۵) برای قالب کمربندی هم باید از طلق استفاده کنیم؟
اگر میخواین خروجی کارتون تمیز باشه ، و به راحتی موس کیک شما از قالب جدا بشه و حتی قالبتون آسیب نبینه ، بله
بچه ها طلق دسری تو فروشگاههای لوازم قنادی موجوده ، اما معمولا بصورت رول های چند متری هست ، نیازی نیست حتما از اونا بخرین
از همین طلق هایی که در فروشگاههای لوازم تحریر به فروش میرسه بخرین ، از وسط نصفش کنین و استفاده کنین😉
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید 👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
۶) در مورد سایز قالب هم خیلی سوال میپرسین بچه ها ، در صورتی که من داخل فیلم کاملا توضیح دادم.
✅ یک دستور کامل مناسب دو تا قالب سایز ۲۳ یا یک سینی سایز ۲۰*۳۰ هست.
✅ نصف دستور مناسب یک قالب سایز ۲۳ هست.
✅ یک چهارم دستور مناسب یک قالب سایز ۱۷ یا ۱۸ هست.
✅ و برای سینی سی در چهل با یک و نیم دستور برین تو کارش😉😉
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید 👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
۷) آیا ژلاتین قابل حذفه؟
نه عزیزانم ، ژلاتین نباید حذف بشه.
ژلاتین از استخوان خوک و گاو گرفته میشه ، چون خوردن گوشت خوک و حالا سایر محصولاتی که از خوک تهیه میشه برای ما مسلمانها مجاز نیست ، خیلی ها در استفاده از ژلاتین احتیاط میکنن.
بچه ها اگر خیلی حساس هستین ، ژلاتین های تولید شده در کارخونه های داخلی رو بخرین ، مثل ژلاتین ضامن ، که البته خودم اصلا استفاده نکردم ازش و نمیدونم چه کیفیتی داره.
من همیشه ژلاتین آلمانی میخریدم که الان تو بازار نیست ، و فی الحال ژلاتین پاکستانی میخرم.
حساس هم نیستم اصلا ، چرا؟ چون حتما این محصول اوکی بوده که بهش مجوز ورود دادن دیگه 🤷♀🤷♀🤷♀
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید 👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
۸) آیا کاکائوی داخل کیک قابل حذفه؟
خیر ، اما اگر کیک شکلاتی دوست ندارین، میتونین از پایه کیک ساده استفاده کنین.
نه اینکه در این رسپی کاکائو رو حذف کنین ها ، نه
از سایر دستورهایی که برای کیک ساده دارین استفاده کنین.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید 👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
۹) مدت زمان ماندگاری موس کیک چقدره؟
یک هفته در ظرف در بسته ، داخل یخچال
و یکماه داخل فریزر
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید 👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
۱۰) از چه ماسوره هایی برای تزئین استفاده کردین؟؟
من از ماسوره ی شکوفه ی درشت شماره ی ۱۹۵ و ماسوره ی شکوفه ی بسیار ریز😉😉 که شماره نداشت ، استفاده کردم.
ولی کلا سلیقه ای هست.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
❌❌ بچه ها 👇👇
من آموزش موس کیک رو دوباره گذاشتم که پاسخ سوالات شما هم در ادامه باشه که کانال نظم داشته باشه
لطفاً این سوالات رو بخونین ، اگر سوالی تو ذهن شما هست که پاسخش بین این چند تا پیام نبود ، بپرسید که در ادامه ی همینها بذارم و مطالب خیلی گسسته نشه👌👌
دیدین چی شد😅😅😅😅
آقا یه چالش فک کنم حدودا یک ماه پیش تو همین کانال برگزار کردم و یه نفر برنده شد.
هعی کار تو کار پیش میومد و قسمت نمیشد من هدیه ی ایشونو ارسال کنم
خلاصه که امروز ارسالش کردم و حالا ببینین چه پیامی ازشون گرفتم😅😅