شما فکر کن ایشون دو تا کلاس شیرینی خشک از من خریدن به همراه یک کلاس زولبیا بامیه
که در مجموع در تخفیفات به پونصد هزار تومان هم نرسید
بعد بیست میلیون باهاش کار کردن💪💪
یا مجموع شهریه ی کلاسهای غذاهای نیمه آماده ی من به یک تومان هم نمیرسه
بعد یه نفر فقط با پس انداز چند ماهش شصت میلیون ابزار میخره
یعنی خدا بخواد برکت بده ، اینجوری میده💪💪💪💪
الکی هم خدا به کسی برکت نمیده
تصمیم ، اقدام ، صدق و راستی در کار و نیت خوب ، تلاش ، توکل ، عشق
خودتون تو این چرخه بندازین تا خدا بهتون برکت بده ، به همین سادگی☺️☺️
عنایت بفرمایید
خودتونو تو این چرخه بندازین
منتظر نباشین یه نفر شما رو تو چرخه بکشه
خودتون ،خودتونو تو این چرخه بندازین👌👌
و تماااااام
تا یک سخن رانی انگیزشی دیگر ، شما را به خدای برکت و شادی و عشق میسپارم☺️☺️
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
این پیام رو الان همون هنرجوجانی که شصت میلیون ابزار خریدن برام فرستادن
بچه ها من یه اخلاقی که دارم اینه که وقتی میبینم هنرجویی داره تو کارش پیشرفت میکنه ،هولش میدم به سمت آموزش دیدن بیشتر و حرفه ای تر ، حتی گاهی استاد بهشون معرفی میکنم و میگم کلاس فلانی رو شرکت کنین 😉😉
عجیب به آموزش دیدن ایمان دارم ، عجییییییب
خودم هر ماه حداقل دو تا کلاس آموزشی شرکت میکنم .
گاهی حضوری ، گاهی هم مجازی
قبلاً حضوریا بیشتر بود ، جدیدا بیشتر مجازی شرکت میکنم☺️☺️
البته که الان دو ماه از سال جدید میگذره و من ۹ تا کلاس مجازی شرکت کردم😅😅😅
و از این بابت خوش حال ترینم😎😎
یه کلاس مجازی دیگه هم خیلی رو مخمه، منتها شهریش ۱۸۰ میلیون تومانه😂😂😂 فعلا وسع مالی جواب نمیده😁😁 انشاءالله پولدار که شدم حتما شرکت میکنم😉😉😉
۱۸۰ میلیون شهریه اس ، اما یقین دارم که انقلابی در زندگیم و در کسب و کارم ایجاد میکنه ، واسه همین خیلی رو مخمه🙃🙃
البته تا من پولدار بشم و بخوام اون کلاس رو شرکت کنم احتمالا شهریش مرز پونصد میلیون رو رد میکنه🤦♀🤦♀🤦♀
باز دوباره باید صبر کنم تا پولدار تر بشم🤣🤣🤣
اما در مورد کلاس سوسیس و کالباس ، تا حالا استاد به بچه ها معرفی نکردم ، فقط بهشون گفتم اگر جایی آموزشی دیدین که به نظرتون حرفه ای تر از آموزش های من اومد ، حتما شرکت کنین
و ایشون پنج یا ششمین نفری هستن که کلاس های دیگه هم شرکت کردن ،اما همچنان با رسپی های من کار میکنن
چرا؟ چون رسپی های آموزشی من واقعا استاندارد و سالم هستن.
و این برای کار خونگی خیلی مهمه👌👌
اینم بذارم و برم😅😅😅😅
خاطره ی قشنگی بود
من اینجوری به شماها پر و بال میدم 😉😉😉
البته فقط به کسانی پر و بال میدم که بدونم جوهره ی وجودیش رو دارن👌👌
بعضیا دوست دارن درآمد داشته باشن ، اما فقط دوست دارن و هیچ حرکتی نمیزنن.
یک روز غرق در انرژی ، یک روز بی حال و بی انگیزه
یک روز اکتیو ،یک روز خوابالو
با کوچکترین چالشی ، پا پس میکشن🤷♀🤷♀🤷♀
با این فرمون به هیچ جا نمیرسین ،حتی اگر بهترین اساتید رو داشته باشین و بهترین آموزش ها رو ببینین🙄🙄
به بابام میگم فردا روز منه ، بهم تبریک بگین
میگه روزت مبارک ، چی میخوای برامون درست کنی ؟؟
😁😁😁😁
یعنی این حجم از محبت پدرانه رو من کجای دلم بذارم؟😐😐
باید یادشون بیاری تا بهت تبریک بگن ، بعد هم بلافاصله توقع خوشمزه جات دارن😅😅😅😅
حدودا شیش هفت تا عکس از کیک صبحانه فرستادین برام
دمتون گررررم💪💪💪💪
بچه ها لطفاً عکس ها رو برای ادمین جان هم بفرستین
@violetsugar_admin1
فک کنم تعداد عکس ها به ده تا رسید
چون کیکش آسونه اکتیو شدین یا چون عیده جوگیر شدین؟؟😂😂😂
خب بریم سراغ ایده ی کیک صبحانه برای مدرسه ی بچه ها ☺️☺️☺️
برای دیدن آموزش کیک صبحانه روی این متن کلیک کنید
تشریف ببرین فروشگاههای لوازم قنادی ، کپسول کیک صبحانه سایز کوچیک بخرین
مایه ی کیک صبحانه رو آماده کنین ، تا دو سوم کپسول مایه ی کیک بریزین و بذارین بپزه
بعد از پخت و سرد شدن ، خیلی تمیز و مرتب دورش سلفون بکشین و بذارین تو کیف مدرسه ی بچه ها😍😍
سایر کوچیک این کپسولها ، اندازه ی کیک عصرانه ی رضوی هست و کاملا مناسب یک وعده ی چاشت بچه ها
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
کیک پخته شده و سلفون پیچیده رو تا سه روز داخل یخچال میتونین نگه دارین.
اگر بیش از مصرف سه روز درست کردین ، فریز کنین ، شب قبل از سرو ، از فریزر دربیارین.
برای دیدن آموزش کیک صبحانه روی این متن کلیک کنین.
کیک صبحانه تو این کپسول ها بسیار شیکان پیکان میشه و بچه ها خوششون میاد😍😍😍😍
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
بچه ها این پیامو👆👆👆 بفرستین واسه مامانایی که بچه مدرسه ای دارن ، مطمئن باشین دعاتون میکنن☺️☺️
اینجوری به رشد کانال منم کمک میکنین ، منم دعاتون میکنم😅😅😅