بازم نتیجه ی هدایای دیروز
💪💪💪💪
عااااااشقتونم
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
با آموزش پای سیب ، پای آناناس هم میتونین درست کنین☺️☺️☺️
بعد اینجوری قشنگ عکس بگیرین و برای من بفرستین💜💜
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
دیروز پنج ساعت پیوسته ، بدون وقفه ، بدون اینکه بخوام یه لحظه از پای میز کارم بلند شم ، تو ایتا در حال آماده سازی کانالها و ارسال لینک بودم.
تو مهمونی خاله خانوم هم دائم گوشی دستم بود.
من اون تایمی که درگیر کارم هستم ، به لحاظ روحی در عالی ترین حالت ممکن به سر میبرم، اما خب ، خستگی جسمی داره برام.
این عکس ها ، خستگی جسمی منو میشوره و میبره☺️☺️💜💜
کیف میکنم وقتی میبینم تایمی که براتون گذاشتم ، ثمر بخش بوده🙏🙏
حالا یه خاطره بگم بخندین😁😁
دیشب مهمونی خاله خانوم در یک فضای باغی برگزار شد ، قابلمه ی آش یه گوشه ی باغ بود و مهمونها همه اون سمت باغ ،تو خونه و رو تراس بودن.
خیلی شلوغ بود و منم پیام بعضی از هنرجوها رو باید با ویس جواب میدادم ( هنرجوهایی که میخواستن از تخفیف روی یک پکیج استفاده کنن )
خلاصه که گوشیمو برداشتم و رفتم کنار قابلمه ی آش ، به دور از همه ی مهمونها ، تا بتونم ویس بفرستم.
یه مدتی که اونجا بودم ، خالم اومد به قابلمه سر بزنه ، برگشت گفت :
قبول باشه خاله جان
التماس دعا
گفتم چی قبول باشه؟🧐🧐
گفت اینجا داری چی کار میکنی؟🤔🤔
گفتم دارم برای هنرجوهام ویس میفرستم ، خونه شلوغ بود ، اومدم اینجا
خندید و گفت
تو خونه داشتن دنبالت میگشتن ، یه نفر گفت زهرا پای قابلمه داره زیارت عاشورا میخونه😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
اینجا رو😉😉😉
دیروز یه نفر بهم پیام داد و گفت
هر چی تو نت میزنم کیک دانمارکی ، چیزی برام نمیاره ، میشه بگین این چه کیکی هست؟؟
😁😁😁خب عزیزانم ، اگه قرار باشه آموزشهای من تو اینترنت پیدا بشه که دیگه به درد نمیخوره که😁😁
حتی اونهایی که اسمش تو نت هست ، دستوراش با دستورهای من متفاوته☺️☺️
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
بازم بچه های دیروز💜💜
خداقوتتون و دمتون گرم💪💪
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
ظاهر این کیک با من حرف میزنه😎😎
مرسی که دارین از آموزشها استفاده میکنین💜💜💜
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
سلام به روی ماهتون
وقتتون بخیر و شادی
من قرار بود روز تولد امام رضا ع ، بیام و یک خاطره براتون تعریف کنم .
ماشاءالله یه جوری از طرح عیدی من استقبال کردین و زدین پی وی رو ترکوندین که فقط فرصت کردم جواب پیام هاتونو بدم.
امروز اون خاطره رو براتون تعریف میکنم☺️☺️☺️
یه روزی ، روزگاری ، اون زمانها که پدیده ی شگفت انگیز کرونا رخ نمایان نکرده بود ، زهرا گلی هفته ای دو روز میرفت دارالقرآن حرم امام رضا ع ، کلاس تجوید و ترتیل
دیگه بگذریم از اینکه الان نه تجوید بلده و نه ترتیل🤦♀🤦♀
و بگذریم از اون استاد بی اخلاقی که با رفتار ناپسندش سبب شد من کلا قید تجوید و ترتیل رو بزنم😏😏
و دعا کنیم براش که به راه راست هدایت بشه و با هنرجوهاش محترمانه تر رفتار کنه تا از یادگیری مهارت های قرآنی زده نشن😐😐😐
و دعا کنین زهرا گلی دوباره بره سمت تجوید و ترتیل ، چون دوست داره یاد بگیره ، اما یه جوری کوبوندنش که با خاک یکسان شد و برای اولین بار در عرصه ی فراگیری یک مهارت با شکست مواجه شد و تمام انگیزش رو از دست داد🤦♀🤦♀