.
آقا من چند روزه دارم توبه میکنم🙈
امیدوارم خدا پذیرفته باشه و امیدوارم دهه نودی ها منو بخشیده باشن🙏🙏
عمیقأ و شدیداً معتقد بودم که دهه نودی ها ، گودزیلایی بیش نیستن🙈🙈
امّا
امّاااااااا
امّااااااااااااااا
چند روز پیش یه دورهمی با خاله ها و زن دایی ها داشتیم ، اونجا متوجه یه موضوعی شدم که به خودم اومدم و راه توبه در پیش گرفتم🙈🙈
.
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. حلما خانوم عزیزمون ، برای این اجرا و این هنرنمایی ، سه ماهه داره زحمت می کشه و تمرین می کنه و حالا
.
این پستُ یادتونه؟
حلما خانوم ، دختر دایی ناز و قشنگم که تئاتر کار می کنه.
حلما از وقتی خیلی کوچولو بود ، کلاس می رفت و تمرین می کرد ، بعد از چندین سال کلاس رفتن و تمرین کردن و اجراهای رایگان
بالاخره اواخر سال قبل به درآمد رسیده و دستمزد دریافت کرده.
بعد فکر میکنین با دستمزدش چی کار کرده ؟
بخشی از دستمزدشُ به حساب سبد ارزاق واریز کرده بود.☺️
و اینقدر این بچه خویشتن داره که به منم چیزی نگفته بود ، در دور همی چند روز پیش مون خالم بهم گفت خیلی برات دعا کردم خاله ، خیلی کار خوبی کردی که طرح سبد ارزاق رو معرفی کردی .
اونجا بود که مامان حلما بهم گفت ، حلما از اولین دستمزدش یه مقداریُ واسه این سبد واریز کرده .
و من بعد از شنیدن این خبر در افق محو شدم و راه توبه در پیش گرفتم 🙃🙃
.
.
حالا اعتراف میکنم که دهه نودی ها نه تنها گودزیلا نیستن بلکه
خیلی هم دلهای بزرگی دارن و عاشق کارهای انسان دوستانه هستن👌👌
ببین ، خیلی دل می خواد که
تو از سن پنج شیش سالگی کلاس بری و تمرین کنی و اجرای رایگان داشته باشی تا برسی به سن ۱۱ سالگی و حالا دستمزد بگیری و بعد اولین جایی که پولتو خرج می کنی یه کار خیر باشه👌👌
من واقعا واقعا واقعا به حال و روز حلما غبطه خوردم. امیدوارم پولش پر برکت باشه و خیرش به همه برسه 🙏🙏
.
.
و نه تنها من
بلکه خیلی های دیگه هم معتقد بودن که دهه نودی ها گودزیلا هستن😁🙈
خلاصه نبینم و نشنوم زین پس کسی از این حرفها بزنه ها❌
الان من رفتم تو تیم دهه نودی ها و می خوام که ازشون حمایت کنم💪
دیگه نمک گیر مرام و معرفتشون شدم😉
.
.
هیسسسسسس
نبینم و نشنوم از این حرفها😂
الان یعنی چی؟
یعنی همچنان معتقدین که این طفل معصوم ها گودزیلا هستن.
نخیر آقا
نخیر
با من دیگه از این حرفها نزنین که دیگه برنمی تابم🚶♀
تازه اگر همچنان معتقدین که اینها گودزیلا هستن
حالا سوال دارم
آیا یک گودزیلا نمیتونه الگو باشه؟😉
نمیشه ازش یاد گرفت ؟😉
هان؟
میشه یا نمیشه؟
.
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
حالا بیاین حاصل تلاش امروزمُ ببینین
یه خداقوت هم بهم بگین
که بعد از توبه ، می خوام ریا کنم
😁🙈
.
.
مامانم بهم میگه
کارهای خوبی که انجام میدیُ تو کانالت اعلام نکن ، ریا میشه ، از ثوابش کم میشه
مامانم راست می گه ، ولی حواسش به یه نکته نیست.
درسته ریا میشه ، ولی در کنار ریا فرهنگ سازی هم میشه و حتی گاهی اون کار خیر گسترش پیدا می کنه.
مثلا همین سبد ارزاق
خب اعلام این کار خیر در این کانال ، باعث گسترش و برکت شد. بچه ها خیلی خوب مشارکت کردن. حالا فکر کنین که بیان نمی کردم که ریا نشه
خب ، در این صورت گسترشی هم در کار نبود.
.
.
حالا امشب باز می خوام یه کار خوب انجام بدم و از اونجایی که کارِ خوب بدون ریا از گلوم پایین نمیره ، دیگه مجبورم ریا کنم😁
اگر دوست دارین در این ریاکاری همراه من باشین ، از الان ۱۰ یا ۲۰ هزار تومان کنار بذارین.
همین مقدار کافیه 👌👌
من برم یه سر به گروههای رفع اشکال بزنم ، بعدش برم باشگاه
بعد باشگاه اینجا تایمِ ریاست😉😉
فعلا بابای رفیقانم💜💜
.
.
حلما ( هلما ) پیام های کانالمُ خونده برام ویس فرستاده
گوش کنین ببینین چی میگه👇👇
.
.
که بتونم بیشتر از اینها به هم وطنام کمک کنم
به هم وطنام کمک کنم
هم وطن
هم وطن
هم وطن
هعی
حلما جان
درد و بلای تو یه نفر بخوره تو فرقِ سرِ من که تا حالا فکر می کردم گودزیلا هستنی😂🙈
.