.
بچه ها
اواخر اردیبهشت ماه اعلام کردم که همزمان با من سرکه بندازین و عکسشو واسه ادمین جان بفرستین ، بعد از آماده شدن سرکه هامون ، قرعه کشی میکنم و به چند نفر هدیه میدم.
اگر همزمان با من سرکه انداختین ، الان به ادمین جان پیام بدین ، تا اسمتون در لیست قرعه کشی قرار بگیره.
@violetsugar_admin1
☝️☝️☝️
دقت کنین ، عکسی که در اون زمان برای ادمین جان ارسال کردین ، ملاک هست و مهم نیست سرکتون به نتیجه رسیده یا کپک زده.
تلاشتون برای من مهمه.
💜💜💜
.
نتیجه ی قرعه کشی سرکه سازان ، همزمان با چالش دوم کلاس کلوچه ی فومن ، روز چهارشنبه اعلام میشه .
.
.
نکته ی بعدی
اگر اون زمان سرکه ننداختین ، الان بندازین
فصل پاییز و زمستون برای سرکه انداختن عالیه ، چون هوا سرده و سیب ها کپک نمیزنن.👌👌👌
.
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
اینو ببینین
یکی از بچه های کلاس نانهای حجیم و کاربردی ، سفارش شصت عدد نون شیرمال داشتن و این نمونه کار ایشون هست.
.
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. طرز تهیه ی سرکه ی سیب به روش آقای پدر ☺️☺️ ابتدا سیب ها رو بشورین ، به چهار قسمت تقسیم کنین ، هس
.
این سرکه رو یادتونه؟
مال پنج ماهه پیشه
حاصل دستان با برکتِ آقای پدر
.
.
بچه ها من اصلا با سرکه ی سیب میمونه ی خوبی ندارم. کلا تندی و ترشی و شوری با ذائقه ی من سازگار نیست ، به جاش تا دلتون بخواد شیرینی دوست و شیرینی پسندم🙈🙈🙈
آقای پدر و آقای برادر ، برای لاغری میخورن.
داداشم واسه کبد چرب یه مدت طولانی ( تقریبا یک سال ، شایدم بیشتر ) ، خورد ، به همراه ورزش منظم و رژیم غذایی ، کبدش درمان شد.
این سرکه در قنادی که کاربردی نداره ، در قنادی یه جاهایی خاصی که سرکه لازم داریم ، معمولا سرکه ی سفید میزنیم.خلاصه که نمیدونم کاربردش در آشپزی چیه ، إن شاء الله هر وقت آشپز شدم ، بهتون میگم 😁😁
داستان ضبط آموزشش این بود که چند ماه پیش بابا داشتن سرکه هایی که ساخته بودنو صاف میکردن ، منم براشون کیک مگنوم بردم و عکسشو تو کانال گذاشتم ، بچه ها درخواست خرید سرکه داشتن که گفتم ما سرکه برای فروش نمیسازیم ، فقط مصرف خودمون و آقای پدر امر فرمودن که بهشون آموزش بده.
.