بچه ها
تعداد زیادی از هنرجوهای من ،تقریبا هم سن مامانم هستن.
عموما معلم و یا پرستار هستن و بازنشسته شدن و هدفشون از شرکت در کلاسهای من درآمدزایی نیست. برای لذت خودشون و خانوادشون میپزن.
دمشون هم گرم 💪💪💪
و اما تعدادی هنرجوی هم سن و سال خودم هم دارم که این گروه درآمدزایی براشون مهمه.
به گروه دوم قول شرف میدم که اگر همت کنن، دست رو کدوم از پکیج های من که بذارن ،بدون ذره ای تردید میتونن ازش درآمد داشته باشن.
اینقدر رسپی ها معتبر و تست شده هستن که آزمون و خطای شما رو به صفر میرسونه👌
با قدرت برین تو کارشون💪💪💪
اصلا بی خیال پکیج های آموزشی
چند تا آموزش رایگان نامبر وان دارم که از همینا میتونین سفارش بگیرین
کیک باقلوا
موس کیک
شیرینی کشمشی
ناگت مرغ
کیک هویج گردو
رو این پنج تا خیلی میتونین مانور بدین👌👌👌
روی لیست آموزش های رایگان که سنجاق شده کلیک کنین و آموزش این چند تا آیتم رو ببینین.
👌👌👌👌
نظر یکی از دوستان در مورد حلوای سوهان
وقتی میگم با قدرت و بدون ذره ای شک و تردید برین تو کارش ، چون ایمان کامل به آنچه که آموزش دادم ، دارم😎😎💪💪
نظرشونو خوندین؟
فرمودن من قبلاً چند بار از این حلوا خوردم ، اما طعم اونا اصلا قابل مقایسه با طعم این حلوا نبوده☺️☺️😎😎
#رضایت_حلوا
.
سرعت عملتونو دوست دارم.
امروز ساعت یک فایل آموزش حلوای سوهان رو دریافت کردن و ساعت هفت برام عکس فرستادن☺️☺️☺️
و ساعت گوشی من از ابتدای سال همچنان یک ساعت جلو هست🤷♀🤷♀🤷♀
#رضایت_حلوا
دیروز یکی از هنرجوها که از دوستانم هم هستن ،در تلگرام بهم یک پیامی دادن و یه سوالی پرسیدن و منم نظرمو بهشون گفتم.
سوالشون یه کم خاص بود بچه ها و شاید هر کسی چنین سوالی رو از یک استاد نپرسه😉😉
اما همین طور که گفتم ایشون چند سال پیش ، قبل از اینکه هنرجوی من باشن ، در کلاس ترتیل قرآن با هم همکلاسی و دوست بودیم ، به همین دلیل به راحتی سوالشونو پرسیدن☺️☺️
بریم با هم این پرسش و پاسخ رو ببینیم😉😉
به پیامشون دقت کنین
با اینکه قبلاً حلوا درست میکردم ، اما با نکات آموزشی شما کیفیت حلواهام بهتر شد 😎😎
حلوا از اون دست خوشمزه جاتی هست که تقریبا بیشتر خانم ها حداقل یکبار درست کردن😉😉
ولی چه درست کردنی ؟
با چه کیفیتی ؟
با چه طعمی؟
یادمه بچه که بودم
وقتی یه نفر حلوا درست میکرد و حلواش خوب نمیشد ، بقیه بهش میگفتن
(( اشکالی نداره ، حلواست دیگه ، کار آب و آتیشه ))
🙄🙄🙄🙄
اجازه بدین قاطعانه بهتون بگم که
نه کار آبه و نه کار آتش😉😉
دقیقا کار شماست
خود خود خودتون😁😁😁😁