.
که بتونم بیشتر از اینها به هم وطنام کمک کنم
به هم وطنام کمک کنم
هم وطن
هم وطن
هم وطن
هعی
حلما جان
درد و بلای تو یه نفر بخوره تو فرقِ سرِ من که تا حالا فکر می کردم گودزیلا هستنی😂🙈
.
.
تایمِ ریا✌️✌️
مبلغ ۲۰ هزار تومان به شماره کارت زیر واریز کردم.
6037997950319179به نام طرح برکت کعبه ی دلها که چی بشه؟ که روح امواتمون شاد بشه🙏 من به نیت شادی روح امواتمون واریز کردم. شما اگر خواستین واریز کنین ، با هر مبلغ و هر نیتی که دلتون فرمان می ده ، این کارُ انجام بدین ☺️👌 حالا سرنوشت این واریزی ها چی میشه ؟ تمامی این واریزی ها ، فردا ظهر ، تبدیل میشه به ژتون نان و بین خانواده های نیازمند حاشیه ی شهر مشهد توزیع میشه. 👌👌 این کار هر هفته پنجشنبه ظهر انجام میشه و با اجازتون من هر هفته چهارشنبه شب ، همین مبلغ ۲۰ هزار تومانُ واریز میکنم و جهت یادآوری یه پیام توی کانال میذارم که اگر دلتون خواست ، شما هم این کارُ انجام بدین. و دیگه همه میدونین که قرار نیست بگیم ۲۰ هزار تومان کمه و چنینه و چنانه بله ، بیست هزار تومان به تنهایی کمه ، اما وقتی ضربدر صد بشه میشه دو میلیون تومان. اگر ضربدر هزار بشه ، میشه بیست میلیون تومان و دیگه کم نیست☺️☺️ اینجاست که متوجه قدرت کار گروهی میشیم💪💪 خلاصه که اگر پایه هستین ، این شماره کارت تقدیم شما👇👇
6037997950319179روش ضربه بزنین ، کپی میشه. و نیازی به ارسال فیش واریزی نیست 😘 .
هدایت شده از مرکز نیکوکاری کعبه ی دل ها
نیکوکاران و خیراندیشان گرامی
سلام علیکم
افراد زیادی هستند که نانی که شما هدیه می کنید ، برایشان کارگشاست ودعاگویتان هستند..
به یاد پدران ،مادران ،پدربزرگها ومادر بزرگهای درگذشته احسان بفرمایید .
ثواب احسان نان طرح برکت این هفته را هدیه می کنیم به پیشگاه امام صادق علیه السلام
به نیت تعجیل در فرج و می گوییم ؛ آقاجان ما یتیمان آل محمد هستیم و شما پدر این امت، این نذر را از ما بپذیر و برای ما و پدران و مادران ما و عزیزان ما دعا کن🌹🙏
6037997950319179
طرح برکت کعبه دلها
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر.
آمین یا رب العالمین 🌸🙏
مرکز نیکوکاری کعبه دل ها
@kabeye_delha
.
امروز ۱۲ ساعت مفید کار کردم و الان که اومدم خونه بخوابم ، به شدت از خودم و از نتیجه ی کارم راضی أم.
نمیدونم چرا هوس کردم این رضایتمو با شما به اشتراک بذارم🙈🙈
کار کنین آقا
کار کنین
حسش خوبه✌️✌️
.
.
یه دو دقیقه آروم بگیرین ، بذارین بخوابم
از هر دو تا پیام که باز میکنم یکیش
تخفییییییییییییییییییییییییییییییفه
فک کنم تا صبح کابوس
تخخخخخخخخخخخخخخفییییییییییییییییییف ببینم😂
تخفیفُ بیخیال شین
کلاس کباب لقمه رو دریابین
اگر این کلاس منو ندارین ، بدون ثانیه ای تردید حتما تهیش کنین ، اینقدر حجم رضایت این کلاسمون بالاست که حد و اندازه نداره.
واقعا حیفه این کلاسُ نداشته باشین.
.