.
آخرین عکس امشب رو هم بذارم و برگردم هتل
اینجا قسمتی از کوه صفاست.
سرکار خانم هاجر خانم ، بین این کوه و کوه مروه در جست و جوی آب در تلاش بوده و نتیجه ی تلاشش شده چاه زمزم و آب زمزم.
امیدوارم
امیدوارم
و امیدوارم
خدا به تلاشهای من و شما ، در حد تلاش هاجر برکت بده و تلاشهای ما مثل تلاش او نتیجه ای ماندگار داشته باشه.
البته ما کجا و هاجر کجا
ولی خب ، آرزو بر جوانان عیب نیست☺️
.
.
روز اولی که تنهایی رفتم بیت الله ، مسیر خروجی رو گم کردم.
از یکی از شرطه ها پرسیدم خروجی باب السلام کدوم طرفه؟
گفت ایرانی هستی ؟
گفتم آره
آنچنان چهرش بشاش و شاداب شد و با کلی انرژی گفت welcome
و بعد به سمت و سوی باب السلام هدایتم کرد.
ول کامی که اون آقای شرطه با اون چهره ی بشاش و خندان بهم گفت ، واسم خاطره شد.👌
از اهالی سعودی که بگذریم
هندی ها ، عراقی ها ، اهالی اندونزی ، مالزی و سوریه هم خیلی واسه ایرانیا لاو میترکونن☺️☺️
در کل جایگاه خوب و محترمانه ای داریم ، شکر خدا
.
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. امشب شلوغ تر از دیشب بود. فکر کنم دلیلش اینه که از فردا تا چند روز حاجیا نمیتونن بیان اینجا ، دیگه
.
یکی از بچه ها پیام دادن که
میشه موقع عکس گرفتن لنز دوربین گوشیتونو تمیز کنین😅
رفیقانم ، عزیزانم
بعد اینهمه سال کار کردن و عکس گرفتن ، انصافا حواسم به این نکته هست.
اما
عکس های بیت الله که اینجوری میفته ، به خاطر نور بسیاااااار زیاد محیط هست.
خیلی باید زاویه عوض کنی تا بتونی یه عکس خوش رنگ بگیری ، دیگه همینجوری تار بپذیرین دیگه🙃🙃
.
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. الان من اگه دلم از اینا بخواد ، کی پاسخگوعه؟🚶♀ .
.
اینم پرسیدین چه کیکی هست
کیک اسپونچ شکلاتی از کلاس شکلات لاته
.