.
این پیام رو هم دوست داشتم
از این جهت که دیشب حدودا ساعت ۱۱/۵ کلاسُ براشون فعال کردم ، الان عکس نمونه کار دیدم ، این درسته👌👌
جا داره بگم
سرعت عملتونو قربون🤌😘
.
.
از یه جهت دیگه هم دوستش داشتم
چرا فکر میکنین غذا هر چه پر ادویه تر باشه ، خوشمزه تره؟
اتفاقا که گاهی اوقات ادویه ها طعم اصلی غذا رو کاور میکنن و غذا از اصلش فاصله میگیره☺️
ادویه به اندازه 👌
نه کم ، نه زیاد ☺️
و به تناسب اون غذا👌
.
.
مایه ی پنکیکو تو ظرف سس ریخته و چند تا چند تا داره می پزه.
لقمه ای🤌
فقط احساس میکنم کف تابه رو چرب کرده ، نمیدونم ، شایدم اشتباه می کنم.
چرب کردن نمی خواد ها
.