.
بچه ها
من الان بیرونم.
آخر شب کلاسهایی که ثبت نام کردینُ براتون فعال میکنم.
جاتون خالی وسط کارام یه سر اومدم حرم امام رضا علیه السلام
تایم کمی اینجا بودم ، خیلی کم و کوتاه .
اما به یادتون بودم💜😘
.
.
خب الحمدلله 👆
در ایام ثبت نام ، پی وی که صفر میشه ، صد تا جون به جونای من اضافه میشه☺️
میدونم همه مشتاق و مایل هستن که هر چه زودتر کلاس براشون فعال بشه ، و منم دوست دارم زودی پی وی رو صفر کنم ، اما گاهی زمان و توان یاری نمی کنه و شما مجبور میشین صبوری کنین ، منم ممنونم ازتون💜😘🙏
تا این لحظه پی وی صفر شد ، اگر پیام دادین و پاسخی دریافت نکردین ، باگ ایتا بوده ، لطفا مجدد پیام بذارین 💜😘
و حالا
سلام سلام
سلام به روی چون ماهتون🥰
وقتتون بخیر و نیکی 💜
.
.
أمان از دنیا
أمااااان از دنیا
أمااااااااااااااااان از دنیا
میگن به همون اندازه که به دنیا مشغول میشی ، از آخرت فاصله میگیری
راست میگن
من دیروز از صبح تا ظهر و مجدد از عصر تا شب بازار بودم
مشغول خرید لباس برای مراسم آش پیش پا و ولیمه و فلان و بهمان
این وسط یه سر تا حرم امام رضا علیه السلام هم رفتم.
تایم کوتاهی در حرم بودم ، در حدی که از یک در وارد شدم ، دو رکعت نماز خوندم و از در رو به رو خارج شدم.
در همین بازه ی کوتاه یادم اومد که شب پنجشنبه أس و تایمِ ریا.
با خودم گفتم از حرم که رفتم بیرون پولُ واریز می کنم
ولی رفتم بازار و فراموشم شد🙈🙈
امروز صبح یادم اومد که های های و وای وای ، چه غفلتی🤦♀
و اما سقف تراکنش کارتم پر بود ، به ادمین جان پیام دادم ، ایشون زحمت کشیدن واریز کردن.
خلاصه که
حاج خانومِ پلاستیکیِ زمانه أت را بشناس🤦♀
چهار تیکه لباس ، چه طور منو این همه غافل کرد🚶♀
.
.
در هر صورت ، اندک زمانی برای جبران دارم.
دیگه از این فرصت غافل نشم که تبدیل به حسرت میشه.
6037997950319179این شماره کارت طرح برکت کعبه ی دلها هست.☝️ امروز ظهر این حساب خالی میشه و با پولاش ژتون نان تهیه میشه و بین خانواده های نیازمندِ حاشیه ی شهرِ مشهد توزیع میشه. اگر دوست داشتین ، شما هم میتونین در این طرح شریک بشین. من به ادمین جان گفتم ۲۰ تومان واریز کنن، شما هر چقدر دوست دارین واریز کنین ، محدودیتی ندارین. روی شماره کارت ضربه بزنین کپی میشه. نیازی به ارسال فیش واریزی نیست. 😘💜
.
من که برم سفر
بخش زیادی از کارهای مجموعه ی شکرک بنفشمون میفته رو دوش ادمین جان.
ایشون هر هفته طرح برکت رو بهتون یادآوری میکنن.
و ضمنا پرسش و پاسخ کلاسها هم در این ایام با ایشونه. إن شاءالله برگردم ، دوباره خودم در خدمتتون خواهم بود.
حالا جزییات بیشتر رو در روزهای آینده بهتون میگم ، فعلا آی دی ادمین جان رو به جا واسه خودتون ذخیره کنین .
@violetsugar_admin1
☝️ آی دیشون
.
✅❌✅ بخونین پلیز ✅❌✅
بچه ها جونم
دوستان عزیزی که از تخفیفات دهه ی کرامت استفاده کردین ،
لطفا یه سر به أپلیکیشن بزنین و چک کنین که کلاس به درستی براتون فعال شده باشه .
وضعیت نت بسی داغان است و گاهی وسط کار قطع میشه و کلاس فعال نمیشه.
از طرفی من وقتی خیلی شلوغم معمولا سوتی میدم و گاهی کلاسُ اشتباه فعال میکنم ، مثلا ممکنه شما کلاس حلوای سنتی ثبت نام کرده باشین ، من حلوای مدرنُ فعال کرده باشم
لطفا همگی در حد چند ثانیه وقت بذارین و برین سراغ أپلیکیشن ، اگر مشکلی وجود داشت ، طی امروز و فردا اطلاع بدین.
اگر کوتاهی کنین و چک نکنین ، بعدش باید سی چهل روز صبر کنین تا خودم از سفر برگردم و براتون اصلاحش کنم.
ادمین جانمون به پنل مدیریت أپلیکیشن دسترسی ندارن و نمیتونن به این گونه مسائل رسیدگی کنن ، تا خودم هستم هر مشکلی وجود داره بیان کنین تا پیگیری و اصلاح کنم .
😘😘😘
.