eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. بچه ها این گل کلم بنفشه رو یادتونه؟ قرار بود راهکار بدین که باهاش چه کنم ، راهکار هم ندادین😐 فرمانده باهاش سالاد مشهدی درست کرد. در دو نوع شوری و گوجه ای به قدرت خدا که توی سالاد رنگش رفت 😂😂😂😂 البته نه اینکه کاملا سفید بشه ها ، نه ولی دیگه بنفش و قشنگ نیست. اصلا یه وضع شلخته طور و زشتی پیدا کرد. .
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. الان یه مقدارشو ریختم توی آب معمولی ، سه چهار روز بذارم یخچال ، ببینم چی میشه☺️ .
. آقا سه روزه که شما دارین روز قناد رو به من تبریک میگین☺️☺️ و زهرای پرت از جهان ، که اگر شما یادآوری نکنین ، واقعا حواسش به این مناسبت ها نیست🙃🙃🙈🙈 دو سه هفته پیش هم یه روز ایتا رو باز کردم ، یه عالمه پیام تبریک روز دختر داشتم ، ظاهرا روز جهانی دختر بود خلاصه که بابت تمام مهربونی هاتون سپاسمندم🙏🙏🙏 .
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این فیلم وحال خوب با افتخار که شاگرد استاد عزیزی همچون زهرا جون هستم تقدیم نگاهتون😍😍😍🌺🌺🌺
. نیگا کنین بچه های شکرک بنفشم چه فیلمی برام فرستادن🥺🥺🥺 عاشِقتانُوم🙏🙏 مشهدی طور عاشِقوم💜💜 .
. نمازمو بخونم و دوباره برم سراغ اون رسپی چموشه💪💪💪 بالاخره یا اون کم میاره😎 یا من😜 .
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. فردا دومین سالگرد عمومه و حلوای مراسمُ رو من قراره بپزم آردشو گذاشتم که با حرارت کم تفت بخوره عزیزی پی وی پیام دادن و گفتن اگر حرارت کم باشه ، مدت زمان طولانی میشه🥴 اولا که چهره ی قشنگتونو اینجوری 👈 🥴 در هم نکشین ثانیا قرار نیست که دائم رو سرش باشیم و مرتب همش بزنیم که🤷‍♀🤷‍♀ ما آردُ با حرارت کم میذاریم تفت بخوره ، از اونور میریم پِی کارهای روزانمونو میگیریم ، هر هفت هشت دقیقه یکبار ، این آرد طفلکُ یه هَمِش می‌زنیم ☺️☺️ .
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. عزیز دیگری پیام دادند و فرمودند وقتی آردُ تفت دادم ، دود کرد ، طبیعیه ؟ اوایل کار که آرد دود نمیکنه ، از وقتی که دیگه داره تغییر رنگ میده ، آره یه ذره دود می‌کنه. اگر حیاط یا تراس دارین ، ترجیحا این کارُ اونجا انجام بدین ، اگر ندارین یا مثل من کار دارین و مجبورین تو آشپزخونه آردُ تفت بدین که به بقیه ی کاراتونم برسین ، خُب از هود استفاده کنین ☺️☺️ .
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. تا این بزرگوار تغییر رنگ میده ما هم بریم به آزمون و خطا هامون برسیم 💪💪 .
. خب اینم یک پیام پر تکرار طی چند ساعت گذشته ، چندین عزیز این درخواست رو داشتن. رفقا فرمانده ی من ، تمام کارها رو چشمی انجام میده. اصلا معیار و وزن و پیمانه و این چیزا تو‌ کارش نیست 🙃🙃 بنابراین ، از آموزش های فرمانده بگذرین آموزش های فرمانده وقتی کارسازه که زهرا گلی کنار مامانش وایسته و هر چی مامانش چشمی برمیداره رو وزن کنه و یادداشت کنه ، تا به یک رسپی معتبر برسه. دقیقا کاری که برای سوپ جو انجام دادم و نتیجه woooooow😍😍 شد. ولی سالاد مشهدی رو بیخیال شین. اینجانب یک عدد مشهدی هستم که معتقدم سالاد مشهدی پدیده ی سالمی نیست😁😁 بسیار خوشمزه أس ، اما حس خوبی نسبت بهش ندارم. احساس میکنم برای معده مضره🤦‍♀ .
. تازه این سالاد یه بدی دیگه هم داره😏 از اونجایی که خیلی خوشمزه أس ، وقتی میاد تو سفره ، باعث میشه بیشتر غذا بخوری و بدین سان چاق میشی🚶‍♀🚶‍♀ دنبالش نباشین ، از هر زاویه بهش نگاه میکنم ، میبینم ضررش بیشتر از منفعتشه 🙃🙃🙃 .
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. دو دقیقه فقط و فقط و فقط و دو دقیقه اومد پیشم سرم به کارام گرم بود ، یه هو دیدم گفت : عمه جون ، من احساس میکنم که باید فرار کنم و فرار کرد 🏃‍♂🏃‍♂🏃‍♂ اومدم اینور دیدم همچین گندی زده🤦‍♀ خُب🥷 دارم براش🤌 .