2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
بچه ها
این گل کلم بنفشه رو یادتونه؟
قرار بود راهکار بدین که باهاش چه کنم ، راهکار هم ندادین😐
فرمانده باهاش سالاد مشهدی درست کرد.
در دو نوع شوری و گوجه ای
به قدرت خدا که توی سالاد رنگش رفت
😂😂😂😂
البته نه اینکه کاملا سفید بشه ها ، نه
ولی دیگه بنفش و قشنگ نیست.
اصلا یه وضع شلخته طور و زشتی پیدا کرد.
.
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
الان یه مقدارشو ریختم توی آب معمولی ، سه چهار روز بذارم یخچال ، ببینم چی میشه☺️
.
.
آقا سه روزه که شما دارین روز قناد رو به من تبریک میگین☺️☺️
و زهرای پرت از جهان ، که اگر شما یادآوری نکنین ، واقعا حواسش به این مناسبت ها نیست🙃🙃🙈🙈
دو سه هفته پیش هم یه روز ایتا رو باز کردم ، یه عالمه پیام تبریک روز دختر داشتم ، ظاهرا روز جهانی دختر بود
خلاصه که بابت تمام مهربونی هاتون سپاسمندم🙏🙏🙏
.
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این فیلم وحال خوب با افتخار که شاگرد استاد عزیزی همچون زهرا جون هستم تقدیم نگاهتون😍😍😍🌺🌺🌺
.
نیگا کنین بچه های شکرک بنفشم چه فیلمی برام فرستادن🥺🥺🥺
عاشِقتانُوم🙏🙏
مشهدی طور عاشِقوم💜💜
.
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
فردا دومین سالگرد عمومه
و حلوای مراسمُ رو من قراره بپزم
آردشو گذاشتم که با حرارت کم تفت بخوره
عزیزی پی وی پیام دادن و گفتن اگر حرارت کم باشه ، مدت زمان طولانی میشه🥴
اولا که چهره ی قشنگتونو اینجوری 👈 🥴 در هم نکشین
ثانیا قرار نیست که دائم رو سرش باشیم و مرتب همش بزنیم که🤷♀🤷♀
ما آردُ با حرارت کم میذاریم تفت بخوره ، از اونور میریم پِی کارهای روزانمونو میگیریم ، هر هفت هشت دقیقه یکبار ، این آرد طفلکُ یه هَمِش میزنیم ☺️☺️
.
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
عزیز دیگری پیام دادند و فرمودند
وقتی آردُ تفت دادم ، دود کرد ، طبیعیه ؟
اوایل کار که آرد دود نمیکنه ، از وقتی که دیگه داره تغییر رنگ میده ، آره یه ذره دود میکنه.
اگر حیاط یا تراس دارین ، ترجیحا این کارُ اونجا انجام بدین ، اگر ندارین یا مثل من کار دارین و مجبورین تو آشپزخونه آردُ تفت بدین که به بقیه ی کاراتونم برسین ، خُب از هود استفاده کنین ☺️☺️
.
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
تا این بزرگوار تغییر رنگ میده
ما هم بریم به آزمون و خطا هامون برسیم
💪💪
.
.
خب اینم یک پیام پر تکرار
طی چند ساعت گذشته ، چندین عزیز این درخواست رو داشتن.
رفقا
فرمانده ی من ، تمام کارها رو چشمی انجام میده.
اصلا معیار و وزن و پیمانه و این چیزا تو کارش نیست 🙃🙃
بنابراین ، از آموزش های فرمانده بگذرین
آموزش های فرمانده وقتی کارسازه که زهرا گلی کنار مامانش وایسته و هر چی مامانش چشمی برمیداره رو وزن کنه و یادداشت کنه ، تا به یک رسپی معتبر برسه.
دقیقا کاری که برای سوپ جو انجام دادم و نتیجه woooooow😍😍 شد.
ولی سالاد مشهدی رو بیخیال شین.
اینجانب یک عدد مشهدی هستم که معتقدم سالاد مشهدی پدیده ی سالمی نیست😁😁
بسیار خوشمزه أس ، اما حس خوبی نسبت بهش ندارم.
احساس میکنم برای معده مضره🤦♀
.
.
تازه این سالاد یه بدی دیگه هم داره😏
از اونجایی که خیلی خوشمزه أس ، وقتی میاد تو سفره ، باعث میشه بیشتر غذا بخوری و بدین سان چاق میشی🚶♀🚶♀
دنبالش نباشین ، از هر زاویه بهش نگاه میکنم ، میبینم ضررش بیشتر از منفعتشه
🙃🙃🙃
.
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
دو دقیقه
فقط و فقط و فقط و دو دقیقه اومد پیشم
سرم به کارام گرم بود ، یه هو دیدم گفت :
عمه جون ، من احساس میکنم که باید فرار کنم و فرار کرد 🏃♂🏃♂🏃♂
اومدم اینور دیدم همچین گندی زده🤦♀
خُب🥷
دارم براش🤌
.