.
البته هفته ی پیش به صورت غیر رسمی و مقطعی یه ذره کار کردم😉
از مکه مقداری آب زمزم آورده بودم ، دوست داشتم یه جوری این نعمتُ به خورد همه ی فامیل بدم ، به ذهنم رسید دسرهای مراسم ولیمه رو خودم با آب زمزم بسازم👌☺️
صاحب رستوران اولش قبول نکرد خودم دسر ببرم ، گفت چی می خوای بیاری ؟
گفتم تیرامیسو
گفت خودمون داریم
گفتم نه نه نه ، می خوام از کارگاه خودم بیارم.
دیگه نمیدونم چه طور شد که قبول کرد.☺️
.
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
برای ساخت تیرامیسو احتیاج به ترکیب
آب و نسکافه داریم.
آبی که اینجا مورد استفاده قرار دادم از نوع آب زمزم بود.
.
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
این آمار و اطلاعات هم تقدیم بچه های کلاس دسرهای کاربردی ، گوشه ی جزوتون یادداشت کنین ، یه روز به کارتون میاد👇
اینها رو با دستور تیرامیسو قالبی درست کردم ، بدون ژلاتین
ژلاتینُ وقتی میزنیم که قراره قالبی سرو کنیم ، برای سرو در ظرف های تک نفره احتیاجی به ژلاتین نداریم.
هر دستور ، ۱۲ ظرف تک نفره با گنجایش ۱۲۰ میلُ جواب میده .
و این ظرف به نظرم مناسب ترین سایز برای سرو به صورت تک نفره أس👌
.
.
سوغاتی قرار شد به سی نفر ، یه کلاس به انتخاب خودشون هدیه بدم دیگه.
تمام عکس هایی که از ۱۵ اردیبهشت تا دیشب ، در کانال نمونه کار هنرجو ها قرار گرفتن در قرعه کشی شرکت داده میشن.
دقیقا کی قرعه کشی میکنم ؟ نمیدونم
إن شاءالله تا پایان هفته
و اما قول آموزش نمیدم بهتون.
من تو مکه یه ویروسی گرفتم که چند لِوِل از کرونا منحوس تر بود ، تمام علائم اون ویروس از بین رفته به جز سرفه.
یه ذره که صحبت میکنم دیگه سرفه ها شروع میشه🙃🙃
البته به فال نیک گرفتم ، بیشتر گناهان ما زیر سر همین زبونمون و همین حرف زدنامونه😉🙈
شاید این سرفه ها تلنگره🤷♀🤷♀
در هر صورت نوبت دکتر گرفتم برم پِی درمانُ بگیرم ، قطعا آخرش خیره👌
فعلا قول آموزش نمیدم بهتون ، بذارین قول قبلی که آموزش کاچی بودُ به ثمر برسونم ، بعد وعده ٱ وعید جدید بدم 🙃
.
.
حج امسال بسیار خاص بود.
هر ساله بقیه از حاجی ها التماس دعا دارن ، امسال همه واسه حاجی ها دعا می کردن که اینا به سلامت برگردن😅
این جمله که ( خیلی نگران بودیم و استرس داشتیم )
اینو در طول یک هفته ی گذشته زیاد از اطرافیان شنیدم.
ولی نمیدونم چرا خودم نه قبل رفتن ، نه در طول سفر ، نه اون وقتی که پروازمون کنسل شد ، نه زمان برگشت و نه هیچ وقت دیگه ای
هیچ استرسی نداشتم.
یا من پرت از جهانم یا اینکه شما خیلی حساس هستین.
البته فکر کنم گزینه ی اول صحیح باشه 😉
.
.
من برای این سفر تنها یک نگرانی داشتم.
قبل از سفر نگران این بودم که نکنه سعودی ها به ما بی احترامی کنن ، که این نگرانیم همون روزهای اول سفر ، وقتی برخورد محترمانشونو دیدم رفع شد.
جز این نگرانی دیگه ای نداشتم و از شنیدن دغدغه ها و نگرانی های دیگران تعجب میکنم 🙃
.
.
بچه ها
من دیگه برگشتم به دنیای کسب و کار
از صبح هم کوکی میزدم و هم وسط کار میومدم سراغ پیام ها
ولی
ولی
ولی
چون یک ماه و نیمه که خیلی سراغ ایتا نیومدم ، یه ذره واسم أدا داره.
مثلا پی وی هر عزیزیُ که باز میکنم حدودا بیست سی ثانیه این دایرهه همینجوری میچرخه ، بعد پیام ها رو نشونم میده🙃
دیگه دو سه روزی باید با أداهاش بسازم تا باز باهام رفیق بشه🤝
ولی این لوس بازیش سرعت کارُ کمی کم می کنه ، دیگه شما به بزرگواری خودتون سرعت لاکپشتی ایتای منو ببخشید.
🤷♀🤷♀
.
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
روز از نو
روزی از نو☺️
برن کافه که نوش جون بنده های خوب خدا بشن 😋
.
.
Hello my rofagha
آقا من دارم پیام های پی ویتونو میخونم.
یه پیام الان دیدم یاد یه خاطره از سفرم افتادم و تصمیم گرفتم یه هدیه به اون شخصی که یادشون افتادم بدم.
اول شما بیاین پیامی که دیدمُ بخونین 👇
.