یه پیام میخوام بذارم براتون
قول بدین همراه با من غرق در شادی بشین☺️😎💜
و قول بدین دعاهای خیر و انرژی های مثبت تونو روانه ی احوال این دوست عزیزمون کنین تا هر روز بیشتر از روز قبل بدرخشه و خدا براش خیر مطلق بخواد و پر رزق و روزی باشه👌👌
یکی از بچه ها ، با آموزش رایگان موس کیک و آموزش رایگان کیک باقلوا رفته از یکی از کافه های بلوار وکیل آباد سفارش گرفته😎😎😎😎
همتش رو قربون👌💜
روزی که آموزش موس کیک رو براتون گذاشتم ، بهتون گفتم این آموزش خیلی خاصه ، قدر بدونین.
صد نفر قدردان بودن و درست کردن و عکس فرستادن.
از خودم راضی هستم که سبب شدم صد تا خانم و دختر خانوم حداقل در جمع خانواده ی خودشون خوش بدرخشن💪💪💪
بین اون صد نفر ، یه نفر یه کم بیشتر همت کرد و بیشتر قدر دانست و بیشتر هم خوش درخشید👌👌
بعد از ارسال کیک باقلوا و موس کیک
حالا نشسته و برنامه ریخته که هر روز یک کیک براشون بزنه
البته اینو در حد پیشنهاد براشون فرستاده و هنوز اونا تایید نکردن
ما الان اینجا قراره این پیام ها رو بخونیم و برای دوستمون از خدا رزق و روزی فراوان طلب کنیم و خیر مطلق🙏🙏
بچه ها منویی که بسته همه از آموزش های رایگان منه😎😎😎
فقط منوی روز جمعه از پکیج دسر هست.
((دنبال پکیج دسر تو ایتا نباشین ، تو تلگرامه😉))
لیست آموزش های رایگان تو همین کانال سنجاق شده .
بچه ها
تعداد زیادی از هنرجوهای من ،تقریبا هم سن مامانم هستن.
عموما معلم و یا پرستار هستن و بازنشسته شدن و هدفشون از شرکت در کلاسهای من درآمدزایی نیست. برای لذت خودشون و خانوادشون میپزن.
دمشون هم گرم 💪💪💪
و اما تعدادی هنرجوی هم سن و سال خودم هم دارم که این گروه درآمدزایی براشون مهمه.
به گروه دوم قول شرف میدم که اگر همت کنن، دست رو کدوم از پکیج های من که بذارن ،بدون ذره ای تردید میتونن ازش درآمد داشته باشن.
اینقدر رسپی ها معتبر و تست شده هستن که آزمون و خطای شما رو به صفر میرسونه👌
با قدرت برین تو کارشون💪💪💪
اصلا بی خیال پکیج های آموزشی
چند تا آموزش رایگان نامبر وان دارم که از همینا میتونین سفارش بگیرین
کیک باقلوا
موس کیک
شیرینی کشمشی
ناگت مرغ
کیک هویج گردو
رو این پنج تا خیلی میتونین مانور بدین👌👌👌
روی لیست آموزش های رایگان که سنجاق شده کلیک کنین و آموزش این چند تا آیتم رو ببینین.
👌👌👌👌
نظر یکی از دوستان در مورد حلوای سوهان
وقتی میگم با قدرت و بدون ذره ای شک و تردید برین تو کارش ، چون ایمان کامل به آنچه که آموزش دادم ، دارم😎😎💪💪
نظرشونو خوندین؟
فرمودن من قبلاً چند بار از این حلوا خوردم ، اما طعم اونا اصلا قابل مقایسه با طعم این حلوا نبوده☺️☺️😎😎
#رضایت_حلوا
.