میدونین چرا ازتون پرسیدم ،
چون یکی از شما عزیزان چند روز پیش بهم پیام دادن و گفتن خانم خیرآبادی ، شما روز در میون آموزش میذارین برامون و ما نمیرسیم درست کنیم ، کمی سرعت رو کمتر کنین ، هفته ای یه دونه بذارین
بهشون قول دادم نظر سنجی کنم
و برام جالب بود که در جواب این سوالم فقط دو سه نفر گفته بودن هر جور خودتون صلاح میدونین ، بقیه همه گفتن امشب بذار☺️☺️
#سالاد_کاردینال
@violetsugarr
مواد لازم:
سیب زمینی ۵۰۰ گرم
سینه ی مرغ یا کالباس ۱۵۰ گرم
برنج پخته و دم کشیده ۱/۲ پیمانه
ساقه ی کرفس خام دو عدد
مغز گردو نگینی ۴ ق س
سس مایونز یک پیمانه
سرکه یا آبلیمو به میزان لازم
نمک و فلفل به میزان لازم
@violetsugarr
طرز تهیه:
سینه ی مرغ را به همراه پیاز ، هویج ، زردچوبه و نمک آبپز کنید و بعد از سرد شدن ریش ریش کنید .( اگر از کالباس استفاده می کنید آن را خلالی برش دهید)
مغز ساقه ی کرفس را به صورت نگینی خرد کنید.
سیب زمینی را آبپز و رنده ی درشت کنید.
حال سس مایونز را به کمک نمک ، فلفل و آبلیمو مزه دار کنید ، سیب زمینی و مغز ساقه ی کرفس را به آن افزوده و حسابی ترکیب کنید ، حال برنج ، گوشت مرغ و مغز گردو را بیفزایید و مواد را با هم ترکیب کنید.
ترکیب حاصله را حداقل به مدت دو ساعت در یخچال قرار دهید و سپس به دلخواه تزیین و سرو کنید.
✅ برنج را تا یک پیمانه هم میتوانید اضافه کنید.
@violetsugarr
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
❌ کپی از رسپی آموزش های رایگان کانال حتی با عکس و فیلم برداری توسط خودتون ، مجاز نیست. 🙏🙏
بفرمایید ، اینم رسپی یک سالاد بین المللی بی نظیر
اینو درست کنین ، برای همیشه با الویه خداحافظی میکنین 😁😁😁
بچه ها این سالاد رو مثل سالاد الویه به هر صورتی دوست داشته باشین میتونین سرو کنین ، من در این عکس به صورت فینگر فود سرو کردم و برای تزیینش از چوب شور ، پفیلا ، جعفری و زرشک تازه استفاده کردم ، دیگه اینا سلیقه ای هست.
منتظر عکس های زیباتون هستم☺️☺️☺️
کاربر ایتا:
بچه ها جونم
یادتونه ابتدای شروع آموزش ها بهتون گفتم از مطالب کانال خلاصه برداری کنین ، قرعه کشی میکنم و بهتون هدیه میدم☺️☺️☺️
شب تولد حضرت علی ع ، اعلام میکنم ، از خلاصه نویسی هاتون برام عکس بفرستین ، به یک نفر به قید قرعه یک دماسنج فر هدیه میدم☺️☺️☺️☺️
عزیزانی که خلاصه نویسی نکردین ، ۴۸ ساعت وقت دارین و این خلاصه نویسی فقط یک ساعت کار داره ، پس برین تو کارش💪💪💪💪
روی سه نقطه ی بالای کانال بزنین و برین اولین پیام و شروع کنین به نکته برداری
آقا بذارین یه خاطره براتون بگم
اسفند ۹۸, یعنی حدودا سه سال پیش
من اولین دوره ی آموزش مجازی رو ضبط کردم.
قبل از اینکه این دوره رو ارائه بدم ، فیلم ها رو برای دو تا از دوستام که هیچ کدوم تخصصی در قنادی نداشتن فرستادم و گفتم اگر ایرادی در این فیلم ها میبینین ،بهم بگین و یا اگر پیشنهادی برای بهتر شدنش دارین ، بگین
یکی از اون دو نفر اصالتا نیشابوری بود.
میدونین چی گفت بهم😁😁😁
گفت خیلی مشهدی حرف میزنی ، یه کم رو لهجت کار کن ، این فیلم ها رو یه هم وطن غیر مشهدی ببینه ، یه جاهایی میمونه که این حرف تو یعنی چی😁😁😁😁
و الان ، این سوال دوستمون ، منو برد به سه سال پیش 😅😅😅
تلاش میکنم زین پس ، لهجه و اصطلاحات مشهدی رو در گفتار و نوشتارم نیارم.☺️☺️
امیدوارم خدا یاریم کنه🙏🙏🙏🙏
سلام سلام
سلام به روی ماهتون
دوستان جان تا ساعت هفت امشب فرصت دارین عکس خلاصه نویسی هاتونو برام بفرستین ، من ساعت هشت قرعه کشی میکنم و به یک نفر یک دماسنج فر هدیه میدم.
دوستان عزیزی که تازه به جمع ما پیوستین و نمیدونیم قضیه چیه
روی سه نقطه ی بالای کانال بزنین و برین به اولین پیام
در پیام های اول من در مورد مواد اولیه نکات خیلی زیادی رو بیان کردم
این نکات پایه و اساس قنادی هست و اگر در طول سال فقط یک کیک یا شیرینی قراره بپزین ، باید این نکات رو بدونین.
این نکات رو در دفترتون یادداشت کنین ، عکس بگیرین ، پی وی برای من بفرستین.
دوستان عزیزی که کلاسهای حضوری منو شرکت کردین ، چون این نکات رو در کلاسهای حضوری هم بیان کردم و شما اونجا نکته برداری کردین ، از همون نکات عکس بفرستین ، اونم قبوله👌👌👌👌
من اینجام 👇👇👇👇
@zahrakheirabadi1395