پیام بالا رو خوندین؟
مثل این پیام اینقدر ازتون دریافت کردم که آمارش از دستم در رفته ،
البته که هنوز هم وقتی چنین پیامی ازتون میگیرم خوشحال میشم و خدا رو شکر میکنم 👌👌
اما
یک روز ، عزیزی در ایتا به من پیام دادن و نظری داشتن کاملا مخالف آنچه که همیشه از هنرجویان شنیده بودم.
ایشون گفتن خانم خیرآبادی از من راضی باشین ،من حس خوبی نسبت به شما ندارم و غیبتتونو کردم ، حالا بگین باید چی کار کنم که منو حلال کنید.
بعد از اینکه پیامشونو خوندم ، تو دلم خندیدم و به خدا گفتم حساب منو با این بنده خدا همین لحظه صاف کن ، هر چه گفته و نگفته حلالش😉😉
اما خیلی دوست داشتم بدونم من چه کاری انجام دادم که یه نفری که اصلا تا به حال منو ندیده و شاید خیلی نشناسه ، حس بدی نسبت به من پیدا کرده.
ازشون پرسیدم کدوم کار من باعث شده شما حس بدی بهتون دست بده؟
و ایشون پاسخ دادن و به اون کار اشاره کردن😅😅
و من بهشون گفتم چه در دنیای مجازی و چه حقیقی ، هر شخصی باعث شد احساس شما بد بشه ، فورا ازش فاصله بگیرین☺️☺️
بچه ها ایشون به یکی از کارهایی که من در فضای مجازی انجام میدم اشاره کردن
و جالبه که تعداد بینهایت تا پیام مثبت من از انجام اون کار داشتم ، فقط همین یه نفر خوشش نیومده بود😅😅😅
البته ممکنه چند نفر دیگه هم باشن که این کارو دوست نداشته باشن ، اما شجاعت این یک نفر تحسین برانگیز بود😉😉😉
در هر صورت من بی نهایت تا پیام مثبت و یک پیام منفی از انجام اون کار دریافت کردم.
کار همون کاره
آدمی که اون کار رو انجام میده همون آدمه
اما ، اطرافیان برداشت های متفاوتی دارن و هر کسی بسته به برداشت خودش واکنش نشون میده و برداشتی که اطرافیان ما از کارهای ما دارن ، تا حد زیادی به نگرش خودشون بستگی داره نه به نفس عمل ما👌👌👌
فلذا ، نتیجه ی اخلاقی👇👇
انتقادها رو بشنوید و بهشون فکر کنین ، چون از دل این انتقادها شما رشد میکنین👌👌👌
اما اجازه ندین اون انتقاد انرژی خوار شما بشه و با خاک یکسانتون کنه و سبب ساز سکون شما بشه.
عبارات ( خوب و بد ) ، ( زشت ، زیبا ) ، ( کم ، زیاد )
اینها کاملا نسبی هستن و شخص به شخص متفاوت👌👌
انتقادها رو بشنوین و بهشون فکر کنین و اگر اون نقد رو صحیح یافتین ، در جهت اصلاحش تلاش کنین
اما اما اما اما اما اما
به خاطر انتقاد دیگران ، به هم نریزین و تو ذهنتون با خودتون جلسه ی دادگاهی برگزار نکنین و خودتونو سرزنش نکنین😉😉
راهتان آباد و روشن🙏🙏🙏
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
اینگونه نیک☺️☺️☺️ اینو با دقت بخونین تا بعدش بیام یه خاطره تعریف کنم که توش نکته ی اخلاقی داره😉😉😉
دیشب که این دوستمون این پیام رو بهم دادن ، و البته کل انرژی مثبت دیگه هم بعد این پیام ها برام ارسال کردن
من بهشون گفتم لطفاً خودتونو معرفی کنین ، گفتم شاید از هنرجوهای قدیمی من هستن و خیلی وقته که منو میشناسن.
اما وقتی خودشونو معرفی کردن متوجه شدم از هنرجویان جدید هستن☺️☺️
جالب بود برام که
از یک سبک فعالیت ، چه برداشت های متفاوتی میشه داشت☺️☺️
یه نفر اینهمه مثبت و یه نفر هم منتقد
و البته که من عاشق انتقاد هستم ،چون همونطور که گفتم سبب ساز رشد ما میشه 👌👌👌
البته اگر درست و به جا باشه😉😉
بچه ها تا عید غدیر فرصت دارین موس کیک درست کنین و عکسش رو برای ادمین جان بفرستین.
روز عید قرعه کشی میکنم و به دو نفر هدیه میدم.
اگر عکسش رو فقط برای من فرستادین ، لطفاً برای ادمین جان هم بفرستین.
چون من از عکس های کانال قرعه کشی میکنم و عکس ها رو هم ایشون میذارن داخل کانال.
@violetsugar_admin1
آی دی ادمین
#نکات_قنادی
#نکته_ی_قنادی
پودر ژلاتین و ورق ژلاتین از اون دست مواد اولیه ای هستن که خراب و فاسد نمیشن.
بنابراین اگر پودر ژلاتینی دارین که مال ده سال پیشه😉😉 همچنان قابل استفاده اس👌👌
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
این نتیجه ی آموزش با ویس هست😁😁😁
دمتون گرم💪💪💪
برای شنیدن نکات آموزشی کیک کارتونی رو این متن کلیک کنین👌👌