سلام به روی ماهتون
وقتتون بخیر و شادی
☝️☝️☝️
اندر احوالات نمونه کارهای بچه های شکرک بنفشم💜💜
.
.
بچه ها
تخفیف تک آیتم کلوچه ی فومن تا پایان شهریور ماه بود ، اما از ابتدای مهر ، هر روز که من ایتا رو باز میکنم ، یکی از اولین پیام هایی که میبینم و میخونم ، همینه
درخواست ثبت نام برای این کلاس
و در اتفاقی نادر😁😉 ، همچنان با تخفیف دارم ثبت نام میکنم.
چرا؟
به دو دلیل :
۱) اینقدر این کلوچه خوبه که قَلْبأ ، دلم می خواد همتون یادش بگیرین.☺️
۲) روزهای اخر شهریور و روزهای آخر اسفند ، همیشه جزء شلوغ ترین روزهای زندگی آدم هاست و دلیل بچه ها برای جا موندن از پروسه ی ثبت نام ، تا حدی منطقیه👌
.
.
خلاصه که این کلاس هنوز با تخفیف ثبت نام میشه.
اگر جا موندین و اگر دلتون می خواد فرآیند پخت و آماده سازی اصیل ترین کلوچه ی ایرانی رو یاد بگیرین ، روی لینک زیر ضربه بزنین و اطلاعات ثبت نام کلاسُ ببینین.
https://eitaa.com/violetsugarr/11688
اطلاعات ثبت نام ☝️☝️☝️