eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
. قربون چشم انتظاری تون 🙈 دیگه شرمندم نکنین دیگه💜 از امروز به صورت رسمی استارت کسب و کارُ زدم . بعد نماز صبح نشستم پای پی وی و کلی پیام جواب دادم ، الآنم اومدم کارگاه که واسه کافه کوکی بزنم.☺️ .
. البته هفته ی پیش به صورت غیر رسمی و مقطعی یه ذره کار کردم😉 از مکه مقداری آب زمزم آورده بودم ، دوست داشتم یه جوری این نعمتُ به خورد همه ی فامیل بدم ، به ذهنم رسید دسرهای مراسم ولیمه رو خودم با آب زمزم بسازم👌☺️ صاحب رستوران اولش قبول نکرد خودم دسر ببرم ، گفت چی می خوای بیاری ؟ گفتم تیرامیسو گفت خودمون داریم گفتم نه نه نه ، می خوام از کارگاه خودم بیارم. دیگه نمی‌دونم چه طور شد که قبول کرد.☺️ .
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. برای ساخت تیرامیسو احتیاج به ترکیب آب و نسکافه داریم. آبی که اینجا مورد استفاده قرار دادم از نوع آب زمزم بود. .
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. این آمار و اطلاعات هم تقدیم بچه های کلاس دسرهای کاربردی ، گوشه ی جزوتون یادداشت کنین ، یه روز به کارتون میاد👇 اینها رو با دستور تیرامیسو قالبی درست کردم ، بدون ژلاتین ژلاتینُ وقتی می‌زنیم که قراره قالبی سرو کنیم ، برای سرو در ظرف های تک نفره احتیاجی به ژلاتین نداریم. هر دستور ، ۱۲ ظرف تک نفره با گنجایش ۱۲۰ میلُ جواب میده . و این ظرف به نظرم مناسب ترین سایز برای سرو به صورت تک نفره أس👌 .
. سوغاتی قرار شد به سی نفر ، یه کلاس به انتخاب خودشون هدیه بدم دیگه. تمام عکس هایی که از ۱۵ اردیبهشت تا دیشب ، در کانال نمونه کار هنرجو ها قرار گرفتن در قرعه کشی شرکت داده میشن. دقیقا کی قرعه کشی میکنم ؟ نمی‌دونم إن شاءالله تا پایان هفته و اما قول آموزش نمیدم بهتون. من تو مکه یه ویروسی گرفتم که چند لِوِل از کرونا منحوس تر بود ، تمام علائم اون ویروس از بین رفته به جز سرفه. یه ذره که صحبت میکنم دیگه سرفه ها شروع میشه🙃🙃 البته به فال نیک گرفتم ، بیشتر گناهان ما زیر سر همین زبونمون و همین حرف زدنامونه😉🙈 شاید این سرفه ها تلنگره🤷‍♀🤷‍♀ در هر صورت نوبت دکتر گرفتم برم پِی درمانُ بگیرم ، قطعا آخرش خیره👌 فعلا قول آموزش نمیدم بهتون ، بذارین قول قبلی که آموزش کاچی بودُ به ثمر برسونم ، بعد وعده ٱ وعید جدید بدم 🙃 .
. حج امسال بسیار خاص بود. هر ساله بقیه از حاجی ها التماس دعا دارن ، امسال همه واسه حاجی ها دعا می کردن که اینا به سلامت برگردن😅 این جمله که ( خیلی نگران بودیم و استرس داشتیم ) اینو در طول یک هفته ی گذشته زیاد از اطرافیان شنیدم. ولی نمی‌دونم چرا خودم نه قبل رفتن ، نه در طول سفر ، نه اون وقتی که پروازمون کنسل شد ، نه زمان برگشت و نه هیچ وقت دیگه ای هیچ استرسی نداشتم. یا من پرت از جهانم یا اینکه شما خیلی حساس هستین. البته فکر کنم گزینه ی اول صحیح باشه 😉 .
. من برای این سفر تنها یک نگرانی داشتم. قبل از سفر نگران این بودم که نکنه سعودی ها به ما بی احترامی کنن ، که این نگرانیم همون روزهای اول سفر ، وقتی برخورد محترمانشونو دیدم رفع شد. جز این نگرانی دیگه ای نداشتم و از شنیدن دغدغه ها و نگرانی های دیگران تعجب میکنم 🙃 .
. بچه ها من دیگه برگشتم به دنیای کسب و کار از صبح هم کوکی میزدم و هم وسط کار میومدم سراغ پیام ها ولی ولی ولی چون یک ماه و نیمه که خیلی سراغ ایتا نیومدم ، یه ذره واسم أدا داره. مثلا پی وی هر عزیزیُ که باز میکنم حدودا بیست سی ثانیه این دایرهه همینجوری می‌چرخه ، بعد پیام ها رو نشونم میده🙃 دیگه دو سه روزی باید با أداهاش بسازم تا باز باهام رفیق بشه🤝 ولی این لوس بازیش سرعت کارُ کمی کم می کنه ، دیگه شما به بزرگواری خودتون سرعت لاکپشتی ایتای منو ببخشید. 🤷‍♀🤷‍♀ .
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. روز از نو روزی از نو☺️ برن کافه که نوش جون بنده های خوب خدا بشن 😋 .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. Hello my rofagha آقا من دارم پیام های پی ویتونو میخونم. یه پیام الان دیدم یاد یه خاطره از سفرم افتادم و تصمیم گرفتم یه هدیه به اون شخصی که یادشون افتادم بدم. اول شما بیاین پیامی که دیدمُ بخونین 👇 .