دیروز یکی از هنرجوها که از دوستانم هم هستن ،در تلگرام بهم یک پیامی دادن و یه سوالی پرسیدن و منم نظرمو بهشون گفتم.
سوالشون یه کم خاص بود بچه ها و شاید هر کسی چنین سوالی رو از یک استاد نپرسه😉😉
اما همین طور که گفتم ایشون چند سال پیش ، قبل از اینکه هنرجوی من باشن ، در کلاس ترتیل قرآن با هم همکلاسی و دوست بودیم ، به همین دلیل به راحتی سوالشونو پرسیدن☺️☺️
بریم با هم این پرسش و پاسخ رو ببینیم😉😉
به پیامشون دقت کنین
با اینکه قبلاً حلوا درست میکردم ، اما با نکات آموزشی شما کیفیت حلواهام بهتر شد 😎😎
حلوا از اون دست خوشمزه جاتی هست که تقریبا بیشتر خانم ها حداقل یکبار درست کردن😉😉
ولی چه درست کردنی ؟
با چه کیفیتی ؟
با چه طعمی؟
یادمه بچه که بودم
وقتی یه نفر حلوا درست میکرد و حلواش خوب نمیشد ، بقیه بهش میگفتن
(( اشکالی نداره ، حلواست دیگه ، کار آب و آتیشه ))
🙄🙄🙄🙄
اجازه بدین قاطعانه بهتون بگم که
نه کار آبه و نه کار آتش😉😉
دقیقا کار شماست
خود خود خودتون😁😁😁😁
در برابر آموزش دیدن مقاومت نکنین
شهریه ای که در این کلاس دارین سرمایه گذاری میکنین ، اولین تاثیر مثبتش روی اعتماد به نفس شماست.
دیگه حالا بگذریم از بقیه ی برکاتش😉
نه نگذریم ، بچه ها این روزها مشغول پخت حلوا برای مراسم عزاداری امام حسین ع هستن ، مگه میشه چنین کاری هیچ برکتی به همراه نداشته باشه🤷♀🤷♀
بفرمایید
اینم یه عکس تازه رسیده اندر احوالات حال و روز هنرجو جانان☺️☺️
#رضایت_حلوا
دیشب یکی از اساتید توسعه ی فردی که جدیدا تو اینستا خیلی غوغا کردن و از انحرافات قانون جذب میگن
یه لایو رایگان تو پیجشون گذاشته بودن.
در این لایو اشاره کردن که اگر میخواین ببینین خدا چقدر دوستون داره ، ببینین شما امام حسین ع رو چقدر دوست دارین.
یه نفر کامنت گذاشت که من چی کار کنم حب امام حسین ع به دلم بیفته؟ دوست دارم امام حسین ع رو دوست داشته باشم ، اما نمیدونم چه طور.
ایشون در پاسخ گفتن ، قسمتی از درآمدت رو در راه امام حسین ع خرج کن.
حالا شما خانم عزیزی که شاید درآمدی نداشته باشی ، اما دلت میخواد در این راه قدمی برداری
شما بیا و از مهارتت استفاده کن💪💪💪
تو فامیل و همسایه
ببین اونایی که برای امام حسین ع مراسم برگزار میکنن ، کیا هستن؟
بهشون پیام بده و بگو اگر برای مراسمتون احتیاج به حلوا دارین ، مواد اولیه بهم برسونین تا من براتون درست کنم.
و از طرفی تاکید کنین که چون مراسم برای امام حسین ع هست ، من با کمال میل این کار رو براتون انجام میدم.
چرا میگم اینو حتما بگین ، به این دلیل که فردا چپ و راست هر مراسمی داشتن رو سرتون خراب نشن😂😂😂😂
والا😁😁😁
بچه ها من با رایگان کار کردن به شدت مخالفم
از ابتدای کارم تا الان ، تنها جایی که رایگان کار کردم ، دو ماه کارورزی در یک کارگاه تولید شیرینی خشک خانگی بود ، اونم به این دلیل که سطح کیفیت کارشون بسیاااااار بالا بود و من تمام فوت و فن پخت شیرینی خشک در حجم کارگاهی رو اونجا یاد گرفتم ، اگر زمان به عقب برگرده ، باز هم با اشتیاق فراوان در اون کارگاه حضور پیدا میکنم.
کار رایگان بود ، اما ارتباطات موثری زیادی اونجا بین من و چند عزیز صورت گرفت که بسیار برام برکت داشت👌👌
با وجود اینکه با رایگان کار کردن مخالفم و همیشه هنرجوهام رو هم به سمت و سویی هدایت میکنم که رایگان برای کسی کار نکنن😉
اما توصیه میکنم برای مراسم امام حسین ع ، از مهارتتون استفاده کنین و به این مجالس خدمت کنین ، قطعا برکاتش به زندگیتون برمیگرده☺️☺️
البته که بازم توصیه میکنم دلی کار کنین و توقع نتیجه نداشته باشین.
نتیجه خودش میاد.
شاید این مسئله به ذهن شما هم رسیده باشه☺️☺️
تا حالا دو نفر چنین پیامی بهم دادن😉😉
خدا میدونه که قلبا دوست داشتم رایگان باشه ، اما مخالفت شد.
هر چند که در نهایت برای تمام هنرجوهایی که در سالهای قبل در کلاس حلوا شرکت کردن ، این رسپی رایگان بود.
با این قسمتش مشکلی نداشتن ، اما اینکه رایگان و عمومی باشه ، اینو نپسندیدن☺️☺️