eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. جمع و جور کردم تامام✋✋ إن شاءالله اگر عمری باقی بود فردا ، کله ی صبح برای ترکوندن مجدد ، در این مکان حاضر خواهم شد ☺️☺️ .
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. مُ رِ مِگَ😂😂 آقا شبتان به اندازه ی همین نیمروی زهرا پسند شیک✋😉 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. سلام از من و از حلوای مراسم سالگرد عموی خدا بیامرزم که بسی دوستش می داشتم و هنوزم دارم 💜🖤💜 .
. این فیلم ☝️☝️ با دوربین گوشی شیائومی ، بدون هیچ فیلتر و نورپردازی اضافه و زیر نور معمولی و همیشگی کارگاهم گرفته شده. این رنگ از حلوا به شدت پسندمه به نظرم حلوا روشن تر از این ممکنه معده رو اذیت کنه و تیره تر از اینم دیگه خیلی طعم آرد تفت خورده میده و عطر و طعم هلُ گلابُ زعفرون داخلش احساس نمیشه. .
. این عکس هم بدون فیلتره بازم زیر همون نور و با همون گوشی اما چرا رنگ حلوا توی عکس قشنگتر از فیلمه چون ایتا زحمت می‌کشه و حجم فیلم ها رو کم می‌کنه و بدین سان کیفیت فیلم هم کم میشه🙃🙃 .
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. اینم فقط و فقط به عشق بچه های شکرک بنفشم 😜😜 💜💜 😂😂 وجدانن همه جوره به یادتونم✋✋ .
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. قدرت فیلتراسیون☝️🙃 ولی کاش یه دونه لیوان پافیلی الان تو کارگاه داشتم🙃🙃 میذاشتم وسط این ظرفه و دیزاینش کامل میشد😎😎😎 .
. یه نفر گفتن سامسونگ یه نفر گفتن کنون هفت هشت نفر گفتن hp ، و به شدت تعریف کردن ازش .
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. تقُ تقْ در زدن دست پر اومدن 🙃🙃 اون جوجه خرابکاره که دیشب اومد اینجا و گند زد و فرار کرد رفته واسم بنفشی جات خریده😎😎 حالا این ☝️☝️ که خوبه بیاین بعدی رو ببینین ، وجدانن این 👇 جدید بود برام و تا حالا ندیده بودم😁 .
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. احساس میکنم زندگی بنفش گونم دیگه داره دارک میشه🤷‍♀ پاشنه کِشِ بنفشُ کجای دلم بذارم خب 🙃🙃🙃🙃
. پیشنهاداتونو قربون🤌🤌 من هیچ وقت از پاشنه کش استفاده نمیکنم ، برای پوشیدن کفش ، از انگشتان مبارک کمک میگیرم 😉 این پیشنهاد زیباترین گونه ی کاربردی ، برای این وسیله بود😎😎 💪💪💪 .