eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
Hello everybody ظهرتون بخیر و شادی
دیروز یکی از هنرجوها که از دوستانم هم هستن ،در تلگرام بهم یک پیامی دادن و یه سوالی پرسیدن و منم نظرمو بهشون گفتم. سوالشون یه کم خاص بود بچه ها و شاید هر کسی چنین سوالی رو از یک استاد نپرسه😉😉 اما همین طور که گفتم ایشون چند سال پیش ، قبل از اینکه هنرجوی من باشن ، در کلاس ترتیل قرآن با هم همکلاسی و دوست بودیم ، به همین دلیل به راحتی سوالشونو پرسیدن☺️☺️ بریم با هم این پرسش و پاسخ رو ببینیم😉😉
بچه ها من قصد نداشتم این پیام رو اینجا بذارم ، اما امروز یکی از بچه ها ، یک پیامی در گروه رفع اشکال گذاشتن که من یاد این پیام افتادم و گفتم بذارم براتون☺️☺️
پیام امروز یکی از دوستان در گروه رفع اشکال حلوا
به پیامشون دقت کنین با اینکه قبلاً حلوا درست میکردم ، اما با نکات آموزشی شما کیفیت حلواهام بهتر شد 😎😎 حلوا از اون دست خوشمزه جاتی هست که تقریبا بیشتر خانم ها حداقل یکبار درست کردن😉😉 ولی چه درست کردنی ؟ با چه کیفیتی ؟ با چه طعمی؟
یادمه بچه که بودم وقتی یه نفر حلوا درست میکرد و حلواش خوب نمیشد ، بقیه بهش میگفتن (( اشکالی نداره ، حلواست دیگه ، کار آب و آتیشه )) 🙄🙄🙄🙄 اجازه بدین قاطعانه بهتون بگم که نه کار آبه و نه کار آتش😉😉 دقیقا کار شماست خود خود خودتون😁😁😁😁
در برابر آموزش دیدن مقاومت نکنین شهریه ای که در این کلاس دارین سرمایه گذاری میکنین ، اولین تاثیر مثبتش روی اعتماد به نفس شماست. دیگه حالا بگذریم از بقیه ی برکاتش😉 نه نگذریم ، بچه ها این روزها مشغول پخت حلوا برای مراسم عزاداری امام حسین ع هستن ، مگه میشه چنین کاری هیچ برکتی به همراه نداشته باشه🤷‍♀🤷‍♀
بفرمایید اینم یه عکس تازه رسیده اندر احوالات حال و روز هنرجو جانان☺️☺️
دیشب یکی از اساتید توسعه ی فردی که جدیدا تو اینستا خیلی غوغا کردن و از انحرافات قانون جذب میگن یه لایو رایگان تو پیجشون گذاشته بودن. در این لایو اشاره کردن که اگر می‌خواین ببینین خدا چقدر دوستون داره ، ببینین شما امام حسین ع رو چقدر دوست دارین. یه نفر کامنت گذاشت که من چی کار کنم حب امام حسین ع به دلم بیفته؟ دوست دارم امام حسین ع رو دوست داشته باشم ، اما نمی‌دونم چه طور. ایشون در پاسخ گفتن ، قسمتی از درآمدت رو در راه امام حسین ع خرج کن.
حالا شما خانم عزیزی که شاید درآمدی نداشته باشی ، اما دلت میخواد در این راه قدمی برداری شما بیا و از مهارتت استفاده کن💪💪💪 تو فامیل و همسایه ببین اونایی که برای امام حسین ع مراسم برگزار میکنن ، کیا هستن؟ بهشون پیام بده و بگو اگر برای مراسمتون احتیاج به حلوا دارین ، مواد اولیه بهم برسونین تا من براتون درست کنم. و از طرفی تاکید کنین که چون مراسم برای امام حسین ع هست ، من با کمال میل این کار رو براتون انجام میدم. چرا میگم اینو حتما بگین ، به این دلیل که فردا چپ و راست هر مراسمی داشتن رو سرتون خراب نشن😂😂😂😂 والا😁😁😁
بچه ها من با رایگان کار کردن به شدت مخالفم از ابتدای کارم تا الان ، تنها جایی که رایگان کار کردم ، دو ماه کارورزی در یک کارگاه تولید شیرینی خشک خانگی بود ، اونم به این دلیل که سطح کیفیت کارشون بسیاااااار بالا بود و من تمام فوت و فن پخت شیرینی خشک در حجم کارگاهی رو اونجا یاد گرفتم ، اگر زمان به عقب برگرده ، باز هم با اشتیاق فراوان در اون کارگاه حضور پیدا میکنم. کار رایگان بود ، اما ارتباطات موثری زیادی اونجا بین من و چند عزیز صورت گرفت که بسیار برام برکت داشت👌👌 با وجود اینکه با رایگان کار کردن مخالفم و همیشه هنرجوهام رو هم به سمت و سویی هدایت میکنم که رایگان برای کسی کار نکنن😉 اما توصیه میکنم برای مراسم امام حسین ع ، از مهارتتون استفاده کنین و به این مجالس خدمت کنین ، قطعا برکاتش به زندگیتون برمیگرده☺️☺️ البته که بازم توصیه میکنم دلی کار کنین و توقع نتیجه نداشته باشین. نتیجه خودش میاد.