eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه ها دارن عیدانه هاشون رو میپزن و با نظرات ارزشمندشون بهم انرژی میدن😍😍😍
اینم نظر دوستمون در مورد مرغ گالانتین ☺️☺️☺️ بسیار خوشمزه بود💜💜 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
ایشششششششش یه جوری گفتن استاد این دستور حرف نداشت که هر کی ندونه فکر میکنه ، خدایی نکرده ، خدایی نکرده بقیه ی دستورهای من حرف و حدیثی توشه😏😏😏🤪🤪🤪😁😁😁😂😂😂😂 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d ایشون کیک برانی پنیری هستن ، از پکیج کیک های عصرانه و کافی شاپی بسیار بسیار بسیار خوشمزه ، حتی خوشمزه تر از اون برانی که خودم برای کافه میزنم👌👌
این برانی هست که برای کافه میزنم و تا حالا به کسی آموزش ندادم☺️☺️ یه روز یه نفر پیام داد خودتون از کجا اینو آموزش دیدین؟ پاسخ اینه که من اینو آموزش ندیدم ، خودم رسپی براش نوشتم. ۲۲ بار آزمون و خطا کردم و هر بار نتیجه رو فرستادم کافه و ازشون خواستم نظر بدن و ایراد کار رو بگن☺️☺️☺️ در نهایت بار بیست و دوم ، هیچ ایرادی ازش نتونستن بگیرن و رسپی تایید شد و رفت برای تولید ☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
یک خواهر زاده دارم که این برانی رو خیلی دوست داره، بارها خواهرم ازم خواسته بهش آموزش بدم ندادم😂😂😂 خسیس هم خودتونین☺️☺️
و اما این ، اون برانی هست که تو پکیج کیک های عصرانه و کافی شاپی آموزش دادم. به جرأت میتونم بگم طعمش سه هیچ از اون قبلی جلو هست😎😎😎 وقتی اینو برای تست فرستادم کافه ، آقایی که صاحب کافه بودن و بیست سال تجربه ی کار در کافه داشتن ، فرمودن در طول این بیست سال ، خوشمزه ترین برانی بود که خوردم👌👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
و برام جالبه که خیلی از شما عزیزان به دنبال آموزش این برانی هستین در حالی که ، اونی که تو پکیج کیک های عصرانه آموزش دادم خوشمزه تره بنابراین ، با قدرت برین تو کارش و لذت ببرین😎😎😎 و بیخیال اون یکی بشین😁😁😁 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
برین بگین برانی زهرا ساز میخوام😉😉 خودشون منظورتونو میفهمن😅😅😅
سه شنبه صبح ، براشون محصول می‌فرستم. برین برانی تازه بخورین ، لذت ببرین☺️☺️☺️
هر یک اسلایس از این برانی ، در کافه قیمتش بین ۶۵ تا ۷۵ تومان هست دقیقا نمی‌دونم چند میفروشن ، اما تو همین رنجه https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d فک کنین ۷۰ تومان باید بدین یه اسلایس از این کیک رو‌ نوش جان کنین و این در حالیه که کل پکیج کیک های عصرانه قیمتش ____ تومانه😁😁 تازه بعضی از بچه ها الان به عنوان عیدانه ، دارن از تخفیف پنجاه درصدی استفاده میکنن یعنی به اندازه ی پول یکی و نصفی اسلایس برانی😁😁😁 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d