زهرا گلی خدمت رسید تا پایان مهلت ثبت نام رو اعلام کنه☺️☺️
این عکس متعلق به یک سال و نیم پیش هست.
نمایشگاه بین المللی صنعت غذا ، غرفه ی کوک مارکت ( تولید کننده ی ادویه های تخصصی سوسیس و کالباس )
به دعوت جناب آقای صدر زاده ، مدیر عامل شرکت کوک مارکت ، به عنوان کارشناس تولید ، چهار شب در نمایشگاه حضور داشتم.
یادش بخیر ، خیلی از هنرجوهایی که کلاسهای منو مجازی شرکت کرده بودن ، تو این چهار شب اومدن نمایشگاه و حضوری همدیگه رو دیدیم☺️☺️☺️
یادمه یه شب ، یه خانم جوانی اومدن نمایشگاه ، با سه بچه ی کوچیک ، یکی بغل خودشون بود ، یکی بغل همسرشون و یه کوچولوی دیگه هم دنبال اینا قل قل میکرد😅😅
اومدن و گفتن من فلانی هستم ، به فامیل میشناختمشون ، اما به چهره نه ،چون تا به حال اصلا ندیده بودمشون.
وقتی فامیلشونو گفتن ، یه هو تمام فعالیت هاشون اومد تو ذهنم ، خانم بسیار اکتیوی بودن.
ایشون چند تا سوال در مورد سوسیس و کالباس و ... از من پرسیدن و وقتی میخواستن برن ، گفتن ببخشید ، یه سوال دیگه هم دارم ، میتونم بپرسم....
گفتم بله ، بفرمایید
گفتن شما چه جوری میتونین اینقدر فعال و پر انرژی باشین😅😅😅
با یه نگاه تعجب آمیز و همراه یه لبخند بهشون گفتم ، اتفاقا که وقتی شما خودتونو معرفی کردین ، این سوال اومد تو ذهنم که این خانم با سه تا بچه ی کوچیک ،چه جوری میتونه اینقدر اکتیو باشه😁😁😁
شبتون بخیر رفقا💜💜
عزیزانی که در این دوره از کلاس ها شرکت کردین ، فردا با یه خبر خوب میام پیشتون☺️☺️☺️
خبر خوبمم قرعه کشی دماسنج نیست ، اون دیگه خز شده😂😂😂
دوستتون دارم خیلی زیاد💜💜
یه تبلیغ ریز و کوچیک واسه شیائومی👇👇
در بین گوشی هایی که سیستم عامل اندروید دارن
هم نوکیا داشتم ، هم هانر ، هم هوآوی ، هم سامسونگ ، هم htc که یه زمانی از آیفون آیفون تر بود😂😂
ولی هم هیچکدوم به پای شیائومی نرسیدند ، هیچ کدوم
از اونجایی که خیلی با گوشی تلفن همراهم مهربونم ، هر گوشی دست من ۱/۵ تا ۲ سال دووم میاره و بعد یه جوری میپوکه که انگار هرگز وجود نداشت🙈🙈🙈
گوشی که الان دارم شیائومی هست و اولین گوشی که سه سال و سه ماهه داره برام کار میکنه و بیشتر از ده بار ضربه خورده تا حالا ، ضربه های ناجور
ضربه هایی که مثلا از روی سه پایه ی دوربین در رفته ،چسبیده به سقف و بعدم اومده کف زمین ، ولی آخ نگفته☺️☺️☺️
بنابراین شیائومی بخرین ، شیائومی گوگولیه☺️☺️☺️
یه روز داشتم فیلم ضبط میکردم ، گوشیم از روی سه پایه در رفت ، خورد به سقف ، برگشت رو میز ، خورد به لبه ی یک کاسه ی پیرکس و کاسه شکست ، اما گوشی من هیچیش نشد😁😁😁