.
دیگه منو ببخشید رفقا
من با بعضی کارها هیچ رقمه نمیتونم ارتباط بگیرم.
به کل فامیل اعلام کردم برای من سر راهی نیارین ، هدیه نیارین و پرچم خوش آمد گویی ننویسین و به خانواده هم گفتم اگر کسی به کلام من احترام نذاشت و پرچم نوشت ، پرچمشو تحویل بگیرین و تشکر کنین و بذارین تو کمد.
نبینم تو کوچه پرچم زدین که نمیپسندم.
در مورد سر راهی که تمام فامیل مراعات کردن و هیچکس ، هیچی نیاورد.
دمشونم گرم ، اینو نشانه ی احترام میدونم ، چون درخواست و تقاضای خودم بود.
مطمئنم دو گزینه ی دیگه رو هم رعایت میکنن☺️👌😘
این مراسم چاوشی خوانی و این کارا رو هم بر نمیتابم🙈🙈
نمی خوام بگم این کارها اشتباهه
نه ، اشتباه نیست ، اما پسند من هم نیست☺️
همین ، فقط سلیقه أس و نه هیچ چیز دیگری☺️
.
.
کوه جبل الرحمه همون کوهی هست که پیامبر ص خطبه ی حجة الوداع و امام حسین علیه السلام دعای عرفه رو اینجا خوندن.
کوه رحمت🙏🙏
.
.
نشستن در دامنه ی کوه مستحب و بالا رفتن از کوه مکروهه.
الان اونایی که اون بالا هستن ، یا مُحْرم نیستن ، یا اینکه در جریان کراهت کار نیستن و یا نمیدونم داستان چیه 🤷♀
من همین پای کوه نشستیم ، یک سانت هم جا به جا نمیشیم😉
.
.
نشستن در دامنه ی کوه مستحب و بالا رفتن از کوه مکروهه.
الان اونایی که اون بالا هستن ، یا مُحْرم نیستن ، یا اینکه در جریان کراهت کار نیستن و یا نمیدونم داستان چیه 🤷♀
ما همین پای کوه نشستیم ، یک سانت هم جا به جا نمیشیم😉
.