eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. آخرین عکس امشب رو هم بذارم و برگردم هتل اینجا قسمتی از کوه صفاست. سرکار خانم هاجر خانم ، بین این کوه و کوه مروه در جست و جوی آب در تلاش بوده و نتیجه ی تلاشش شده چاه زمزم و آب زمزم. امیدوارم امیدوارم و امیدوارم خدا به تلاشهای من و شما ، در حد تلاش هاجر برکت بده و تلاش‌های ما مثل تلاش او نتیجه ای ماندگار داشته باشه. البته ما کجا و هاجر کجا ولی خب ، آرزو بر جوانان عیب نیست☺️ .
. اینم میذارم چون بنفش بود😂😂😂 من اینجا برای حوائج شما دعا میکنم ، شما اونجا برای شفای من دعا کنین🙈🙈 .
. ربنا لا تزغ قلوبنا بعد از هدیتنا و هب لنا من لدنک رحمة إنک أنت الوهاب الهی آمین🙏🙏🙏 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. سلام به روی ماه تک تکتون تا دلتون بخواد محترمانه فراتر از حد تصور محترمانه بییییییییییییییی نهایت محترمانه در این بازه ی زمانی که اینجا بودم ، از خدمه ی ایرانی بی احترامی دیدم ، اما از اعراب نه .
. روز اولی که تنهایی رفتم بیت الله ، مسیر خروجی رو گم کردم. از یکی از شرطه ها پرسیدم خروجی باب السلام کدوم طرفه؟ گفت ایرانی هستی ؟ گفتم آره آنچنان چهرش بشاش و شاداب شد و با کلی انرژی گفت welcome و بعد به سمت و سوی باب السلام هدایتم کرد. ول کامی که اون آقای شرطه با اون چهره ی بشاش و خندان بهم گفت ، واسم خاطره شد.👌 از اهالی سعودی که بگذریم هندی ها ، عراقی ها ، اهالی اندونزی ، مالزی و سوریه هم خیلی واسه ایرانیا لاو میترکونن☺️☺️ در کل جایگاه خوب و محترمانه ای داریم ، شکر خدا .
. پیش به سوی یک پیاده روی باشکوه از هتل تا بیت الله 💜 این عکس زیبا متعلق به مسجد رو به روی هتله ، معماری مساجدشون بی نظیره👌 .
. فضای کانالُ مادی کنیم 😉 .
. الان من اگه دلم از اینا بخواد ، کی پاسخگوعه؟🚶‍♀ .
. امشب شلوغ تر از دیشب بود. فکر کنم دلیلش اینه که از فردا تا چند روز حاجیا نمیتونن بیان اینجا ، دیگه تلاش کردن امشبُ اینجا باشن☺️ .
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. امشب شلوغ تر از دیشب بود. فکر کنم دلیلش اینه که از فردا تا چند روز حاجیا نمیتونن بیان اینجا ، دیگه
. یکی از بچه ها پیام دادن که میشه موقع عکس گرفتن لنز دوربین گوشیتونو تمیز کنین😅 رفیقانم ، عزیزانم بعد اینهمه سال کار کردن و عکس گرفتن ، انصافا حواسم به این نکته هست. اما عکس های بیت الله که اینجوری میفته ، به خاطر نور بسیاااااار زیاد محیط هست. خیلی باید زاویه عوض کنی تا بتونی یه عکس خوش رنگ بگیری ، دیگه همینجوری تار بپذیرین دیگه🙃🙃 .