قسمتی از چت من با یکی از هنرجوهای کلاس برگر
ایشون و همسرشون هر دو استاد دانشگاه هستن و قصد مهاجرت دارن ، یکی از اصلی ترین دغدغه هاشون اینه که در خارج از کشور ، ایزی برگر پیدا نمیشه و نمیتونن اونجا برگر درست کنن😁😁
در پکیج برگر برای برگر گوشت ۶۰ درصد و مرغ ۷۰ درصد ، احتیاج به ایزی برگر داریم.
لازم به ذکره که ایشون چندین کلاس از اساتید مختلف در رابطه با برگر شرکت کردن و پس از تست چندین خمیر برگر ، برگر گوشت شصت و مرغ هفتاد درصد پکیج آموزشی من شده فیوریتشون😅😅 و حالا نگران از عدم وجود ایزی برگر در خارج از کشور🤷♀🤷♀🤷♀
زهرا گلی خدمت رسید تا پایان مهلت ثبت نام رو اعلام کنه☺️☺️
این عکس متعلق به یک سال و نیم پیش هست.
نمایشگاه بین المللی صنعت غذا ، غرفه ی کوک مارکت ( تولید کننده ی ادویه های تخصصی سوسیس و کالباس )
به دعوت جناب آقای صدر زاده ، مدیر عامل شرکت کوک مارکت ، به عنوان کارشناس تولید ، چهار شب در نمایشگاه حضور داشتم.
یادش بخیر ، خیلی از هنرجوهایی که کلاسهای منو مجازی شرکت کرده بودن ، تو این چهار شب اومدن نمایشگاه و حضوری همدیگه رو دیدیم☺️☺️☺️
یادمه یه شب ، یه خانم جوانی اومدن نمایشگاه ، با سه بچه ی کوچیک ، یکی بغل خودشون بود ، یکی بغل همسرشون و یه کوچولوی دیگه هم دنبال اینا قل قل میکرد😅😅
اومدن و گفتن من فلانی هستم ، به فامیل میشناختمشون ، اما به چهره نه ،چون تا به حال اصلا ندیده بودمشون.
وقتی فامیلشونو گفتن ، یه هو تمام فعالیت هاشون اومد تو ذهنم ، خانم بسیار اکتیوی بودن.
ایشون چند تا سوال در مورد سوسیس و کالباس و ... از من پرسیدن و وقتی میخواستن برن ، گفتن ببخشید ، یه سوال دیگه هم دارم ، میتونم بپرسم....
گفتم بله ، بفرمایید
گفتن شما چه جوری میتونین اینقدر فعال و پر انرژی باشین😅😅😅
با یه نگاه تعجب آمیز و همراه یه لبخند بهشون گفتم ، اتفاقا که وقتی شما خودتونو معرفی کردین ، این سوال اومد تو ذهنم که این خانم با سه تا بچه ی کوچیک ،چه جوری میتونه اینقدر اکتیو باشه😁😁😁
شبتون بخیر رفقا💜💜
عزیزانی که در این دوره از کلاس ها شرکت کردین ، فردا با یه خبر خوب میام پیشتون☺️☺️☺️
خبر خوبمم قرعه کشی دماسنج نیست ، اون دیگه خز شده😂😂😂
دوستتون دارم خیلی زیاد💜💜
یه تبلیغ ریز و کوچیک واسه شیائومی👇👇
در بین گوشی هایی که سیستم عامل اندروید دارن
هم نوکیا داشتم ، هم هانر ، هم هوآوی ، هم سامسونگ ، هم htc که یه زمانی از آیفون آیفون تر بود😂😂
ولی هم هیچکدوم به پای شیائومی نرسیدند ، هیچ کدوم
از اونجایی که خیلی با گوشی تلفن همراهم مهربونم ، هر گوشی دست من ۱/۵ تا ۲ سال دووم میاره و بعد یه جوری میپوکه که انگار هرگز وجود نداشت🙈🙈🙈
گوشی که الان دارم شیائومی هست و اولین گوشی که سه سال و سه ماهه داره برام کار میکنه و بیشتر از ده بار ضربه خورده تا حالا ، ضربه های ناجور
ضربه هایی که مثلا از روی سه پایه ی دوربین در رفته ،چسبیده به سقف و بعدم اومده کف زمین ، ولی آخ نگفته☺️☺️☺️
بنابراین شیائومی بخرین ، شیائومی گوگولیه☺️☺️☺️