هر اتفاق خوبی تو زندگیتون میفته ، اگر اونو از جانب خدا بدونین ، خیرش براتون صد برابر میشه👌👌👌
اگر به بنده های خدا وصلش کنین ، نابودش کردین🤦♀🤦♀
فلذا ، مرسی خانم خیرآبادی نه
مرسی خدا که خانم خیرآبادی رو وسیله قرار دادی تا حال دل من خوب بشه ( این درسته )
همین☺️☺️☺️
حتی وقتی میخواین از من تشکر کنین ، مستقیم از خودم تشکر نکنین
تو پیام تشکرتون از من ، باز اسم خدا رو بیارین
✅ مرسی از خدا که با شما آشنا شدم
✅ مرسی از خدا که بهم کمک کرد بتونم از دستورای کانال شما استفاده کنم
✅ مرسی از خدا که به دل دوستم انداخت لینک کانال شما رو برام بفرسته
✅ مرسی از خدا که .....
به خدا همش خودشه
ما رو هم خودش دور هم جمع کرده 😅😅
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
آقا این یعنی چی😁😁😁 تعریف کرده یا فحش داده؟؟😂😂😂
خودشون معنیشو گفتن
میگن یه زمانی خیلی تنبل و بیکار بودم ، الان اینقدر کار دارم که از شدت خستگی نمیدونم ناله کنم یا خدا رو بابت این حجم از کار شکر کنم.
😅😅😅😅
خب این تعبیرشون جالب بود ،من وقتی پیامشونو خوندم ، واقعا معنی این خط رو نفهمیدم😅😅
Hello my friend's
یه روز نبودم ، خوش گذشت بهتون ؟؟
خدایی ایتا بدون من صفا داره؟؟😁😁
جاتون خالی
امروز از صبح پای یه کلاس آموزش مجازی در عرصه ی قنادی بودم😎😎
پای کلاس یکی از اساتید نامبر وان ☺️☺️
آنچنان غرق در نکات آموزشی ایشون شدم که فی الحال در سرخوش ترین حالت ممکن به سر میبرم☺️☺️☺️
چه خوبه آدم استاد خوب داشته باشه
الان میفهمم شما سر کلاس من چه کیفی میکنین😎😎😎
خودشیفته هم خودتونین😉😉😉
یکی از دلایلی که من رسپی این استاد رو مشهدیزه میکنم ،مواد مصرفی هست
ایشون بعضی از شکلاتهای خاص و یا مواد پودری خاص رو از همون کشوری که آموزش دیدن میارن و استفاده میکنن
خدایی ما اونا رو از کجا بیاریم خب😐😐
فلذا ، من مجبورم اندکی در رسپی ها دست ببرم😉😉😉