2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
Hello my friend
کَیْفَ حالِک؟
اگه حالت خوب نیست ، پاشو برو کافه ٱپِلاس ، یه اسلایس برانی زهرا ساز خودتو مهمون کن ، اونوقته که چند تا جون به جونات اضافه میشه🤌
.
.
اگر فکر کردین فقط ایتا باگ داره ، خب اشتباه فکر کردین دیگه
فقط ایتا نیست که
خودِ من الان پر از باگم😜
یکی از باگ های زندگیم اینه که به شما قول دادم روز تولد امام رضا علیه السلام براتون یه آموزش رایگان بذارم و الان هیچ فیلم ضبط شده ای از آموزش مد نظرم ندارم که فردا تقدیمتون کنم
🙈🤷♀🚶♀🙃
این روزها پر از بدو بدو هستم
شیرینه ، شلوغی های این روزهامو خیلی دوست دارم ، تا باشه از این شلوغیا و کم خوابی ها و بدو بدو ها☺️👌🙏
حالا عیدتون مبارک
یه دونه آموزش رایگان پیش من دارین ، قول میدم در اولین فرصت ممکن فیلمشو براتون ضبط کنم ، امیدوارم تا قبل از سفرم موفق بشم ، اگر هم نشدم این بدقولی رو به بزرگواری خودتون ببخشین و صبر کنین تا برگردم ، اونوقت فیلمشو براتون ضبط میکنم 🙏🙏
در نظر داشتم آموزش کاچی رو براتون ضبط کنم.
کاچی جزء درخواست های پر تکرار شماست.
خیلی وقته در خواست این آموزشو دارین ، اما من زیر بارِ ضبط این آیتم نمی رفتم ، چرا ؟
چون کاچی از اون دسرهایی هست که به شدت شخصی سازی شده و هر کسی یه مدلی درست می کنه.
یه عده با آب می سازنش ، یه عده با شیر ، یه عده با گل گاو زبان
یه عده با کره میپزن ، یه عده با روغن زرد حیوانی ، یه عده با روغن دنبه ، یه عده با روغن مایع
یه عده با شکر درست میکنن ، یه عده با نبات یا حتی عسل
ادویه هایی که مورد استفاده قرار میدن هم متفاوته
در هر صورت من به مدلی که مامانم میپزه بهتون آموزش میدم ، خودمون که خیلی دوستش داریم ، إن شاءالله که پسند شما هم بشه.
کِی این آموزش تقدیمتون میشه؟
من نَدانَم
امیدوارم به زودی
امیدوارم تا قبل از سفرم
اما بازم واقعا نمیدونم🙈🙈
.
.
تا پایان تابستون دیگه تخفیف نخواهیم داشت ، اگر احساس میکنین کلاسی لازمتونه ، الان ثبت نام کنین.
.
.
بچه ها
من الان بیرونم.
آخر شب کلاسهایی که ثبت نام کردینُ براتون فعال میکنم.
جاتون خالی وسط کارام یه سر اومدم حرم امام رضا علیه السلام
تایم کمی اینجا بودم ، خیلی کم و کوتاه .
اما به یادتون بودم💜😘
.