eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
و اما این ، اون برانی هست که تو پکیج کیک های عصرانه و کافی شاپی آموزش دادم. به جرأت میتونم بگم طعمش سه هیچ از اون قبلی جلو هست😎😎😎 وقتی اینو برای تست فرستادم کافه ، آقایی که صاحب کافه بودن و بیست سال تجربه ی کار در کافه داشتن ، فرمودن در طول این بیست سال ، خوشمزه ترین برانی بود که خوردم👌👌👌 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
و برام جالبه که خیلی از شما عزیزان به دنبال آموزش این برانی هستین در حالی که ، اونی که تو پکیج کیک های عصرانه آموزش دادم خوشمزه تره بنابراین ، با قدرت برین تو کارش و لذت ببرین😎😎😎 و بیخیال اون یکی بشین😁😁😁 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
برین بگین برانی زهرا ساز میخوام😉😉 خودشون منظورتونو میفهمن😅😅😅
سه شنبه صبح ، براشون محصول می‌فرستم. برین برانی تازه بخورین ، لذت ببرین☺️☺️☺️
هر یک اسلایس از این برانی ، در کافه قیمتش بین ۶۵ تا ۷۵ تومان هست دقیقا نمی‌دونم چند میفروشن ، اما تو همین رنجه https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d فک کنین ۷۰ تومان باید بدین یه اسلایس از این کیک رو‌ نوش جان کنین و این در حالیه که کل پکیج کیک های عصرانه قیمتش ____ تومانه😁😁 تازه بعضی از بچه ها الان به عنوان عیدانه ، دارن از تخفیف پنجاه درصدی استفاده میکنن یعنی به اندازه ی پول یکی و نصفی اسلایس برانی😁😁😁 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
برین تمام اینستا و ایتا و تلگرام و بله و گپ و روبیکا و ....... رو بگردین اگر خجسته تر از من پیدا کردین ، جایزه دارین😅😅😅 کامل ترین و پر نکته ترین کلاسها رو برگزار میکنم با کمترین هزینه و بهترین پشتیبانی شاید باورتون نشه ، اما گاهی خود هنرجوها بابت شهریه ی کم کلاسها ، بهم اعتراض میکنن😂😂😂 ولی در دنیای زهرا گلی ، واژه ای هست به نام 💜**برکت**💜 این واژه برای من مقدسه بهش ایمان و باور قلبی شدید دارم☺️☺️ https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
😂😂😂😂 عاشقتونم یکی از بچه ها کیک دانمارکی پخته ،از بافت لطیفش برام فیلم گرفته من از این فیلم علاوه بر نرم بودن کیک دانمارکی چند تا چیز دیگه هم فهمیدم اینکه ظهر آبگوشت خوردن ، حالا باید شام رو کم بخورن😂😂😂😂😂
مااااااااااااااادر جااااااااااان 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 عااااااااااااااااااااشقتونم💜💜💜💜💜💜💜
از تلگرام به ایتا از ایتا به تلگرام 😂😂😂😂😂😂 مردم از خنده😂😂😂😂 خیلی با حالین ❌❌آقا اصلاحیه❌❌ ظاهراً خودشون آبگوشت نخوردن یه نفر داشته اونجا خاطره ی آبگوشت تعریف می‌کرده 🤪🤪🤪 الهه خانم غفاری ، منو ببخشید که سوژه شدید 😁😁😁 تقصیر خودتونه دیگه ، با اون فیلم گرفتنتون😁😁😁