❌❌❌توجه توجه توجه ❌❌❌
بچه ها جونم ، علت اصلی ترک خوردن سطح شیرینی کشمشی دمای فر هست.
بنابراین اگر این شیرینی رو درست کردین و سطحش ترک نخورد ، افسرده نشین و های های و وای وای که شیرینیم خراب شد و من اینکاره نیستم و اصلا هیچ چیزی رو نمیتونم خوب در بیارم و ....😁😁😁😁
شنیدم این حرفا رو ازتون آخه😂😂😂
من تو فر کارگاه خودم کشمشی درست میکنم ترک میخوره ، تو فر خونه خانم داداشم درست میکنم ترک نمیخوره☺️☺️☺️
و ترک خوردن و نخوردن سطحش حالا خیلی هم مهم نیست ، فقط در زیبایی ظاهری تاثیر داره ، رو بافت و طعم که هیچ تاثیری نداره.
پس خیلی هم جای نگرانی داره☺️☺️☺️
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
سوالی در مورد این رسپی اگر دارین ، بپرسین
من منتظر عکس های زیباتون هستم.
☺️☺️☺️☺️
@zahrakheirabadi1395
شاید سوال شما هم باشه☺️☺️☺️
@violetsugarr
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
اینم سوال خوبی بود👌👌👌👌
@violetsugarr
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
خب اینم مشابه سوال قبلی هست.
بچه ها جونم از هر کره ای میتونین استفاده کنین ، اگر دوغ کره در حد نرمال و طبیعی هست ، اشکالی نداره، اگر کره ای که در اختیار دارین خیلی فضایی دوغ داره😁😁 دوغشو بگیرین.
کره های کارخونه ای دوغشون در حد نرماله ، دوغشو نگرفتین هم نگرفتین ، خیلی مشکل ساز نیست.
ولی این کره های محلی که ازش حرف میزنین ، من نمیدونم چقدر دوغ داره
ضمن اینکه دقت کنین که از هر کره ای استفاده کنین ، عطر اون کره تو شیرینی میمونه ، اگر کره ی محلی دارین که زیادی عطر داره ، اگر عطرشو میپسندین بزنین وگرنه ، نه
از روغن صاف قنادی هم میتونین استفاده کنین
❌❌❌ نکته ی مهم ❌❌❌
اگر از روغن صاف قنادی استفاده کردین و یا اینکه دوغ کره رو گرفتین ، ۱۲۵ گرم بزنین کافیه.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
موهامو بکشم یا خویشتن داری کنم😐😐😐
من همون ابتدای ایجاد کانال ، وقتی داشتم نکات مواد اولیه رو براتون میگفتم ، آیا تاکید نکردم که به هیچ عنوان کره و روغن مایع قابل جایگزینی نیستن؟؟
دقت کنین دیگه قشنگا
نکاتی که در ابتدای کانال براتون نوشتم ، اصل و اساس و پایه ی قنادی هست.
برین با دقت بخونین و نکته برداری کنین☺️☺️
اولین عکس از شیرینی کشمشی رسید
چه دلبری
چه دلبری ی ی ی ی ی ی
عکسشو گذاشتم تو کانال زیر
دوست داشتین برین ببینین
@violetsugarrr
میگم ها ، چقدر کشمشی رو دوست داشتین😅😅😅
نوش جونتون☺️☺️☺️
مرسی بابت پیام های قشنگتون و انرژی های مثبتتون❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏
فردا شب یه آیتم آموزشی بی نظیر و بدون فر داریم.
اینم به عشق رفقایی که مشکل فر دارن☺️☺️☺️
دوستان عزیزی که تازه به جمع ما پیوستین
خیلی خوش اومدین❤️❤️
بهتون تبریک میگم ☺️☺️☺️
چون قراره قنادی رو به صورت اصولی و از پایه آموزش ببینین👌👌
همین الان یک کاغذ و قلم بردارین و برین از ابتدای کانال نکات و توضیحات رو بخونین و یادداشت کنین
نهایت یک ساعت وقتتونو بگیره ، اما یکبار برای همیشه ، این کار رو اصولی یاد میگیرین ☺️☺️☺️☺️
قول میدم نکات ارائه شده در این کانال رو هیچ جا پیدا نکنین ☺️☺️☺️
اگر واقعا به قنادی علاقمند باشی ، یه نگاه به مطالب کانال بندازی ، دستت میاد اینجا چه خبره و چه اطلاعات ارزشمندی ارائه شده👌👌👌
سلاااااام
آقا من از صبح فرهنگسرا کلاس داشتم
الان اومدم سراغ پیام ها ، دیدم چقدر سراغ آموزش جدید رو گرفتین ، فک کنم شیرینی بدون فر دوست دارین😅😅😅
امشب میذارم براتون قشنگا
دیشب هم گفتم که فرداشب میذارم
نمیدونم چرا شما سمت صبح منتظرش بودین😅😅😅😅
اگر نکات رو یادداشت نکردین
رو هشتک مواد اولیه بزنین و تمام نکات رو یادداشت کنین
اینا پایه ی قنادی هستن ، حالا ببینین چقدر دارم تاکیید میکنم
#شیرینی_تانتن_خرمایی
@violetsugarr
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏