بپرسم سوالمو؟؟
فقط یک خواهش ، لطفاً وقتی پاسخ دادید ،
بعدش نپرسید
درست گفتم یا نه؟؟
تا فردا صبر کنین ، فردا که من پاسخ صحیح رو در کانال اعلام کردم ، خودتون متوجه میشین که پاسختون صحیح بوده یا نه☺️☺️☺️
اگر بعد از کاور کردن کیک ، کیکمونو چند ساعت داخل یخچال یا فریزر استراحت بدیم ، چه اتفاق مثبتی براش میفته؟؟
بچه ها چند تا اتفاق خوب میفته
اما یکیش مد نظر منه😉😉
اونی که از همه سخت تره😁😁
که یقین دارم خیلی از مربی ها بهش اشاره نمیکنن و شما هم خیلی باید دقتتون بالا باشه که متوجهش بشین😉😉
@zahrakheirabadi1395
من اینجام👆👆👆
هر چه دانش در این زمینه دارین ، پی وی سرازیر کنین ، ببینم در چه حالین😉😉
خب ، تو همین چند دقیقه
یک پاسخ صحیح
لایک طلایی💪💪💪
تا فردا ظهر فرصت دارین 👌👌👌
من فقط پیام هاتونو میخونم ، نمیگم درست بود یا غلط😉😉
البته خیلی از پاسخ هایی که میدین درسته
اما یک نکته مد نظر منه☺️☺️
من اونو میخوام😎😎😎😎
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
اگر بعد از کاور کردن کیک ، کیکمونو چند ساعت داخل یخچال یا فریزر استراحت بدیم ، چه اتفاق مثبتی براش م
بچه ها
به سوال من دقت کنین
من پرسیدم بعد از کاور کردن
اما خیلیا دارین میگین ، پوره های کیک به کیک میچسبه و باعث میشه کاور نهایی تمیز در بیاد
این درسته ، اما این نکته مال مرحله ی استر کشی هست
من پرسیدم فایده ی استراحت کیک بعد از کاور کردن چیه؟؟ 👌👌👌