.
واسه مدرسه پسرم ؟
حلوای کشی✌️
واسه مراسم روضه ؟
حلوای کشی ✌️
واسه جشنواره ی حلوا ؟
حلوای کشی ✌️
واسه سالگرد اموات ؟
حلوای کشی ✌️
واسه مراسم یادواره ی شهدا ؟
حلوای کشی ✌️
واسه مامانم ؟
حلوای کشی ✌️
واسه سفره صلوات ؟
حلوای کشی ✌️
واسه نذری دادن به همسایه ها؟
حلوای کشی ✌️
وجدانن حلوای کشی رو دست مدرسان شریف زده😂😂😂😂
.
#رضایت_حلوا
.
.
اولین پخت
برای مدرسه
با اعتماد به نفس بالا
اعتماد به نفس الکی به وجود نمیاد ، خوب آموزش دیدن که اعتماد به نفسشون بالاست. بله🤌
خودشیفته هم خودتونین😎😎
#رضایت_حلوا
.