.
هیسسسسسس
نبینم و نشنوم از این حرفها😂
الان یعنی چی؟
یعنی همچنان معتقدین که این طفل معصوم ها گودزیلا هستن.
نخیر آقا
نخیر
با من دیگه از این حرفها نزنین که دیگه برنمی تابم🚶♀
تازه اگر همچنان معتقدین که اینها گودزیلا هستن
حالا سوال دارم
آیا یک گودزیلا نمیتونه الگو باشه؟😉
نمیشه ازش یاد گرفت ؟😉
هان؟
میشه یا نمیشه؟
.
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
حالا بیاین حاصل تلاش امروزمُ ببینین
یه خداقوت هم بهم بگین
که بعد از توبه ، می خوام ریا کنم
😁🙈
.
.
مامانم بهم میگه
کارهای خوبی که انجام میدیُ تو کانالت اعلام نکن ، ریا میشه ، از ثوابش کم میشه
مامانم راست می گه ، ولی حواسش به یه نکته نیست.
درسته ریا میشه ، ولی در کنار ریا فرهنگ سازی هم میشه و حتی گاهی اون کار خیر گسترش پیدا می کنه.
مثلا همین سبد ارزاق
خب اعلام این کار خیر در این کانال ، باعث گسترش و برکت شد. بچه ها خیلی خوب مشارکت کردن. حالا فکر کنین که بیان نمی کردم که ریا نشه
خب ، در این صورت گسترشی هم در کار نبود.
.
.
حالا امشب باز می خوام یه کار خوب انجام بدم و از اونجایی که کارِ خوب بدون ریا از گلوم پایین نمیره ، دیگه مجبورم ریا کنم😁
اگر دوست دارین در این ریاکاری همراه من باشین ، از الان ۱۰ یا ۲۰ هزار تومان کنار بذارین.
همین مقدار کافیه 👌👌
من برم یه سر به گروههای رفع اشکال بزنم ، بعدش برم باشگاه
بعد باشگاه اینجا تایمِ ریاست😉😉
فعلا بابای رفیقانم💜💜
.
.
حلما ( هلما ) پیام های کانالمُ خونده برام ویس فرستاده
گوش کنین ببینین چی میگه👇👇
.
.
که بتونم بیشتر از اینها به هم وطنام کمک کنم
به هم وطنام کمک کنم
هم وطن
هم وطن
هم وطن
هعی
حلما جان
درد و بلای تو یه نفر بخوره تو فرقِ سرِ من که تا حالا فکر می کردم گودزیلا هستنی😂🙈
.
.
تایمِ ریا✌️✌️
مبلغ ۲۰ هزار تومان به شماره کارت زیر واریز کردم.
6037997950319179به نام طرح برکت کعبه ی دلها که چی بشه؟ که روح امواتمون شاد بشه🙏 من به نیت شادی روح امواتمون واریز کردم. شما اگر خواستین واریز کنین ، با هر مبلغ و هر نیتی که دلتون فرمان می ده ، این کارُ انجام بدین ☺️👌 حالا سرنوشت این واریزی ها چی میشه ؟ تمامی این واریزی ها ، فردا ظهر ، تبدیل میشه به ژتون نان و بین خانواده های نیازمند حاشیه ی شهر مشهد توزیع میشه. 👌👌 این کار هر هفته پنجشنبه ظهر انجام میشه و با اجازتون من هر هفته چهارشنبه شب ، همین مبلغ ۲۰ هزار تومانُ واریز میکنم و جهت یادآوری یه پیام توی کانال میذارم که اگر دلتون خواست ، شما هم این کارُ انجام بدین. و دیگه همه میدونین که قرار نیست بگیم ۲۰ هزار تومان کمه و چنینه و چنانه بله ، بیست هزار تومان به تنهایی کمه ، اما وقتی ضربدر صد بشه میشه دو میلیون تومان. اگر ضربدر هزار بشه ، میشه بیست میلیون تومان و دیگه کم نیست☺️☺️ اینجاست که متوجه قدرت کار گروهی میشیم💪💪 خلاصه که اگر پایه هستین ، این شماره کارت تقدیم شما👇👇
6037997950319179روش ضربه بزنین ، کپی میشه. و نیازی به ارسال فیش واریزی نیست 😘 .
هدایت شده از مرکز نیکوکاری کعبه ی دل ها
نیکوکاران و خیراندیشان گرامی
سلام علیکم
افراد زیادی هستند که نانی که شما هدیه می کنید ، برایشان کارگشاست ودعاگویتان هستند..
به یاد پدران ،مادران ،پدربزرگها ومادر بزرگهای درگذشته احسان بفرمایید .
ثواب احسان نان طرح برکت این هفته را هدیه می کنیم به پیشگاه امام صادق علیه السلام
به نیت تعجیل در فرج و می گوییم ؛ آقاجان ما یتیمان آل محمد هستیم و شما پدر این امت، این نذر را از ما بپذیر و برای ما و پدران و مادران ما و عزیزان ما دعا کن🌹🙏
6037997950319179
طرح برکت کعبه دلها
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر.
آمین یا رب العالمین 🌸🙏
مرکز نیکوکاری کعبه دل ها
@kabeye_delha