.
روز اولی که تنهایی رفتم بیت الله ، مسیر خروجی رو گم کردم.
از یکی از شرطه ها پرسیدم خروجی باب السلام کدوم طرفه؟
گفت ایرانی هستی ؟
گفتم آره
آنچنان چهرش بشاش و شاداب شد و با کلی انرژی گفت welcome
و بعد به سمت و سوی باب السلام هدایتم کرد.
ول کامی که اون آقای شرطه با اون چهره ی بشاش و خندان بهم گفت ، واسم خاطره شد.👌
از اهالی سعودی که بگذریم
هندی ها ، عراقی ها ، اهالی اندونزی ، مالزی و سوریه هم خیلی واسه ایرانیا لاو میترکونن☺️☺️
در کل جایگاه خوب و محترمانه ای داریم ، شکر خدا
.
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. امشب شلوغ تر از دیشب بود. فکر کنم دلیلش اینه که از فردا تا چند روز حاجیا نمیتونن بیان اینجا ، دیگه
.
یکی از بچه ها پیام دادن که
میشه موقع عکس گرفتن لنز دوربین گوشیتونو تمیز کنین😅
رفیقانم ، عزیزانم
بعد اینهمه سال کار کردن و عکس گرفتن ، انصافا حواسم به این نکته هست.
اما
عکس های بیت الله که اینجوری میفته ، به خاطر نور بسیاااااار زیاد محیط هست.
خیلی باید زاویه عوض کنی تا بتونی یه عکس خوش رنگ بگیری ، دیگه همینجوری تار بپذیرین دیگه🙃🙃
.
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
. الان من اگه دلم از اینا بخواد ، کی پاسخگوعه؟🚶♀ .
.
اینم پرسیدین چه کیکی هست
کیک اسپونچ شکلاتی از کلاس شکلات لاته
.
.
سر شب داشتم با خانم آقای برادر صحبت می کردم ، ایشون بهم گفتن که ادمین جان گفتن:
بچه ها آدرس خونه ی استاد رو می خوان و می خوان براشون هدیه بفرستن
خانم آقای برادر فرمودن تکلیف چیه ؟ من میدونم تو این کارُ دوست نداری ، اما بدون اطلاعِ خودت نمیتونم پاسخی به ادمین جان بدم.
بهش گفتم خودم به ادمین جان پیام میدم و پیام زیرُ 👇 برای ادمین جان فرستادم.
دیگه برای اینکه زحمت ادمین جان رو کم کنم ، اسکرین شات پیاممو اینجا هم میذارم.
لطفا این پیامُ 👇 بخونین و ممنونم از شما که به خواستِ من بها میدین🙏🙏
.