بچه ها شما چقدر به ائمه اعتقاد دارین؟؟
شده براتون اتفاقی بیفته که با دل و جونتون بهشون اعتقاد پیدا کنین؟
من دو تا خاطره از امام رضا ع دارم که باعث شده خودم ، با سلول سلول بدنم ، به حضور ایشون اعتقاد پیدا کنم
اون اعتقادی که آدم خودش به دست میاره ، به مراتب ارزشمند تر از اعتقادی هست که دیگران تلاش میکنن تو وجود ما جا بندازن😉😉😉
در آستانه ی میلاد با سعادت امام رضا ع هستیم☺️☺️
تصمیم گرفتم یکی از خاطراتم رو براتون تعریف کنم.
هم باحاله ،هم خنده داره🙈🙈
یعنی امام رضا قشنگگگگگگ ، زد ، دهنمو صاف کرد😂😂😂
یه جوری رومو کم کرد که دیگه غلط بکنم بهش تیکه بندازم🤪🤪🤪
فردا میام میگم براتون☺️☺️
ضمنا مرسی که برای سلامتی من دعا میکنین🙏🙏
به لطف خدا و دعای خیر شما خیلی خیلی خیلی بهترم🌹🌹
روز شنبه باند دستمو باز کردم و پرتش کردم یه گوشه🙃🙃
مامی گفت : چه میکنی ای دختر؟
گفتم تا وقتی پر و بال من با این باند بسته باشه من احساس مریضی و ناتوانی میکنم ، بذارین باز کنم اینا رو و به زندگی عادی و طبیعی برگردم 😎😎😎
خلاصه بازش کردم و استارت ضبط فیلم های آموزشی رو زدم .
البته آموزشی دارم ضبط میکنم که خیلی یه هویی و اتفاقی تصمیم به ضبطش گرفتم.
عشق جان عمه ازم خواست براش یکی از کیک های مورد علاقش رو درست کنم ، دیگه تصمیم گرفتم فیلمش رو هم ضبط کنم.
☺️☺️☺️
اینجوریاس که روزی صد بار میگم
خدایا شکرت🙏🙏🙏🙏
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
اینجوریاس که روزی صد بار میگم خدایا شکرت🙏🙏🙏🙏 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
فک کنم شصت درصد درسته ، نه شست درصد
و همین طور میبره درسته ، نه میبرده
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هر کی مدرک لیسانس من به کارش میاد ، بیاد ببره🤣🤣🤣
نه نه ، ببخشید ، بیاد ببرده😂😂
واسه تولد امام رضا عیدی چی میخواین بهتون بدم؟؟😉😉😉
نگین این آموزش جدید که با جدیت فراوان میگم نه😂😂😂
آخه اصلا طوری نیست که بشه رایگان گذاشت.
واسه عیدی پیشنهاداتونو بهم بگین👇👇👇
@zahrakheirabadi1395
شما پیشنهاداتتونو بگین ، من جمع بندی میکنم و یک عیدی واحد برای همه تعیین میکنم 💜💜💜
بیا
تصاویر بنفشون داره کار دست ما میده😂😂😂😂😂
خیییییلی تصمیم سختیه
مهر و محبت شما ، جبران نشدنی هست.
اینکه هر جا گل بنفش میبینین ،کاغذ بنفش میبینین ، بادکنک بنفش میبینین ، لباس بنفش میبینین
تا قرص بنفش میبینین😁😁 یاد من میفتین و برام عکس میفرستین
اینو من چه طور جبران کنم آخه🤷♀🤷♀
یه چیزی ازم بخواین که در توانم باشه☺️☺️☺️
سال گذشته ، یکی از دوستام ، یک ماه بعد تولدم منو دعوت کرد خونش
وقتی رفتم دیدم که به مناسبت تولدم
کیک درست کرده بود با تزیینات بنفش
بادکنک بنفش خریده بود
رشته ی مروارید بنفش
توپ چوبی بنفش
گلدون تزئینی بنفش
نوشیدنی بنفش
دسر بنفش
و از همه قشنگتر
خودش و دخترش لباس بنفش پوشیده بودن💜💜💜💜
یعنی یه کاری کرد که من تا آخر عمرم تولد ۳۲ سالگیم ، فراموشم نشه🎂🎂
شما بگین ،این حجم از محبت رو میشه جبران کرد ؟
ببین تا کجااااااا برنامه ریزی کرده بود. 💜💜
بعضی وقتی ، تو بعضی کارا عجیب میمونم.
مهر و محبتی هم که از شما دریافت میکنم ، برام عجیب و خاص هست و البته که با توانمندی خودم نمیتونم جبران کنم ، از خدا براتون خیر مطلق میطلبم و حالا به بهانه ی عید ، سعی میکنم در حد توان محدود خودم یه کاری بکنم که خوشحال بشین☺️☺️☺️