این همه پیام رضایت که از خوشمزگی این غذا براتون میذارم ، فقط به یک دلیل هست👌👌👌
در فرهنگ آشپزی سنتی ایرانی ، ترکیب مرغ و خامه و شیر ، به نظر دلپذیر نمیاد🤷♀🤷♀
مطمئنم خیلی هاتون ، بعد از دیدن کلیپ آموزشی چیکن استراگانف ، با خودتون گفتین
ایشششششششششش ، شیرا رو ریخت رو مرغا😖😖😖😖
وایستین ببینم 😏😏
ماستا رو که نریختم تو قیمه ها ، که اینجوری چهره در هم میکشین که😐😐
آموزش رایگان قنادی و گاهی آشپزی😉👈 عضو شوید
به جای گارد گرفتن و چهره در هم کشیدن ، پاشین یه زحمتی به خودتون بدین و در جهت تست طعم های جدید یه حرکتی بزنین☺️☺️☺️
مام سس پای اصلی و ثابت بیشتر غذاهای ایتالیایی هست و این روزها غذاهای ایتالیایی یه جایگاه خاصی بین ایرانی ها باز کرده و رستورانهای ایتالیایی جزء شلوغ ترین ها و البته گران ترین ها و های کلاس ترین ها هستن🤷♀🤷♀🤷♀
فلذا به اون ایششششششش درونتون غلبه کنین و برین تو کارش 💪💪💪
از کجا معلوم ؟؟؟ شاید که از نتیجه شگفت زده شدین😎😎😎
آموزش رایگان قنادی و گاهی آشپزی 😉👈 عضو شوید
اگر موفق شدین به ایش درونتون غلبه کنین ، آموزش چیکن استراگانف اینجاست👇👇👇👇👇👇
https://eitaa.com/violetsugarr/1267
تو همین رسپی ، اگر به جای گوشت 🐓 ، از گوشت 🐄 استفاده کنین ، اونوقت بیف استراگانف خواهید داشت.
امیدوارم بعد از خوندن این پیام ، ایشتون ، ایش تر نشده باشه😂😂😂
آموزش رایگان قنادی و گاهی آشپزی 👈 عضو شوید
بفرمایید
اینم نتیجه ی غلبه به ایش درون🙃🙃🙃
آموزش رایگان قنادی و گاهی آشپزی👈 عضو شوید
تجربه نشون داده ، آخر هفته ها اکتیو میشین و هم اکنون به لحظات ملکوتی پایان هفته نزدیک میشویم😅😅
ببینم چند نفر توانایی غلبه بر ایش هایشان را دارند 😎😎😎
بچه ها
خیلی سوال میپرسین که چیکن استراگانف رو باید با نون سرو کنیم؟؟
پاسخ اینه که هر جور دوست دارین سرو کنین😁😁😁
این غذا مال ما نیست ، از اونور آب رسیده
ما اول همه چیزو ایرانیزه و مشهدیزه میکنیم و بعد میریم تو کارش💪💪💪
والا همین کار خودش کلی توانایی میطلبه😎😎😎
من خودم چیکن جان رو با نون میخورم ، شما هر جور دوست داشتین نوش جان کنین☺️☺️
آموزش رایگان قنادی و گاهی آشپزی👈 عضو شوید
☺️☺️☺️☺️
حتی دوی نصف شب😁😁
آموزش رایگان قنادی و گاهی آشپزی👈 عضو شوید
با آردی که شپشک زده چه کنیم؟؟
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
اگر تعداد شپشک ها کم هست ، الک کنین و استفاده کنین.
اگر تعداد شپشک ها زیاده و در زمان الک کردن علاوه بر شپشک ، کرم های سفید رنگ کوچیک هم به چشم میاد ، اون آرد رو دور بریزید.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
بچه ها داریم به فصل تابستون نزدیک میشیم ، آرد باید در جای خشک و خنک نگهداری بشه ، اگر همچین فضایی برای نگهداری آرد ندارین ، کم کم آرد بخرین که به فنا نره.
بدترین کاری که شپشک با آرد میکنه اینه که جون آرد رو میگیره ، و آردی که جون نداشته باشه ، هر چی باهاش بپزی ، محصول با کیفیتی نمیشه.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
👌👌👌👌
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید