البته خیلی از پاسخ هایی که میدین درسته
اما یک نکته مد نظر منه☺️☺️
من اونو میخوام😎😎😎😎
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
اگر بعد از کاور کردن کیک ، کیکمونو چند ساعت داخل یخچال یا فریزر استراحت بدیم ، چه اتفاق مثبتی براش م
بچه ها
به سوال من دقت کنین
من پرسیدم بعد از کاور کردن
اما خیلیا دارین میگین ، پوره های کیک به کیک میچسبه و باعث میشه کاور نهایی تمیز در بیاد
این درسته ، اما این نکته مال مرحله ی استر کشی هست
من پرسیدم فایده ی استراحت کیک بعد از کاور کردن چیه؟؟ 👌👌👌
زمان:
حجم:
1.1M
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
زهرا گلی ، دوستتون داره💜💜💜
چند نفر پاسخ درست دادن
اسکرین شات پیامشونو میذارم .
اگر کس دیگه ای هم به پاسخ صحیح اشاره کرده و الان اسکرین شات پیامش اینجا نیست ، دوباره برام پیام بذاره.
عصر قرعه کشی میکنم😘😘😘
بچه ها لطفاً اگر به عبارت های زیر اشاره کردین پیام بذارین
از بین رفتن حباب های سطح کیک
صیقلی شدن خامه
آیینه ای شدن کاور
دیگه نیاین بگین
منم منظورم همین بود
من ذهن شما رو نمیتونم بخونم و منظورتون رو بفهمم ، من پیامی که برام گذاشتین رو خوندم و همونو درک کردم🤷♀🤷♀
ببخشید که اینو گفتم
آخه همیشه چند نفر پیدا میشن که چک و چونه بزنن و این کارشون برای من آزار دهنده اس🤦♀🤦♀🤦♀