ذره پرت کیک خواهید داشت ، اما هزینه ی چند تا قالب ندارین دیگه
۳) چند تا رینگ هشت سانت بخرین ، با ورق آلومینیوم کف رینگ ها رو بپوشونین و داخل سینی بذارین و مایه ی کیکو داخل رینگ بریزین. ( رینگ ها ارزان هستن و قیمتی ندارن )
حالا جهت خوشکلاسیون بیشتر یه روبانی یا یه دست نوشته روی در ظرف بچسبونین☺️
.
.
خسته که نشدین که
ها؟؟😉😉
در بحث بسته بندی که من چند تا ایده ی ساده که قابل اجرا باشه براتون گذاشتم و اما در بحث پخت کیک ها ، هر مشکلی یا سوالی دارین ، من اینجام 👇👇
@zahrakheirabadi1395
پخت کیک تخصصی تر از بسته بندیش هست.
در این زمینه زهرا گلی تخصصشو با دل و جان براتون ریخت و پاش می کنه☺️
.
.
بچه ها
بیشتر کیک ها تا ۲۴ ساعت در دمای محیط
تا ۷۲ ساعت داخل یخچال
و تا یک ماه داخل فریزر با حفظ کیفیت اولیه قابل نگهداری هستن.
روش صحیح نگهداری کیک ها به این صورته که:👇
بعد از پخت اجازه بدین کیک در دمای محیط کاملا سرد بشه ، بعد داخل ظرف در دار بذارین
حالا
✅ اگر قراره طی ۲۴ ساعت آینده مصرف بشه که هیچی دیگه ، همونجوری داخل ظرف بذارین در دمای محیط بمونه ، به نحوی که هوا بهش نرسه.👌
✅ اگر قرار سه روز تو یخچال بمونه ، بهتره اول نیم ساعت با در باز ، داخل یخچال باشه تا با دمای یخچال هم دما بشه و بعد درِ ظرفُ ببندین ، اگر از ابتدا در ظرفُ ببندین عرق میکنه و سطحش چسبنده میشه 🤷♀
✅ و اگر قراره یک ماه داخل فریزر بمونه ، بهتره اول نیم ساعت با در باز داخل یخچال بذارین تا کاملا سرد بشه ، بعد درِ ظرفو ببندین و فریز کنین که بوی فریزر نگیره ، هر زمان خواستین سرو کنین ، سه چهار ساعت زودتر از فریزر خارجش کنین و در دمای محیط بذارین تا یخ زدایی بشه.
👌👌👌
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. با توجه به به اینکه بوی ماه مهر میاد ، یه اشاره ای کنم به آموزش های رایگانی که مناسب مدرسه ی بچه
.
میانبر به لیست کیک های مناسب مدرسه و ایده های بسته بندی☝️☝️☝️
.
.
بیاین ببینین امروز زهرا گلی چگونه نیک آغاز شد ☺️☺️
امروز ، نتیجه ی فعالیت های دیروزمو دیدم و ذوقیدم😍😍😎😎💪💪
بنگرید👇👇👇
.