۹) مدت زمان ماندگاری موس کیک چقدره؟
یک هفته در ظرف در بسته ، داخل یخچال
و یکماه داخل فریزر
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید 👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
۱۰) از چه ماسوره هایی برای تزئین استفاده کردین؟؟
من از ماسوره ی شکوفه ی درشت شماره ی ۱۹۵ و ماسوره ی شکوفه ی بسیار ریز😉😉 که شماره نداشت ، استفاده کردم.
ولی کلا سلیقه ای هست.
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
❌❌ بچه ها 👇👇
من آموزش موس کیک رو دوباره گذاشتم که پاسخ سوالات شما هم در ادامه باشه که کانال نظم داشته باشه
لطفاً این سوالات رو بخونین ، اگر سوالی تو ذهن شما هست که پاسخش بین این چند تا پیام نبود ، بپرسید که در ادامه ی همینها بذارم و مطالب خیلی گسسته نشه👌👌
دیدین چی شد😅😅😅😅
آقا یه چالش فک کنم حدودا یک ماه پیش تو همین کانال برگزار کردم و یه نفر برنده شد.
هعی کار تو کار پیش میومد و قسمت نمیشد من هدیه ی ایشونو ارسال کنم
خلاصه که امروز ارسالش کردم و حالا ببینین چه پیامی ازشون گرفتم😅😅
پیام بالا رو خوندین؟
مثل این پیام اینقدر ازتون دریافت کردم که آمارش از دستم در رفته ،
البته که هنوز هم وقتی چنین پیامی ازتون میگیرم خوشحال میشم و خدا رو شکر میکنم 👌👌
اما
یک روز ، عزیزی در ایتا به من پیام دادن و نظری داشتن کاملا مخالف آنچه که همیشه از هنرجویان شنیده بودم.
ایشون گفتن خانم خیرآبادی از من راضی باشین ،من حس خوبی نسبت به شما ندارم و غیبتتونو کردم ، حالا بگین باید چی کار کنم که منو حلال کنید.
بعد از اینکه پیامشونو خوندم ، تو دلم خندیدم و به خدا گفتم حساب منو با این بنده خدا همین لحظه صاف کن ، هر چه گفته و نگفته حلالش😉😉
اما خیلی دوست داشتم بدونم من چه کاری انجام دادم که یه نفری که اصلا تا به حال منو ندیده و شاید خیلی نشناسه ، حس بدی نسبت به من پیدا کرده.
ازشون پرسیدم کدوم کار من باعث شده شما حس بدی بهتون دست بده؟
و ایشون پاسخ دادن و به اون کار اشاره کردن😅😅
و من بهشون گفتم چه در دنیای مجازی و چه حقیقی ، هر شخصی باعث شد احساس شما بد بشه ، فورا ازش فاصله بگیرین☺️☺️
بچه ها ایشون به یکی از کارهایی که من در فضای مجازی انجام میدم اشاره کردن
و جالبه که تعداد بینهایت تا پیام مثبت من از انجام اون کار داشتم ، فقط همین یه نفر خوشش نیومده بود😅😅😅
البته ممکنه چند نفر دیگه هم باشن که این کارو دوست نداشته باشن ، اما شجاعت این یک نفر تحسین برانگیز بود😉😉😉
در هر صورت من بی نهایت تا پیام مثبت و یک پیام منفی از انجام اون کار دریافت کردم.
کار همون کاره
آدمی که اون کار رو انجام میده همون آدمه
اما ، اطرافیان برداشت های متفاوتی دارن و هر کسی بسته به برداشت خودش واکنش نشون میده و برداشتی که اطرافیان ما از کارهای ما دارن ، تا حد زیادی به نگرش خودشون بستگی داره نه به نفس عمل ما👌👌👌
فلذا ، نتیجه ی اخلاقی👇👇
انتقادها رو بشنوید و بهشون فکر کنین ، چون از دل این انتقادها شما رشد میکنین👌👌👌
اما اجازه ندین اون انتقاد انرژی خوار شما بشه و با خاک یکسانتون کنه و سبب ساز سکون شما بشه.
عبارات ( خوب و بد ) ، ( زشت ، زیبا ) ، ( کم ، زیاد )
اینها کاملا نسبی هستن و شخص به شخص متفاوت👌👌
انتقادها رو بشنوین و بهشون فکر کنین و اگر اون نقد رو صحیح یافتین ، در جهت اصلاحش تلاش کنین
اما اما اما اما اما اما
به خاطر انتقاد دیگران ، به هم نریزین و تو ذهنتون با خودتون جلسه ی دادگاهی برگزار نکنین و خودتونو سرزنش نکنین😉😉
راهتان آباد و روشن🙏🙏🙏