.
دوباره خیلی زود معنویش کنیم☺️
امشب بیت الله خلوته
هتل ما دوره و باید با اتوبوس بیایم ، از روز جمعه بساط اتوبوس ها رو برچیدن و یا باید تو هتل مینشستیم یا پیاده میزدیم به راه
دیشبُ نشستم تو هتل ، امشب داشتم دق می کردم 🙈🙈 با وجود اینکه مدیر کاروان فراوان توصیه کرده بودن که پیاده نرین ، گرما زده میشین و فلان و بهمان
زدم به راه و اومدم و چه صفایی کردم
بابت این روحیه ی حرف گوش نکنی که خدا بهم عطا کرده ، بسی او را ممنون و متشکرم
😉😉
.
دلیل خلوتی بیت الله اینه که بساط اتوبوس ها برچیده شده و خیلی ها سختشونه که پیاده بیان.
.
.
این پیامُ بخونین☝️
خوندین؟
حالا اینو بخونین 👇
مهر ماه سال ۱۴۰۴ مامانم بهم گفت پولاتو سر جمع کن امسال برو حج
بهش گفتم مامان ، آمار گرفتم برای سفر حج x تومان لازمه ، من اینقدر ندارم.
گفت : به اندازه ی خرید فیش که پول داری ، امسال فیش بخر واست انگیزه میشه که پولاتو جمع کنی و سال آینده بری.
خلاصه که چرخ زمانه به نحوی چرخید که الان من اینجام
لا تقنطوا من رحمة الله رفقا
لا تقنطوا
با حساب کتاب دو دو تا چهار تای خودم ، الان نباید اینجا میبودم
ولی هستم
.
.
با پول میشه یه کارایی کرد که لایق حضور شد.👌
در جریان ثبت نامم یه اتفاقی افتاد که فقط برای مامانم و خانوم داداشم تعریف کردم و خیلی دوست ندارم در فضای عمومی چیزی ازش بگم.
آخه اتفاقی که افتاد ، شبیه داستان های کلید اسراره و باورش برای عموم مردم سخته.
فقط همینقدر بگم که
اگر پول تو دست و بالتون هست ، سر کیسه رو شل کنین😉 و یه ذره به بنده های نیازمند خدا کمک کنین.👌👌
.
.
آخرین عکس امشب رو هم بذارم و برگردم هتل
اینجا قسمتی از کوه صفاست.
سرکار خانم هاجر خانم ، بین این کوه و کوه مروه در جست و جوی آب در تلاش بوده و نتیجه ی تلاشش شده چاه زمزم و آب زمزم.
امیدوارم
امیدوارم
و امیدوارم
خدا به تلاشهای من و شما ، در حد تلاش هاجر برکت بده و تلاشهای ما مثل تلاش او نتیجه ای ماندگار داشته باشه.
البته ما کجا و هاجر کجا
ولی خب ، آرزو بر جوانان عیب نیست☺️
.
.
روز اولی که تنهایی رفتم بیت الله ، مسیر خروجی رو گم کردم.
از یکی از شرطه ها پرسیدم خروجی باب السلام کدوم طرفه؟
گفت ایرانی هستی ؟
گفتم آره
آنچنان چهرش بشاش و شاداب شد و با کلی انرژی گفت welcome
و بعد به سمت و سوی باب السلام هدایتم کرد.
ول کامی که اون آقای شرطه با اون چهره ی بشاش و خندان بهم گفت ، واسم خاطره شد.👌
از اهالی سعودی که بگذریم
هندی ها ، عراقی ها ، اهالی اندونزی ، مالزی و سوریه هم خیلی واسه ایرانیا لاو میترکونن☺️☺️
در کل جایگاه خوب و محترمانه ای داریم ، شکر خدا
.