.
امروز ۱۲ ساعت مفید کار کردم و الان که اومدم خونه بخوابم ، به شدت از خودم و از نتیجه ی کارم راضی أم.
نمیدونم چرا هوس کردم این رضایتمو با شما به اشتراک بذارم🙈🙈
کار کنین آقا
کار کنین
حسش خوبه✌️✌️
.
.
یه دو دقیقه آروم بگیرین ، بذارین بخوابم
از هر دو تا پیام که باز میکنم یکیش
تخفییییییییییییییییییییییییییییییفه
فک کنم تا صبح کابوس
تخخخخخخخخخخخخخخفییییییییییییییییییف ببینم😂
تخفیفُ بیخیال شین
کلاس کباب لقمه رو دریابین
اگر این کلاس منو ندارین ، بدون ثانیه ای تردید حتما تهیش کنین ، اینقدر حجم رضایت این کلاسمون بالاست که حد و اندازه نداره.
واقعا حیفه این کلاسُ نداشته باشین.
.
.
از خوبی کلاس کباب لقمه فقط همینقدر بگم که ما در این کلاس هنرجو با نسبت های فامیلی زیاد داریم.
چه طور شده؟
اینجوری که یه نفر شرکت می کنه ، میبینه کلاسش زیادی خوبه ، میره به
دختر خاله ، دختر عمه ، دختر عمو ، دختردایی هاش میگه
اونا هم میان شرکت میکنن
و تا بدین لحظه که دارم براتون پیام میذارم ، بین تمام کلاسها مون بیشترین تعداد هنرجو رو در این کلاس داریم☺️☺️
.
.
ادبیات کلامی شما 👇
استاد تخفیف جنگی بذار
زهرا جون تخفیف جهادی بذار
زهرا گلی موقع تخفیف گذاشتن ، توپُ تانکُ یادت باشه
زهرا جون یه تخفیفی بذار بتونیم رگباری ثبت نام کنیم
میدونین از چی خوشم میاد
از اینکه ادبیات کلامیتون متناسب با ایام تغییر می کنه🤌😂
.