eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا این عزت مرا بس است که من بنده ی توأم☺️☺️ و این افتخار مرا کافیست که تو خدای منی😎😎 تو آنچنانی که دوست دارم💜💜 مرا آنچنان قرار بده که دوست می‌داری🙏🙏 سلام به روی ماهتون صبحتون بخیر و شادی
یکی از آپشن های بسیار دوست داشتنی گوشی های شیائومی ، همین آپشن یادآوری خاطره هاست 😅😅😅 هم اینک متوجه شدم که سه سال پیش در چنین روزی من در حال ضبط فیلم آموزشی نان خشک پنیر و سبزی بودم😎😎 این نان الان در پکیج نان‌های حجیم و کاربردی هست و هنرجو ها دارن ازش لذت میبرن☺️☺️
یه تبلیغ ریز و کوچیک واسه شیائومی👇👇 در بین گوشی هایی که سیستم عامل اندروید دارن هم نوکیا داشتم ، هم هانر ، هم هوآوی ، هم سامسونگ ، هم htc که یه زمانی از آیفون آیفون تر بود😂😂 ولی هم هیچکدوم به پای شیائومی نرسیدند ، هیچ کدوم از اونجایی که خیلی با گوشی تلفن همراهم مهربونم ، هر گوشی دست من ۱/۵ تا ۲ سال دووم میاره و بعد یه جوری میپوکه که انگار هرگز وجود نداشت🙈🙈🙈 گوشی که الان دارم شیائومی هست و اولین گوشی که سه سال و سه ماهه داره برام کار می‌کنه و بیشتر از ده بار ضربه خورده تا حالا ، ضربه های ناجور ضربه هایی که مثلا از روی سه پایه ی دوربین در رفته ،چسبیده به سقف و بعدم اومده کف زمین ، ولی آخ نگفته☺️☺️☺️ بنابراین شیائومی بخرین ، شیائومی گوگولیه☺️☺️☺️
یه روز داشتم فیلم ضبط میکردم ، گوشیم از روی سه پایه در رفت ، خورد به سقف ، برگشت رو میز ، خورد به لبه ی یک کاسه ی پیرکس و کاسه شکست ، اما گوشی من هیچیش نشد😁😁😁
باورم نمیشه که دارین در مورد گوشی شیائومی از من مشورت میگیرین😂😂😂😂 ظاهراً دغدغه هایی که در مورد گوشی دارین ،بیشتر از کیک و شیرینیه😁😁 من که متخصص نیستم دورتون بگردم ، من فقط تجربه ی خودمو گفتم☺️☺️ در مورد هر چیزی از متخصصش سوال بپرسین تا به بهترین پاسخ برسین👌👌 از گوشی بگذریم ، بریم سراغ هدیه ای که خیلی یه هویی تصمیم گرفتم به بچه های کلاس سوسیس و کالباس بدم این هدیه شامل همه میشه ، از سه سال پیش تا به الان ، هر کسی در این کلاس ثبت نام کرده ☺️☺️☺️
جاتون خالی اومدیم خونه ی همساده درخت توتشونو استاد کنیم😎😎 تا خواستم از هدیه بگم بهتون ، صدام زدن که بیا بریم😅😅 ببخشید دیگه من الان توت دیدم ، اختیار از کف دادم😁😁😁 حالا میام از هدیه میگم بهتون 👌👌👌
خدا چه آفریده😍😍😍😍 Woooooooooooow مااااادر جان😍😍😍😍 شله و توت فیوریت مشهدیاست😅😅😅
خدایی از رو پشت بوم همسایه دارم براتون پست میذارم 😂😂😂 من اینجوری دلم پیش شماست🤪🤪🤪
و اما هدیه ی من به هنرجو های کلاس سوسیس و کالباس ☺️☺️☺️☺️ آپدیت رایگان دوره😎😎😎😎 این آپدیت شامل چیاست؟؟ ۱) پر کردن کاور با دستگاه پر کن👌👌 ۲) پیچیدن سوسیس انگشتی ، کوکتل ، آلمانی ، هات داگ و کالباس بدون نخ و بست ۳) ژامبون مثلثی 😎😎😎
بچه ها جونم همین طور که گفتم من این پکیج رو سه سال پیش ضبط کردم. همچنان معتقدم که این رسپی ها عالی ترین هستن و تمام رسپی هایی که بعد از این کلاس ، اساتید مختلف آموزش دادن ، از نظر من ایراد داره. چرا؟؟ چون متاسفانه از نیتریت استفاده میکنن و نیز درصد زیادی از انواع استابلایزرها هرگز نمیتونم استفاده از نیتریت در محصولات تولید شده در منزل رو درک کنم🙄🙄 نیتریت نوعی نمک هست که در کارخونه ها برای حفظ ثبات رنگ گوشت مورد استفاده قرار میدن و روش کار اینگونه است که نیتریت رو با آب مقطری که هفت مرحله تصفیه شده ترکیب میکنن و با واحد ppm اندازه میگیرن و به حجم زیادی از خمیر اضافه میکنن. عزیزانی که در منزل از نیتریت استفاده میکنین؟ آب مقطری که هفت مرحله تصفیه شده از کجا میارین؟؟🧐🧐 ابزار اندازه گیری در واحد ppm دارین؟؟ 🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀ نمی‌دونم با چه جرأتی این کار رو میکنین🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ کار بسیار خطرناکی هست ، بسیار خطرناک چراکه نیتریت در اصل نوعی سم هست🤷‍♀🤷‍♀ ما در منزل سوسیس و کالباس تولید میکنیم که سالم تر از محصولات کارخونه ای باشه ، شما با این کارتون... 🤦‍♀🤦‍♀🤦‍♀
اما خب کلاسهای جدید ، بعضی نکاتش انصافا عالیه👌👌 من تو کلاسم برای بستن سوسیس ها از نخ و بست استفاده کردم ، اما در کلاسهای جدید بدون نخ و بست کار میکنن و این عالیه😎😎😎 و یا ژامبون مثلثی که واقعا زیباست👌👌 تصمیم گرفتم از مباحث جدید آموزشی ، اونهایی که میپسندم و به نظر خودم کاربردی هست رو به پکیج اضافه کنم و دلیل اینکه دیشب اعلام کردم شهریه ی کلاس قراره زیاد بشه همینه 👌👌👌 عزیزانی که قبلا ثبت نام کردین این آپدیت برای شما رایگان هست☺️☺️☺️ این آپدیت شامل رسپی های جدید نیست ، من رسپی های جدید رو اصلا نمیپسندم فقط روش کار و نکاتی که کار رو براتون راحت تر و لذت بخش تر کنه👌👌 این آپدیت هم برای پکیج خانگی و هم صنعتی هست.💜💜
و اما شهریه ی کلاس برگر رو هم زیاد کردم چرا؟ چون با توجه به مباحث آموزشی ، شهریش خیلی کم بود 😁😁 بچه ها وقتی شما کلاسی شرکت میکنین که ده تا رسپی از خمیر برگر گوشت بهتون دادن ، شما باید زحمت بکشین ، خودتون تمام رسپی ها رو تست بزنین ، تا اونی که بهترینه رو انتخاب کنین. با اجازتون من دو سال پیش که پکیج برگر رو ضبط کردم ، به جای شما ، تمام آزمون و خطاها رو کردم و برگرهای تولید شده رو دادم اطرافیانم تست کردن و در نهایت سه تا خمیر برای برگر گوشت ،دو تا برای برگر مرغ و یک برگر گوسفندی انتخاب کردم ☺️☺️ بارها گفتم ، بازم میگم ، با رسپی برگر گوشت شصت و مرغ هفتاد درصد من با اطمینان خاطر ، بدون ذره ای نگرانی سفارش بگیرین 👌👌👌 کلاس برگر هیچ ابزاری نمی‌خواد ، هیچی اگر اهل کار باشین ، تو هفته ی اول بعد ثبت نام ، میتونین شهریه ی کلاس رو از برگرهای سفارشی دربیارین. اگر هم برای خانواده ی خودتون میخواین درست کنین که شهریه ی کلاس معادل پول دو تا ساندویچ برگره که از بیرون بخواین بخرین☺️☺️☺️