اینم نظر دوستمون در مورد مرغ گالانتین
☺️☺️☺️
بسیار خوشمزه بود💜💜
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
ایشششششششش
یه جوری گفتن استاد این دستور حرف نداشت
که هر کی ندونه
فکر میکنه ، خدایی نکرده ، خدایی نکرده
بقیه ی دستورهای من حرف و حدیثی توشه😏😏😏🤪🤪🤪😁😁😁😂😂😂😂
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
ایشون کیک برانی پنیری هستن ، از پکیج کیک های عصرانه و کافی شاپی
بسیار بسیار بسیار خوشمزه ، حتی خوشمزه تر از اون برانی که خودم برای کافه میزنم👌👌
این برانی هست که برای کافه میزنم و تا حالا به کسی آموزش ندادم☺️☺️
یه روز یه نفر پیام داد خودتون از کجا اینو آموزش دیدین؟
پاسخ اینه که من اینو آموزش ندیدم ، خودم رسپی براش نوشتم.
۲۲ بار آزمون و خطا کردم و هر بار نتیجه رو فرستادم کافه و ازشون خواستم نظر بدن و ایراد کار رو بگن☺️☺️☺️
در نهایت بار بیست و دوم ، هیچ ایرادی ازش نتونستن بگیرن و رسپی تایید شد و رفت برای تولید ☺️☺️
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
یک خواهر زاده دارم که این برانی رو خیلی دوست داره، بارها خواهرم ازم خواسته بهش آموزش بدم
ندادم😂😂😂
خسیس هم خودتونین☺️☺️
و اما این ، اون برانی هست که تو پکیج کیک های عصرانه و کافی شاپی آموزش دادم.
به جرأت میتونم بگم طعمش سه هیچ از اون قبلی جلو هست😎😎😎
وقتی اینو برای تست فرستادم کافه ، آقایی که صاحب کافه بودن و بیست سال تجربه ی کار در کافه داشتن ، فرمودن
در طول این بیست سال ، خوشمزه ترین برانی بود که خوردم👌👌👌
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
و اما این ، اون برانی هست که تو پکیج کیک های عصرانه و کافی شاپی آموزش دادم. به جرأت میتونم بگم طعم
از طعم این برانی خیلی خوششون اومد
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
این برانی هست که برای کافه میزنم و تا حالا به کسی آموزش ندادم☺️☺️ یه روز یه نفر پیام داد خودتون از
اما بنا به دلایلی ، اینو سفارش میدن☺️☺️
و برام جالبه که خیلی از شما عزیزان
به دنبال آموزش این برانی هستین
در حالی که ، اونی که تو پکیج کیک های عصرانه آموزش دادم خوشمزه تره
بنابراین ، با قدرت برین تو کارش و لذت ببرین😎😎😎
و بیخیال اون یکی بشین😁😁😁
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
سه شنبه صبح ، براشون محصول میفرستم.
برین برانی تازه بخورین ، لذت ببرین☺️☺️☺️
هر یک اسلایس از این برانی ، در کافه
قیمتش بین ۶۵ تا ۷۵ تومان هست
دقیقا نمیدونم چند میفروشن ، اما تو همین رنجه
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
فک کنین ۷۰ تومان باید بدین یه اسلایس از این کیک رو نوش جان کنین و این در حالیه که کل پکیج کیک های عصرانه قیمتش ____ تومانه😁😁
تازه بعضی از بچه ها الان به عنوان عیدانه ، دارن از تخفیف پنجاه درصدی استفاده میکنن
یعنی به اندازه ی پول یکی و نصفی اسلایس برانی😁😁😁
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d