.
تایمِ ریا✌️✌️
مبلغ ۲۰ هزار تومان به شماره کارت زیر واریز کردم.
6037997950319179
به نام طرح برکت کعبه ی دلها
که چی بشه؟
که روح امواتمون شاد بشه🙏
من به نیت شادی روح امواتمون واریز کردم.
شما اگر خواستین واریز کنین ، با هر مبلغ و هر نیتی که دلتون فرمان می ده ، این کارُ انجام بدین ☺️👌
حالا سرنوشت این واریزی ها چی میشه ؟
تمامی این واریزی ها ، فردا ظهر ، تبدیل میشه به ژتون نان و بین خانواده های نیازمند حاشیه ی شهر مشهد توزیع میشه.
👌👌
این کار هر هفته پنجشنبه ظهر انجام میشه و با اجازتون من هر هفته چهارشنبه شب ، همین مبلغ ۲۰ هزار تومانُ واریز میکنم و جهت یادآوری یه پیام توی کانال میذارم که اگر دلتون خواست ، شما هم این کارُ انجام بدین.
و دیگه همه میدونین که قرار نیست بگیم ۲۰ هزار تومان کمه و چنینه و چنانه
بله ، بیست هزار تومان به تنهایی کمه ، اما وقتی ضربدر صد بشه میشه دو میلیون تومان.
اگر ضربدر هزار بشه ، میشه بیست میلیون تومان
و دیگه کم نیست☺️☺️
اینجاست که متوجه قدرت کار گروهی میشیم💪💪
خلاصه که اگر پایه هستین ، این شماره کارت تقدیم شما👇👇
6037997950319179
روش ضربه بزنین ، کپی میشه.
و نیازی به ارسال فیش واریزی نیست 😘
.
.
بله بله بله
از امروز با قدرت به میانه ی میدان بازگشتم😎
یه تشکر خاص و ویژه از ادمین جان که حدودا یک ماه و نیم به تنهایی میدان داری کردن 🙏💜🙏
از امروز هر سوالی دارین ، خودم با دل و جان در خدمتتون هستم .
من اینجام 👇👇
@zahrakheirabadi1395
.
.
البته هفته ی پیش به صورت غیر رسمی و مقطعی یه ذره کار کردم😉
از مکه مقداری آب زمزم آورده بودم ، دوست داشتم یه جوری این نعمتُ به خورد همه ی فامیل بدم ، به ذهنم رسید دسرهای مراسم ولیمه رو خودم با آب زمزم بسازم👌☺️
صاحب رستوران اولش قبول نکرد خودم دسر ببرم ، گفت چی می خوای بیاری ؟
گفتم تیرامیسو
گفت خودمون داریم
گفتم نه نه نه ، می خوام از کارگاه خودم بیارم.
دیگه نمیدونم چه طور شد که قبول کرد.☺️
.
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
برای ساخت تیرامیسو احتیاج به ترکیب
آب و نسکافه داریم.
آبی که اینجا مورد استفاده قرار دادم از نوع آب زمزم بود.
.
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
این آمار و اطلاعات هم تقدیم بچه های کلاس دسرهای کاربردی ، گوشه ی جزوتون یادداشت کنین ، یه روز به کارتون میاد👇
اینها رو با دستور تیرامیسو قالبی درست کردم ، بدون ژلاتین
ژلاتینُ وقتی میزنیم که قراره قالبی سرو کنیم ، برای سرو در ظرف های تک نفره احتیاجی به ژلاتین نداریم.
هر دستور ، ۱۲ ظرف تک نفره با گنجایش ۱۲۰ میلُ جواب میده .
و این ظرف به نظرم مناسب ترین سایز برای سرو به صورت تک نفره أس👌
.
.
سوغاتی قرار شد به سی نفر ، یه کلاس به انتخاب خودشون هدیه بدم دیگه.
تمام عکس هایی که از ۱۵ اردیبهشت تا دیشب ، در کانال نمونه کار هنرجو ها قرار گرفتن در قرعه کشی شرکت داده میشن.
دقیقا کی قرعه کشی میکنم ؟ نمیدونم
إن شاءالله تا پایان هفته
و اما قول آموزش نمیدم بهتون.
من تو مکه یه ویروسی گرفتم که چند لِوِل از کرونا منحوس تر بود ، تمام علائم اون ویروس از بین رفته به جز سرفه.
یه ذره که صحبت میکنم دیگه سرفه ها شروع میشه🙃🙃
البته به فال نیک گرفتم ، بیشتر گناهان ما زیر سر همین زبونمون و همین حرف زدنامونه😉🙈
شاید این سرفه ها تلنگره🤷♀🤷♀
در هر صورت نوبت دکتر گرفتم برم پِی درمانُ بگیرم ، قطعا آخرش خیره👌
فعلا قول آموزش نمیدم بهتون ، بذارین قول قبلی که آموزش کاچی بودُ به ثمر برسونم ، بعد وعده ٱ وعید جدید بدم 🙃
.
.
حج امسال بسیار خاص بود.
هر ساله بقیه از حاجی ها التماس دعا دارن ، امسال همه واسه حاجی ها دعا می کردن که اینا به سلامت برگردن😅
این جمله که ( خیلی نگران بودیم و استرس داشتیم )
اینو در طول یک هفته ی گذشته زیاد از اطرافیان شنیدم.
ولی نمیدونم چرا خودم نه قبل رفتن ، نه در طول سفر ، نه اون وقتی که پروازمون کنسل شد ، نه زمان برگشت و نه هیچ وقت دیگه ای
هیچ استرسی نداشتم.
یا من پرت از جهانم یا اینکه شما خیلی حساس هستین.
البته فکر کنم گزینه ی اول صحیح باشه 😉
.
.
من برای این سفر تنها یک نگرانی داشتم.
قبل از سفر نگران این بودم که نکنه سعودی ها به ما بی احترامی کنن ، که این نگرانیم همون روزهای اول سفر ، وقتی برخورد محترمانشونو دیدم رفع شد.
جز این نگرانی دیگه ای نداشتم و از شنیدن دغدغه ها و نگرانی های دیگران تعجب میکنم 🙃
.