eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی اوقات سوالاتی میپرسین که من هیچ تخصصی در اون زمینه ندارم😅😅 اما فک کنم عزیزانی باشن اینجا که بتونن به این دوستمون کمک کنن‌ اگر پاسخ این سوال رو میدونین ، پی وی برای من بفرستین تا بهشون بگم مرسی😘☺️😘☺️
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
زهرا گلی خدمت رسید تا پایان مهلت ثبت نام رو اعلام کنه☺️☺️ این عکس متعلق به یک سال و نیم پیش هست. نمایشگاه بین المللی صنعت غذا ، غرفه ی کوک مارکت ( تولید کننده ی ادویه های تخصصی سوسیس و کالباس ) به دعوت جناب آقای صدر زاده ، مدیر عامل شرکت کوک مارکت ، به عنوان کارشناس تولید ، چهار شب در نمایشگاه حضور داشتم. یادش بخیر ، خیلی از هنرجوهایی که کلاسهای منو مجازی شرکت کرده بودن ، تو این چهار شب اومدن نمایشگاه و حضوری همدیگه رو دیدیم☺️☺️☺️
یادمه یه شب ، یه خانم جوانی اومدن نمایشگاه ، با سه بچه ی کوچیک ، یکی بغل خودشون بود ، یکی بغل همسرشون و یه کوچولوی دیگه هم دنبال اینا قل قل میکرد😅😅 اومدن و گفتن من فلانی هستم ، به فامیل میشناختمشون ، اما به چهره نه ،چون تا به حال اصلا ندیده بودمشون. وقتی فامیلشونو گفتن ، یه هو تمام فعالیت هاشون اومد تو ذهنم ، خانم بسیار اکتیوی بودن. ایشون چند تا سوال در مورد سوسیس و کالباس و ... از من پرسیدن و وقتی میخواستن برن ، گفتن ببخشید ، یه سوال دیگه هم دارم ، میتونم بپرسم.... گفتم بله ، بفرمایید گفتن شما چه جوری میتونین اینقدر فعال و پر انرژی باشین😅😅😅 با یه نگاه تعجب آمیز و همراه یه لبخند بهشون گفتم ، اتفاقا که وقتی شما خودتونو معرفی کردین ، این سوال اومد تو ذهنم که این خانم با سه تا بچه ی کوچیک ،چه جوری میتونه اینقدر اکتیو باشه😁😁😁
شبتون بخیر رفقا💜💜 عزیزانی که در این دوره از کلاس ها شرکت کردین ، فردا با یه خبر خوب میام پیشتون☺️☺️☺️ خبر خوبمم قرعه کشی دماسنج نیست ، اون دیگه خز شده😂😂😂 دوستتون دارم خیلی زیاد💜💜
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
خدایا این عزت مرا بس است که من بنده ی توأم☺️☺️ و این افتخار مرا کافیست که تو خدای منی😎😎 تو آنچنانی که دوست دارم💜💜 مرا آنچنان قرار بده که دوست می‌داری🙏🙏 سلام به روی ماهتون صبحتون بخیر و شادی
یکی از آپشن های بسیار دوست داشتنی گوشی های شیائومی ، همین آپشن یادآوری خاطره هاست 😅😅😅 هم اینک متوجه شدم که سه سال پیش در چنین روزی من در حال ضبط فیلم آموزشی نان خشک پنیر و سبزی بودم😎😎 این نان الان در پکیج نان‌های حجیم و کاربردی هست و هنرجو ها دارن ازش لذت میبرن☺️☺️
یه تبلیغ ریز و کوچیک واسه شیائومی👇👇 در بین گوشی هایی که سیستم عامل اندروید دارن هم نوکیا داشتم ، هم هانر ، هم هوآوی ، هم سامسونگ ، هم htc که یه زمانی از آیفون آیفون تر بود😂😂 ولی هم هیچکدوم به پای شیائومی نرسیدند ، هیچ کدوم از اونجایی که خیلی با گوشی تلفن همراهم مهربونم ، هر گوشی دست من ۱/۵ تا ۲ سال دووم میاره و بعد یه جوری میپوکه که انگار هرگز وجود نداشت🙈🙈🙈 گوشی که الان دارم شیائومی هست و اولین گوشی که سه سال و سه ماهه داره برام کار می‌کنه و بیشتر از ده بار ضربه خورده تا حالا ، ضربه های ناجور ضربه هایی که مثلا از روی سه پایه ی دوربین در رفته ،چسبیده به سقف و بعدم اومده کف زمین ، ولی آخ نگفته☺️☺️☺️ بنابراین شیائومی بخرین ، شیائومی گوگولیه☺️☺️☺️
یه روز داشتم فیلم ضبط میکردم ، گوشیم از روی سه پایه در رفت ، خورد به سقف ، برگشت رو میز ، خورد به لبه ی یک کاسه ی پیرکس و کاسه شکست ، اما گوشی من هیچیش نشد😁😁😁