زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
اینجوریاس که روزی صد بار میگم خدایا شکرت🙏🙏🙏🙏 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
فک کنم شصت درصد درسته ، نه شست درصد
و همین طور میبره درسته ، نه میبرده
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
هر کی مدرک لیسانس من به کارش میاد ، بیاد ببره🤣🤣🤣
نه نه ، ببخشید ، بیاد ببرده😂😂
واسه تولد امام رضا عیدی چی میخواین بهتون بدم؟؟😉😉😉
نگین این آموزش جدید که با جدیت فراوان میگم نه😂😂😂
آخه اصلا طوری نیست که بشه رایگان گذاشت.
واسه عیدی پیشنهاداتونو بهم بگین👇👇👇
@zahrakheirabadi1395
شما پیشنهاداتتونو بگین ، من جمع بندی میکنم و یک عیدی واحد برای همه تعیین میکنم 💜💜💜
بیا
تصاویر بنفشون داره کار دست ما میده😂😂😂😂😂
خیییییلی تصمیم سختیه
مهر و محبت شما ، جبران نشدنی هست.
اینکه هر جا گل بنفش میبینین ،کاغذ بنفش میبینین ، بادکنک بنفش میبینین ، لباس بنفش میبینین
تا قرص بنفش میبینین😁😁 یاد من میفتین و برام عکس میفرستین
اینو من چه طور جبران کنم آخه🤷♀🤷♀
یه چیزی ازم بخواین که در توانم باشه☺️☺️☺️
سال گذشته ، یکی از دوستام ، یک ماه بعد تولدم منو دعوت کرد خونش
وقتی رفتم دیدم که به مناسبت تولدم
کیک درست کرده بود با تزیینات بنفش
بادکنک بنفش خریده بود
رشته ی مروارید بنفش
توپ چوبی بنفش
گلدون تزئینی بنفش
نوشیدنی بنفش
دسر بنفش
و از همه قشنگتر
خودش و دخترش لباس بنفش پوشیده بودن💜💜💜💜
یعنی یه کاری کرد که من تا آخر عمرم تولد ۳۲ سالگیم ، فراموشم نشه🎂🎂
شما بگین ،این حجم از محبت رو میشه جبران کرد ؟
ببین تا کجااااااا برنامه ریزی کرده بود. 💜💜
بعضی وقتی ، تو بعضی کارا عجیب میمونم.
مهر و محبتی هم که از شما دریافت میکنم ، برام عجیب و خاص هست و البته که با توانمندی خودم نمیتونم جبران کنم ، از خدا براتون خیر مطلق میطلبم و حالا به بهانه ی عید ، سعی میکنم در حد توان محدود خودم یه کاری بکنم که خوشحال بشین☺️☺️☺️
🌹 ساکن مشهد باشی
🌹 قبله گاه دومت حرم امام رضا باشه
🌹وقت و بی وقت ، شال و کلاه کنی و بری در خونش رو بزنی
🌹لطف و فضل و کرمش شامل حالت بشه
🌹با مناسبت و بی مناسبت ، با دلیل و بی دلیل ، بهش دل بدی و قلوه بگیری
❌بعد روز تولدش وعده ی عیدی پوچ به دوستدارانش بدی😐😐😐
یعنی .... 🤦♀🤦♀🤦♀🤦♀
در عید پیش رو ، هر کسی که خودش مشتاق و مایل باشه ، از من هدیه میگیره☺️☺️☺️
برام فرقی نداره که امام رضا رو قبول دارین یا ندارین
قبولش هم نداشته باشین ، اینقدر دامنه ی لطف و فضل و کرمش گسترده اس که به دل من انداخته به مناسبت تولدش به همه ی شما عیدی بدم☺️☺️☺️
به مناسبت تولد حضرت عشق ، شما سه تا هدیه از من دریافت میکنین.
دو تا معنوی ، یک مادی
هدایای معنوی من:
۱) یه روز تو حرم امام رضا بهش تیکه انداختم و بعدش خندیدم☺️☺️ بالافاصله یه حرکتی زد که با خاک یکسان شدم🙈🙈
فردا خاطرش رو براتون تعریف میکنم ، نمیدونم شاید تو زندگیتون تاثیر داشت 🤷♀🤷♀
۲) روز تولدشون ، اگر قابل و لایق باشم به نیت شما میرم زیارت و مرکز توجه اصلی من در این زیارت شما خواهید بود. فک کنین خودتون دارین میرین ، صورت حساب خواسته هاتون رو براشون بفرستین ، من میرم نمازش رو میخونم و پاچه خواری های لازم رو انجام میدم😂😂😂
و هدیه ی سوم که قراره مادی باشه ، تا فرداشب منتظر نظراتتون میمونم و بعد تصمیم میگیرم و اعلام میکنم 💜💜
زهرا گلی دوستتون داره😘😘🌹🌹
ای عاشقان ای عاشقان ، دل را چراغانی کنید
ای می فروشان شهر را ، انگور میهمانی کنید
معشوق من بگشوده در ، روی گدای خانه أش
تا سر کشم من جرعه ای ، از ساغر و پیمانه أش
بزم است و رقص است و طرب ، مطرب نوایی ساز کن
در مقدم او بهترین ، تصنیف را آواز کن
مجنون بوی لیلی أم ، در کوی او جایم کنید
همچون غلام خانه أش ، زنجیر در پایم کنید
ای عاشقان
ای عاشقان
دل را چراغانی کنید
ای می فروشان شهر را ، انگور میهمانی کنید
🌹🌹🌹🌹🌹