یه تبلیغ ریز و کوچیک واسه شیائومی👇👇
در بین گوشی هایی که سیستم عامل اندروید دارن
هم نوکیا داشتم ، هم هانر ، هم هوآوی ، هم سامسونگ ، هم htc که یه زمانی از آیفون آیفون تر بود😂😂
ولی هم هیچکدوم به پای شیائومی نرسیدند ، هیچ کدوم
از اونجایی که خیلی با گوشی تلفن همراهم مهربونم ، هر گوشی دست من ۱/۵ تا ۲ سال دووم میاره و بعد یه جوری میپوکه که انگار هرگز وجود نداشت🙈🙈🙈
گوشی که الان دارم شیائومی هست و اولین گوشی که سه سال و سه ماهه داره برام کار میکنه و بیشتر از ده بار ضربه خورده تا حالا ، ضربه های ناجور
ضربه هایی که مثلا از روی سه پایه ی دوربین در رفته ،چسبیده به سقف و بعدم اومده کف زمین ، ولی آخ نگفته☺️☺️☺️
بنابراین شیائومی بخرین ، شیائومی گوگولیه☺️☺️☺️
یه روز داشتم فیلم ضبط میکردم ، گوشیم از روی سه پایه در رفت ، خورد به سقف ، برگشت رو میز ، خورد به لبه ی یک کاسه ی پیرکس و کاسه شکست ، اما گوشی من هیچیش نشد😁😁😁
باورم نمیشه که دارین در مورد گوشی شیائومی از من مشورت میگیرین😂😂😂😂
ظاهراً دغدغه هایی که در مورد گوشی دارین ،بیشتر از کیک و شیرینیه😁😁
من که متخصص نیستم دورتون بگردم ، من فقط تجربه ی خودمو گفتم☺️☺️
در مورد هر چیزی از متخصصش سوال بپرسین تا به بهترین پاسخ برسین👌👌
از گوشی بگذریم ، بریم سراغ هدیه ای که خیلی یه هویی تصمیم گرفتم به بچه های کلاس سوسیس و کالباس بدم
این هدیه شامل همه میشه ، از سه سال پیش تا به الان ، هر کسی در این کلاس ثبت نام کرده ☺️☺️☺️
خدایی از رو پشت بوم همسایه دارم براتون پست میذارم 😂😂😂
من اینجوری دلم پیش شماست🤪🤪🤪
و اما هدیه ی من به هنرجو های کلاس سوسیس و کالباس
☺️☺️☺️☺️
آپدیت رایگان دوره😎😎😎😎
این آپدیت شامل چیاست؟؟
۱) پر کردن کاور با دستگاه پر کن👌👌
۲) پیچیدن سوسیس انگشتی ، کوکتل ، آلمانی ، هات داگ و کالباس بدون نخ و بست
۳) ژامبون مثلثی
😎😎😎
بچه ها جونم همین طور که گفتم من این پکیج رو سه سال پیش ضبط کردم.
همچنان معتقدم که این رسپی ها عالی ترین هستن و تمام رسپی هایی که بعد از این کلاس ، اساتید مختلف آموزش دادن ، از نظر من ایراد داره.
چرا؟؟
چون متاسفانه از نیتریت استفاده میکنن و نیز درصد زیادی از انواع استابلایزرها
هرگز نمیتونم استفاده از نیتریت در محصولات تولید شده در منزل رو درک کنم🙄🙄
نیتریت نوعی نمک هست که در کارخونه ها برای حفظ ثبات رنگ گوشت مورد استفاده قرار میدن و روش کار اینگونه است که نیتریت رو با آب مقطری که هفت مرحله تصفیه شده ترکیب میکنن و با واحد ppm اندازه میگیرن و به حجم زیادی از خمیر اضافه میکنن.
عزیزانی که در منزل از نیتریت استفاده میکنین؟
آب مقطری که هفت مرحله تصفیه شده از کجا میارین؟؟🧐🧐
ابزار اندازه گیری در واحد ppm دارین؟؟
🤦♀🤦♀🤦♀🤦♀
نمیدونم با چه جرأتی این کار رو میکنین🤷♀🤷♀🤷♀
کار بسیار خطرناکی هست ، بسیار خطرناک
چراکه نیتریت در اصل نوعی سم هست🤷♀🤷♀
ما در منزل سوسیس و کالباس تولید میکنیم که سالم تر از محصولات کارخونه ای باشه ، شما با این کارتون... 🤦♀🤦♀🤦♀
اما خب کلاسهای جدید ، بعضی نکاتش انصافا عالیه👌👌
من تو کلاسم برای بستن سوسیس ها از نخ و بست استفاده کردم ، اما در کلاسهای جدید بدون نخ و بست کار میکنن و این عالیه😎😎😎
و یا ژامبون مثلثی که واقعا زیباست👌👌
تصمیم گرفتم از مباحث جدید آموزشی ، اونهایی که میپسندم و به نظر خودم کاربردی هست رو به پکیج اضافه کنم و دلیل اینکه دیشب اعلام کردم شهریه ی کلاس قراره زیاد بشه همینه 👌👌👌
عزیزانی که قبلا ثبت نام کردین این آپدیت برای شما رایگان هست☺️☺️☺️
این آپدیت شامل رسپی های جدید نیست ، من رسپی های جدید رو اصلا نمیپسندم فقط روش کار و نکاتی که کار رو براتون راحت تر و لذت بخش تر کنه👌👌
این آپدیت هم برای پکیج خانگی و هم صنعتی هست.💜💜