eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه ها جونم ، برای جداسازی دسرها از قالب ، هرگز از روش آب گرم استفاده نکنین ، این روش باعث میشه اطراف دسر شما یا ذوب بشه ، یا شل بشه و از قشنگی کارتون کم بشه. آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید بهترین روش ، همونی هست که تو فیلم کرم هلو و کرم سوهان آموزش دادم. روش هوادهی با این روش به راحتی و بدون درد سر ، دسرها از قالب جدا میشن. جنس قالب مهم نیست ، این روش برای هر قالبی ( پلاستیکی ، فلزی ، شیشه ای ، طلقی ، سیلیکونی ) جواب میده ☺️☺️ اشتباه دوست عزیزمون این بوده که فکر میکردن چون قالبشون فلزی هست ، از این روش نمیتونن استفاده کنن🤷‍♀🤷‍♀ آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
اینقدر خوشم میاد برای اولین بار برای مهمونی هاتون درست میکنین☺️☺️ این حجم از اعتمادتونو با دنیا عوض نمیکنم😍😍😍
بچه ها شما چقدر به ائمه اعتقاد دارین؟؟ شده براتون اتفاقی بیفته که با دل و جونتون بهشون اعتقاد پیدا کنین؟ من دو تا خاطره از امام رضا ع دارم که باعث شده خودم ، با سلول سلول بدنم ، به حضور ایشون اعتقاد پیدا کنم اون اعتقادی که آدم خودش به دست میاره ، به مراتب ارزشمند تر از اعتقادی هست که دیگران تلاش میکنن تو وجود ما جا بندازن😉😉😉 در آستانه ی میلاد با سعادت امام رضا ع هستیم☺️☺️ تصمیم گرفتم یکی از خاطراتم رو براتون تعریف کنم. هم باحاله ،هم خنده داره🙈🙈 یعنی امام رضا قشنگگگگگگ ، زد ، دهنمو صاف کرد😂😂😂 یه جوری رومو کم کرد که دیگه غلط بکنم بهش تیکه بندازم🤪🤪🤪
فردا میام میگم براتون☺️☺️ ضمنا مرسی که برای سلامتی من دعا میکنین🙏🙏 به لطف خدا و دعای خیر شما خیلی خیلی خیلی بهترم🌹🌹 روز شنبه باند دستمو باز کردم و پرتش کردم یه گوشه🙃🙃 مامی گفت : چه می‌کنی ای دختر؟ گفتم تا وقتی پر و بال من با این باند بسته باشه من احساس مریضی و ناتوانی میکنم ، بذارین باز کنم اینا رو و به زندگی عادی و طبیعی برگردم 😎😎😎 خلاصه بازش کردم و استارت ضبط فیلم های آموزشی رو زدم . البته آموزشی دارم ضبط میکنم که خیلی یه هویی و اتفاقی تصمیم به ضبطش گرفتم. عشق جان عمه ازم خواست براش یکی از کیک های مورد علاقش رو درست کنم ، دیگه تصمیم گرفتم فیلمش رو هم ضبط کنم. ☺️☺️☺️
من روز شنبه دستمو باز کردم و شبش چهار قسمت فیلم آموزشی ضبط کردم. با خودم عهد بستم تا آموزشم کامل نشده به شما چیزی نگم ، آخه گفتم شاید دستم یاری نکنه🤷‍♀🤷‍♀ روز یکشنبه یکی از شما این پیام رو برام فرستاد. یعنی خندم گرفت😅😅 من هلاک حس ششم شما هستم😉😉
اینجوریاس که روزی صد بار میگم خدایا شکرت🙏🙏🙏🙏 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
اینجوریاس که روزی صد بار میگم خدایا شکرت🙏🙏🙏🙏 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
فک کنم شصت درصد درسته ، نه شست درصد و همین طور می‌بره درسته ، نه می‌برده 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 هر کی مدرک لیسانس من به کارش میاد ، بیاد ببره🤣🤣🤣 نه نه ، ببخشید ، بیاد ببرده😂😂
واسه تولد امام رضا عیدی چی می‌خواین بهتون بدم؟؟😉😉😉 نگین این آموزش جدید که با جدیت فراوان میگم نه😂😂😂 آخه اصلا طوری نیست که بشه رایگان گذاشت. واسه عیدی پیشنهاداتونو بهم بگین👇👇👇 @zahrakheirabadi1395 شما پیشنهاداتتونو بگین ، من جمع بندی میکنم و یک عیدی واحد برای همه تعیین میکنم 💜💜💜
بیا تصاویر بنفشون داره کار دست ما میده😂😂😂😂😂 خیییییلی تصمیم سختیه مهر و محبت شما ، جبران نشدنی هست. اینکه هر جا گل بنفش میبینین ،کاغذ بنفش میبینین ، بادکنک بنفش میبینین ، لباس بنفش میبینین تا قرص بنفش میبینین😁😁 یاد من میفتین و برام عکس میفرستین اینو من چه طور جبران کنم آخه🤷‍♀🤷‍♀ یه چیزی ازم بخواین که در توانم باشه☺️☺️☺️
سال گذشته ، یکی از دوستام ، یک ماه بعد تولدم منو دعوت کرد خونش وقتی رفتم دیدم که به مناسبت تولدم کیک درست کرده بود با تزیینات بنفش بادکنک بنفش خریده بود رشته ی مروارید بنفش توپ چوبی بنفش گلدون تزئینی بنفش نوشیدنی بنفش دسر بنفش و از همه قشنگتر خودش و دخترش لباس بنفش پوشیده بودن💜💜💜💜 یعنی یه کاری کرد که من تا آخر عمرم تولد ۳۲ سالگیم ، فراموشم نشه🎂🎂 شما بگین ،این حجم از محبت رو میشه جبران کرد ؟ ببین تا کجااااااا برنامه ریزی کرده بود. 💜💜 بعضی وقتی ، تو بعضی کارا عجیب میمونم. مهر و محبتی هم که از شما دریافت میکنم ، برام عجیب و خاص هست و البته که با توانمندی خودم نمیتونم جبران کنم ، از خدا براتون خیر مطلق می‌طلبم و حالا به بهانه ی عید ، سعی میکنم در حد توان محدود خودم یه کاری بکنم که خوشحال بشین☺️☺️☺️
فقط اونجاش که گفتن ما نظر میدیم ، شما نذری بده😂😂😂 من کشته مرده ی ادبیاتتونم😂😂😂😂