eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. حالا من بچه ها رو بهونه کردم☺️ شما به چشم ایده ی فروش بهشون نگاه کنین😉😉 .
. بچه ها بیشتر کیک ها تا ۲۴ ساعت در دمای محیط تا ۷۲ ساعت داخل یخچال و تا یک ماه داخل فریزر با حفظ کیفیت اولیه قابل نگهداری هستن. روش صحیح نگهداری کیک ها به این صورته که:👇 بعد از پخت اجازه بدین کیک در دمای محیط کاملا سرد بشه ، بعد داخل ظرف در دار بذارین حالا ✅ اگر قراره طی ۲۴ ساعت آینده مصرف بشه که هیچی دیگه ، همون‌جوری داخل ظرف بذارین در دمای محیط بمونه ، به نحوی که هوا بهش نرسه.👌 ✅ اگر قرار سه روز تو یخچال بمونه ، بهتره اول نیم ساعت با در باز ، داخل یخچال باشه تا با دمای یخچال هم دما بشه و بعد درِ ظرفُ ببندین ، اگر از ابتدا در ظرفُ ببندین عرق می‌کنه و سطحش چسبنده میشه 🤷‍♀ ✅ و اگر قراره یک ماه داخل فریزر بمونه ، بهتره اول نیم ساعت با در باز داخل یخچال بذارین تا کاملا سرد بشه ، بعد درِ ظرفو ببندین و فریز کنین که بوی فریزر نگیره ، هر زمان خواستین سرو کنین ، سه چهار ساعت زودتر از فریزر خارجش کنین و در دمای محیط بذارین تا یخ زدایی بشه. 👌👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام به روی ماهتون وقتتون بخیر و شادی عاقبتتون به خیر 💜😘💜😘 .
. بیاین ببینین امروز زهرا گلی چگونه نیک آغاز شد ☺️☺️ امروز ، نتیجه ی فعالیت های دیروزمو دیدم و ذوقیدم😍😍😎😎💪💪 بنگرید👇👇👇 .
. پرچممون بالاست✌️✌️ پس با قدرت ادامه میدیم💪💪 امروز ایده ی بسته بندی میوه و کوکی میدم بهتون. .
. توی شهرتون بگردین ، مغازه هایی که کارت ویزیت چاپ میکنن ، از این لیبل ها هم طراحی و تولید میکنن. اگر مشهد هستین ، تشریف ببرین بین چهارراه راهنمایی و میدان راهنمایی بعضی کافی نت ها هم با واسطه این کارُ انجام میدن. .
. اندر احوالات ایده ی بسته بندی میوه برای مدرسه☝️☝️ این سبک از بسته بندی و فروش میوه حدودا دو ساله که در آبمیوه فروشی های خاص و به روزِ شهر مشهد دیده میشه. یه اسم خاصی هم براش گذاشتن که الان یادم نمیاد اون اسمه چیه ، چون خیلی وقته آبمیوه فروشی نرفتم😁🙃😉 وقتی مشتری وارد فروشگاه میشه و یه بسته از اینا رو انتخاب می‌کنه ، به دلخواه خودش ، یا به همین صورت نوش جان می کنه و یا اینکه براش میکس میکنن و بعد نوش جونش میشه. به نظرم برای مدرسه ی بچه ها ایده ی جذابیه ، اگر دلبندانتان با میوه میمونه ی خوبی ندارن ، اینجوری تشویق میشن میوه بخورن ، شما یک ماه اینجوری واسشون میوه بذارین ، وقتی با میوه آشتی کردن و میوه خور شدن ، اونوقت دیگه تو ظرفهای عادی و معمولی هم باشه ، میخورن😉😉 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d .
. اینم سایزها و مدل های مختلف این لیوان که در فروشگاه‌های ظروف یکبار مصرف به راحتی پیدا میشه 👌👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d .
. و اینم یه مدلِ دیگه که به نظرم قبلی جذاب تر و هوس انگیز تر بود👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d .