eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
هر اتفاق خوبی تو زندگیتون میفته ، اگر اونو از جانب خدا بدونین ، خیرش براتون صد برابر میشه👌👌👌 اگر به بنده های خدا وصلش کنین ، نابودش کردین🤦‍♀🤦‍♀ فلذا ، مرسی خانم خیرآبادی نه مرسی خدا که خانم خیرآبادی رو وسیله قرار دادی تا حال دل من خوب بشه ( این درسته ) همین☺️☺️☺️ حتی وقتی میخواین از من تشکر کنین ، مستقیم از خودم تشکر نکنین تو پیام تشکرتون از من ، باز اسم خدا رو بیارین ✅ مرسی از خدا که با شما آشنا شدم ✅ مرسی از خدا که بهم کمک کرد بتونم از دستورای کانال شما استفاده کنم ✅ مرسی از خدا که به دل دوستم انداخت لینک کانال شما رو برام بفرسته ✅ مرسی از خدا که ..... به خدا همش خودشه ما رو هم خودش دور هم جمع کرده 😅😅
یعنی به این نتیجه رسیدم من هر چه برای به راه راست هدایت کردن شما تلاش کنم نتیجه نمیده😁😁😁 من همون بهتر که کیک و شیرینیمو بپزم🤪🤪🤪 خدایی دو ساعت نمیشه براتون پیام انگیزشی خدا دوستانه گذاشتم بعد میان به من میگن ای کسب و کار دهنده به افراد بیکار😂😂😂😂 خیلی باحالین I love you kheili ziad💜💜💜
آقا این یعنی چی😁😁😁 تعریف کرده یا فحش داده؟؟😂😂😂
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
آقا این یعنی چی😁😁😁 تعریف کرده یا فحش داده؟؟😂😂😂
خودشون معنیشو گفتن میگن یه زمانی خیلی تنبل و بیکار بودم ، الان اینقدر کار دارم که از شدت خستگی نمی‌دونم ناله کنم یا خدا رو بابت این حجم از کار شکر کنم. 😅😅😅😅 خب این تعبیرشون جالب بود ،من وقتی پیامشونو خوندم ، واقعا معنی این خط رو نفهمیدم😅😅
Hello my friend's یه روز نبودم ، خوش گذشت بهتون ؟؟ خدایی ایتا بدون من صفا داره؟؟😁😁
جاتون خالی امروز از صبح پای یه کلاس آموزش مجازی در عرصه ی قنادی بودم😎😎 پای کلاس یکی از اساتید نامبر وان ☺️☺️ آنچنان غرق در نکات آموزشی ایشون شدم که فی الحال در سرخوش ترین حالت ممکن به سر میبرم☺️☺️☺️
چه خوبه آدم استاد خوب داشته باشه الان میفهمم شما سر کلاس من چه کیفی میکنین😎😎😎 خودشیفته هم خودتونین😉😉😉
هیچ استادی نمیتونه ادعا کنه من رو دست ندارم🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ استادی که امروز سر کلاسشون بودم تازه از فرانسه برگشتن ، ایشون کارشون اینه که میرن خارج از کشور ، سر کلاس اساتید خارجی ، بعد میان و اون آموزش ها رو ایرانیزه میکنن و به ما آموزش میدن☺️☺️☺️ باز من اون آموزشها رو مشهدیزه میکنم و به شما آموزش میدم😂😂😂
یکی از دلایلی که من رسپی این استاد رو مشهدیزه میکنم ،مواد مصرفی هست ایشون بعضی از شکلاتهای خاص و یا مواد پودری خاص رو از همون کشوری که آموزش دیدن میارن و استفاده میکنن خدایی ما اونا رو از کجا بیاریم خب😐😐 فلذا ، من مجبورم اندکی در رسپی ها دست ببرم😉😉😉
متاسفانه شکلات های ایرانی تو رسپی های خارجی جواب نمیدن ،چون شکلات های ما اصلا شکلات نیستن شکلات واقعی از کره کاکائو درست میشه ، شکلات های ما از پودر کاکائو و چربی گیاهی درست میشه و همین تغییر نوع چربی ، گند میزنه به رسپی اصلی🤦‍♀🤦‍♀ و باز برای اصلاح رسپی مجبوریم کمی اونو تغییر بدیم استاد جان بنده این کار رو انجام نمیدن ، ایشون رسپی های اوریجینال رو ارائه میدن ، دیگه کم و زیاد کردنش ، حذف و اضافه کردنش و جایگزین کردنش با خودمونه🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀
یعنی اساتید خارجی اگر بفهمن در ایران ، چه بلایی سر رسپی هاشون میاد در کسری از ثانیه استعفا میدن😂😂
ولی کلاسهای مجازی خیلی خوبه تو خونت نشستی ، بدون اینکه هزینه ی رفت و آمد بدی بدون اینکه شهریه های بسیار بالا متقبل بشی بدون اینکه گرما و سرما بخوری بدون اینکه خطر سفر رو به جون بخری جدید ترین و به روز ترین و علمی ترین و تخصصی ترین نکات آموزشی دنیا رو یاد میگیری👌👌👌 درود و رحمت خدا ، بر روح پر فتوح ادیسون ، که استارت تمام این تکنولوژی ها از همون داستان الکتریسیته خورد. همین الانشم الکتریسیته و جریان برق از این معادله حذف بشه ، همه چی بهم میریزه🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ ادیسون جان ، تو کجایی تا شوم من چاکرت؟ چارقدت دوزم کنم شانه سرت😁😁