.
درود و دو صد بدرود
رفقا
یه سوال فنی تخصصی
تو گوگل سرچ کردم چیزی دستگیرم نشد ، اگر کسی بلده راهنمایی کنه پلیز
چه طور میتونم دوره هایی که قبلاً در اسپات پلیر داشتمُ ، منتقل کنم به گوشی جدید
با این فرض که لایسنس هیچ کدومو ندارم
950.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
امروز سلام با کوکی ✋
مختصر ، مفید ، دوستانه ، خواهرانه 👇
یه کسب و کار خونگی واسه خودتون راه بندازین🙃
.
.
یه چیزی بگم
از صبح یه جوری هستم
نه حالم خوبِ خوبه
نه بدِ بدم
دیروز غذای بیرون خوردم ، فک کنم دلیلش اینه
ولی دارم سفارشات کافه رو میزنم ، چون بهشون قول دادم
از صبح ، وسط کارم ، ده بار ، در حد پنج دقیقه دراز کشیدم و دوباره پِی کارُ گرفتم.
انصافا تو کدوم اداره یا کارخونه یا فروشگاه ، شما میتونین اینجوری کار کنین؟
یه کسب و کار خونگی واسه خودتون راه بندازین که
هم در آسایش باشین و هم آرامش .
هم درآمدتونو داشته باشین و هم استراحت.
✌️✌️✌️
.
یه چیز دیگه بگم
وقتی در تعهد کاری و مالی با دیگران قرار میگیرین ، تا جای ممکن ، تا جای ممکن ، تا جای ممکن
کارُ به موقع تحویل بدین.
من امروز میتونستم یه پیام بهشون بدم و بگم سفارشاتونو فردا میفرستم.
ولی انصافا اینقدری حالم بد نبود که نتونم کار کنم.
فلذا ، کمر همت بسته و به کارگاه قشنگه آمدم و بسم الله گفتم و عشق آغاز شد😉
.
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
در همین حد قانع
یه سجاده ی بنفش دارم ، به جای تشک هم ازش استفاده میکنم😁🙈
.
.
من امروز وقفه های بین کارُ لالا میکردم ، ولی روزای دیگه ، میام گروههای رفع اشکال و جواب سوال بچه ها رو میدم ، پیام های پی وی رو جواب میدم ، کارهای أپلیکیشنُ میکنم و ....
شمایی که مسئولیت خونه و خونواده روی دوشت هست و میدونی ظهر یه همسر و چند فرزند گرسنه از سر کار و مدرسه و دانشگاه میان و غذا میخوان
میتونی همین جوری که داری سفارشاتو آماده میکنی ، اون وسط مسطا ، غذات رو هم بذاری ، یه دستی هم به سر و روی خونت بکشی.
یه کسب و کار خونگی برای خودتون راه بندازین
اصلا کار آسونی نیست
به اندازه ی یه کوه بالا پایینی و مشقّت و سختی داره
ولی اگر به ثمر بشینه ، نتیجه خوب و رضایت بخشه👌👌
.
.
من نه مشاور خونواده هستم ، نه مشاور کسب و کار و نه در جایگاه تعیین تکلیف برای شما
اما ، اگر جای شما بودم
فعلا نی نیُ الویت قرار میدادم و ذهنمو درگیر استارت کسب و کار شخصی نمیکردم.
از طرفی ، همچین بی کار و بی فکر هم نمینشستم.
شروع میکردم به آموزش دیدن و تکرار و تمرین و حرفه ای شدن
بالاخره نی نی تا ابد که چسبون و گریون نیست که
ذره ذره بزرگ میشه و تایم آزاد شما هم بیشتر
اونوقت با اعتماد به نفس بیشتر استارت کار رو بزنین.
با اعتماد به نفسی که حاصل آموزش دیدن و تجربه کردنه👌👌
.