3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Hello everybody
صباح الخیر و صباح النور👌👌
یه نفر اینجا موس کیک هاشو زده زیر بغلش و داره میره مهمونی☺️☺️
حالا نکته ی آموزشی 👇👇
چون قراره یک ساعت و اندی در راه باشیم و چون هوا گرمه ، از دیروز اینا رو فریز کردم که یخ بزنه که تو راه به فنا نره،
موس کیک ها رو تا یک ماه داخل فریزر میتونین نگه دارین و چند ساعت قبل از سرو از فریزر خارج کنین و تو یخچال بذارین تا یخ زدایی بشه👌👌👌
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
یادتونه دیشب گفتم گل سر سبد پیام های دریافتی دیروز رو نگه داشتم؟
یادتونه گفتم یه نفر دیگه باید اجازه بده تا اون پیام رو بذارم ؟
یادتونه گفتم بعد دیدن این پیام دسته جمعی باید کیف کنیم؟
اجازه داد😉😉
ایشون مهنا ساداته
به تازگی زمینی شده
دیشب بعد کلی کار و خستگی اومدم ایتا ،چشمم به جمال ایشون روشن شد ، آنچنان ذوقیدم که همونجا میخواستم عکسشو بذارم براتون ، اما قشنگتر این بود که اول از مامانش اجازه بگیرم☺️☺️
نی نی رفیق جانه☺️☺️
حالا چرا ما باید با دیدن مهنا و مهناها ذوق کنیم؟؟
چون اینا واسه ما خوش خبرن☺️☺️
هر کدومشون با یه عالمه پیام الهی به دنیا میان👌👌👌
مهنا خانوم زمینی شدن رو انتخاب کرده تا یادآور اعجاز خدا باشه و به ما بگه که خدا هنوز از انسان ناامید نشده و داره مثلشو خلق میکنه👌👌
مهنا اومده بگه دنیا هنووووووووووزم خیلی قشنگه ، و هنوز خیلی ها اونور تو صف ایستادن که نوبتشون بشه و بیان اینجا😉😉
مهنا با آرامشش یادآور اعتماد به خداست و داره میگه دنیا جای نگرانی نیست🤷♀🤷♀
مهنا و مهناها پیام آور عشق هستن ، اما متاسفانه زورشون به آدم بزرگا نمیرسه و هر چه فریاد میزنن ما نمیشنویم.
اینقدر حرفاشونو نشنیده میگیریم که کم کم به پیامشون شک میکنن و بعد یه مدت لال میشن و رفته رفته اونا هم مثل ما نگران و مضطرب و ناامید و .... میشن.
🤦♀🤦♀🤦♀🤦♀
مهنای زیبا ، دختر کوچولوی ناز
تو ، نفست ، آرامشت ، همه از دم حق هستین .👌💪💜
مواظب خودت باش که دنیای قشنگت آلوده به افکار مخرب آدم بزرگا نشه.
کاش الانت یادت بمونه و امیدوارم تا آخرین روزی که رو زمینی ، همینقدر آروم و عاشق و امیدوار باشی🙏🙏🙏
بیاین از مهنا درس بگیریم و به پیاماش با گوش جان گوش کنیم و براش طلب خیر کنیم.
🙏🙏🙏
یه سلام بی وقت
و یه عذرخواهی از عزیزانی که امروز واریزی داشتن و من جایی بودم که آنتن دهی خوبی نداشت و کمی دیر لینک ها براشون ارسال شد🙏🙏🙏
من الان پی وی رو صفر کردم و به تمام پیام ها پاسخ دادم.
اگر عزیزی هست که فیش ارسال کرده ، اما لینکی دریافت نکرده ، به این معناست که پیامش برای من نیومده ، لطفاً مجدد به پیام برام بذاره 😘😘😘
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۱۱ ثانیه از زیبایی طبیعت
تقدیم نگاه زیباتون💜💜💜
سلام به روی ماهتون 😘😘
روز اول هفتتون بخیر و شادی🙏🙏🙏
بچه ها یه سری سوالا در مورد موس کیک پرسیدین ، دسته بندی کردم ، شب میام پاسخ میدم.