سوال چهارم ،این مشکی های روی کیک رو حتماباید با فوندانت ایجاد کنیم یا با رنگ وقلمو هم میشه ؟
امیدوارم این اطلاعات براتون مفید باشه
اگر ویس های بالا رو گوش کردین و بازم سوالی داشتین ، حتما بپرسین.
تا جایی که بلد باشم ، راهنماییتون میکنم😘😘😘
562.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فعالیت های نیمه شبمو چند تا دوست دارین😉😉😉
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
546.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماگ و نسکافه رو اوکی کردم
ولی آب جوش نیست😂😂😂😂😂
از اونجایی که اگه الان بخوابم ، واسه نماز خواب میمونم
ترجیح میدم تا اذون بیدار بمونم👌👌
از اونجایی که خسته أم و دیگه نمیتونم قسمت آخر فیلم رو ضبط کنم ، تصمیم گرفتم ادامشو بذارم برای فردا🙃🙃
از اونجایی که الان بیکار و الافم ، تصمیم گرفتم بیام و با این عکس شما رو زجر بدم😎😎
شاید دعای خیرتون در نیمه های شب گرفت و به راه راست هدایت شدم🙏🙏
نمیبخشمتون اگر با دیدن این عکس ، جز دعای خیر چیز دیگه ای از سرتون بگذره😉😉😉
آره آره ، درسته
من اینقدر پر رو هستم
که هم زجرتون میدم و هم طلب خیر دارم😁😁😁
تنها راه نجاتتون اینه که دعا کنین خدا به راه راست هدایتم کنه☺️☺️☺️
سپاس😘😘😘
انشاالله که خدا میبخشه و تو نامه ی اعمالمون نمینویسه😁😁😁
هدفم فقط شاد کردن دل بچه بود☺️☺️
ساعت هشت شب فهمیدم فردا عمل داره و تا یک هفته بعد عملش نباید غذا بخوره ، دیگه خیلی فرز و سریع کیکی که دوست داشت و تقریبا آماده شده بود رو دیزاین نهایی زدم ، با داداشمم هماهنگ کردم که زنگ بزنه به بابای دوستاش ،که اجازه بدن بچه هاشون بیان خونمون و یه جشن کوچولو گرفتیم☺️☺️☺️
کیک امشب هم فریز میشه ، واسه بعد اینکه حالش کاملا خوب شد و گودبای پارتی دوم🤪🤪🤪🤪